Web Analytics Made Easy - Statcounter

  به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛مهدی صندوق آبادی دبیر ستاد استانی بیست و ششمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران با اشاره به اینکه امروز شنبه دوم شهریور ماه، آخرین روز کارگاه های تخصصی این جشنواره است، اظهار کرد: امروز آثار نهایی به هیئت محترم داوران ارائه می شود تا فرآیند داوری آغاز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تاکید کرد: آئین اختتامیه این جشنواره با حضور دکتر حسینی معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مهندس سلیمانی دشتکی استاندار ایلام، مدیران فرهنگی کشور، هیئت محترم داوران و جمع هنرمندان حاضر در جشنواره برگزار می شود.

او گفت: پس از سه روز کارگاه تخصصی و خلق اثر توسط هنرمندان و حاضرین در این جشنواره، از برگزیدگان در مراسم اختتامیه توسط هیئت داوران تقدیر می شود.

صندوق آبادی خاطر نشان کرد: آئین اختتامیه بیست و ششمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران با اجرای موسیقی و برنامه های متنوع همراه خواهد بود.

بیست وششمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران از سی ام مرداد ماه تا سوم شهریورماه در حال برگزاری است.

 

انتهای پیام/ع

اختتامیه جشنوار هنرهای تجسمی در ایلام

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ارشاد دانستنی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۳۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره آموزشی برای ۴۰۰ نفر از مربیان و داوران دادرس

حجت الاسلام سیدهاشم حسینی المدنی، رئیس سازمان جوانان با اشاره به برگزاری اردوی دوستی (آماده) سازمان جوانان هلال احمر با هدف انتقال مهارت کار با دانش آموز، فردیت آگاه، تقویت و توسعه تشکیلاتی مدرسان، مربیان و داوران و ارتقاء دانش و به روز رسانی اطلاعات، گفت: این اردو آموزشی با حضور معاون پیش دبستانی و دانش آموزی و معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی سازمان جوانان و ۴۰۰ نفر از مربیان دادرس، برگزار شد.

وی ادامه داد: طی ۸ روز مربیان دختر و پسر در کارگاه‌ها، آموزش‌های طرح دادرس را بازآموزی می‌کنند. این دوره آموزشی در اردوگاه بندر انزلی و به میزبانی استان زنجان برگزار می‌شود.

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر، افزود: تلاش ما در ارتقای سطح آموزش هاست و برای نخستین بار در این دوره با گنجاندن آموزش‌های جدید و خلاقانه مثل مهارت کار با دانش آموز و فردیت آگاه امیدواریم بیش از پیش در ارتقای اثرگذاری مدرسان، مربیان و داوران بر جامعه مخاطبین خاص (دانش‌آموزان) گامی‌بلند برداریم.

حسینی المدنی با اشاره به شبکه سازی کادر‌های تخصصی کار با دانش‌آموزان، ادامه داد: مدرسان، مربیان و داوران سرمایه‌های بی بدیل و ارزشمند هلال احمر هستند. نوآوری در رویکرد انتقال مهارت‌ها به دادرسان ایران در یک پروسه برنامه‌ریزی شده منجر به ایجاد و گسترش جامعه آماده می‌شود. 

گفتنی است، سرفصل‎‌های آموزشی این دوره، مهارت‌های تخصصی کار با دانش‌آموز، ارتباط موثر، ایجاد، توسعه و تقویت شبکه دانش‌آموزان ماهر کشور و یکسان سازی منابع آموزشی است.

لازم به ذکر است، در این دوره ضمن رتبه‌بندی شرکت‌کنندگان گواهی حضور در دوره نیز صادر خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • رادیو صدای لحظه‌هاست
  • هنر نمایشی ابزار‌ی برای انتقال موضوعات و مفاهیم به جامعه
  • انزوای مطلق رژیم صهیونیستی در المپیک هنرهای تجسمی جهان
  • برگزاری دوره آموزشی برای ۴۰۰ نفر از مربیان و داوران دادرس
  • طراحی پوسترهای جدید به مناسبت شکست هیمنه آمریکا در طبس
  • طرح‌های گرافیکی سالروز شکست آمریکا در واقعه طبس منتشر شد
  • داوران بخش فیلمنامه جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی معرفی شدند
  • برگزاری اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی خراسان‌ شمالی+فیلم
  • معرفی نامزد‌های دومین جشنواره «عروسک‌خونه»/ زمان و مکان اختتامیه اعلام شد
  • آیین اختتامیه دومین جشنواره استعدادیابی از مدرسه و محله تا انجمن در زابل برگزار می‌شود