Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@11:40:40 GMT

شناسایی  و پاکسازی نقاط آلوده در گلستان

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۷۳۲۵۸

شناسایی  و پاکسازی نقاط آلوده در گلستان

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرضا چراغعلی عصر شنبه در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: معتادان متجاهر مطابق دستور وزارت کشور در صدر توجهات آسیب ‎های اجتماعی برای اداره کل بهزیستی و استانداری ها قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه کمپ ماده ۱۶ در استان داریم، افزود: ظرفیت لازم برای جمع ‎آوری و مقابله با معتادان متجاهر متناسب با نیاز استان نیست و اداره کل بهزیستی مکلف است که از اعتبارات دو میلیارد تومانی تخصیص یافته برای آسیب های اجتماعی بخش قابل توجهی را به معتادان متجاهر اختصاص دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان ادامه داد:  در گلستان در شهرهای گنبدکاوس و گرگان محل جمع ‎آوری معتادان وجود دارد و فرمانداران مکلف به مقابله با معتادان متجاهر هستند.

وی تصریح کرد: حسب دستور اسناندار محترم گلستان باید ماهانه مناطقی که الودگی دارند شناسایی و پاکسازی شوند.

چراغعلی با اشاره به اینکه در گذشته برخی از نقاط آلوده استان پاکسازی شده بودند اما هم اکنون آلوده هستند، خاطرنشان کرد: در حال بررسی وضعیت هستیم و از هفته آینده با همکاری ناجا و بهزیستی پاکسازی نقاط آلوده را آغاز می کنیم.

معاون استاندار گلستان گفت: مطابق آمار منتشره گلستان در سال ۱۳۹۵ دومین استان کشور از نظر شیوع مصرف مواد مخدر بوده که این موضوع زیبنده استان گلستان نیست و نیاز است که دستگاه های اجرایی اهتمام بیشتری به این موضوع داشته باشند.

کد خبر 4700632

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان استانداری گلستان هفته دولت بوشهر قزوین شیراز شهرکرد ایلام عید غدیر خم گرگان یاسوج خطبه های نماز جمعه کهگیلویه و بویراحمد سانحه تصادف اربعین حسینی استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۳۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای مستمر طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در محلات منطقه ۱۳

شهردار منطقه ۱۳ از تداوم طرح پاکسازی، جمع آوری و ساماندهی معتادین متجاهر، زباله گردها، آسیب‌های اجتماعی و افراد آسیب دیده در سطح منطقه و بزرگراه‌های شهید یاسینی و دوران خبر داد.

 به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه با اشاره به استمرار فعالیت طرح ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی در این منطقه گفت: با دستور شهردار محترم تهران و با هماهنگی اداره آسیب‌های اجتماعی، یگان حفاظت، شهرداران نواحی، معبربانان و رابط قضایی، برنامه ریزی لازم جهت ساماندهی افراد جامعه هدف در سطح منطقه به طور مداوم پیگیری می‌شود.

وی با اشاره به تداوم طرح افزود: در این طرح، محل‌های تجمع افراد آسیب دیده اجتماعی شناسایی و ضمن جمع آوری و انتقال این افراد به مراکز ذیصلاح، نقاط مذکور مسدود و از کلونی معتادان متجاهر و کتفی پاکسازی می‌شود.

دیگر خبرها

  • جمع آوری هدفمند و کم خطای معتادان متجاهر در ورامین
  • ساماندهی معتادان متجاهر و جمع‌آوری ۱۹۵ تن پسماند در جنوب تهران
  • روند کاهش آسیب‌های اجتماعی در استان
  • اجرای مستمر طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در محلات منطقه ۱۳
  • کودکان کار اتباع از تهران می‌روند
  • اجرای مرحله جدید طرح جمع آوری متکدیان و معتادان متجاهر
  • اجرای طرح جمع آوری معتادان متجاهر در شهرستان علی آبادکتول
  • طرح ویژه جمع‌آوری معتادان متجاهر در یک شب
  • شناسایی مرغداری آلوده کننده تالاب انزلی با لاشه مرغ‌های تلف شده
  • کشف ۱۲۴ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان