Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمانشاه-استاندار کرمانشاه از افتتاح و کلنگ زنی ۵ هزار و ۵۵۹ پروژه عمرانی، آموزشی، خدماتی، کشاورزی و تولیدی با ۹۶۵ میلیارد تومان اعتبار در هفته دولت در استان خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین،استاندار کرمانشاه از افتتاح و کلنگ زنی ۵ هزار و ۵۵۹ پروژه عمرانی، آموزشی، خدماتی، کشاورزی و تولیدی با ۹۶۵ میلیارد تومان اعتبار در هفته دولت در استان خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هوشنگ بازوند در نشست خبری به مناسبت هفته دولت افزود: از این تعداد پروژه ۳ هزار و ۳۳۸ پروژه عمرانی و ۲ هزار و ۹۱ پروژه اقتصادی است.

وی تعداد پروژه هایی که در این هفته کلنگ زنی می شود را ۱۳۰ پروژه اعلام کرد و گفت: برای اجرای این تعداد پروژه نیز ۲۱۰ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان سرمایه گذاری می شود.

وی همچنین اعلام کرد که نیروگاه ۳۷۰ مگاواتی اسلام آبادغرب نیز آماده افتتاح است اما در لیست پروژه های افتتاحی هفته دولت نیامده است.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: افتتاح پروژه هفته دولت استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۳۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل پروژه ۲۷۴ واحدی مسکن ملی نهاوند در هفته دولت امسال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ مدیر بنیاد مسکن شهرستان نهاوند از پیشرفت ۶۰ درصدی پروژه ۲۷۴ واحدی مسکن ملی شهرستان نهاوند خبر داد و گفت: پروژه ۲۷۴ واحدی مسکن ملی شهرستان نهاوند دارای ۶۰ درصد پیشرفت است که برنامه داریم در هفته دولت تحویل متقاضیان دهیم.

علی جلالوند گفت: نهضت ملی مسکن در شهرستان نهاوند در قالب سه پروژه ۲۷۴ واحدی، ۴۶ واحدی و ۴۵ واحدی تعریف شده که توسط بنیاد مسکن در حال ساخت است.

او با اشاره به اینکه ۸۰۰۰ متقاضی مسکن ملی در شهرستان نهاوند ثبت‌نام کردند، طی بررسی‌های انجام شده تعداد ۱۲۵۰ نفر واجد شرایط بودند تصریح کرد: ازاین تعداد ۱۲۳ نفر در شهر فیروزان جانمایی شدند و تعداد ۳۶۵ نفر هم در شهرک شهید حیدری در قالب بنیاد ساخت پروژه‌های ۲۷۴ واحدی و ۴۶ واحدی و ۴۵ واحدی جانمایی شده اند. 


جلالوند با بیان اینکه ۴۸۲ قطعه زمین در شهرک امیرکبیر نهاوند به گروه‌های ساخت در قالب گروه‌های ۳ نفره، دونفره و تک نفره واگذار شده است، افزود: با ۵۳۳ متقاضی قرارداد واگذاری منعقد شده است و ۸۷ نفر از سوی نهاد‌های حمایتی معرفی شده‌اند.

رئیس بنیاد مسکن شهرستان نهاوند با بیان اینکه سهمیه تسهیلات مسکن روستایی شهرستان نهاوند در سال‌جاری ۱۵۰۰ فقره است، گفت: تاکنون ۹۰۰ فقره قرارداد منعقد شده است.

او با اشاره به اینکه تسهیلات مسکن روستایی در امسال ۳۵۰ میلیون تومان است،افزود: بخشی از آن به شضکل متمم و در قالب تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی به متقضیان پرداخت می‌شود.


جلالوند با بیان اینکه ۹۱ درصد از مساکن روستایی شهرستان نهاوند بهسازی و مقاوم‌سازی شده است، افزود: اکنون ۵۰۰۰ واحد مسکن روستایی در این شهرستان نیاز به نوسازی و بازسازی دارد.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان نهاوند با اشاره به سنددار شدن ۹۴ درصد از مساکن روستایی این شهرستان، از صدور ۲۴ هزار سند مسکن روستایی در این شهرستان خبر داد.

او با بیان اینکه ۱۶۹ روستای بالای ۲۰ خانوار در این شهرستان وجود دارد، تأکید کرد: طرح هادی ۱۶۸ روستا تهیه شده و تنها یک روستا (باروداب) به علت جابه‌جایی طرح هادی ندارد.

جلالوند با اشاره به اینکه تاکنون طرح هادی ۴۰ روستای نهاوند بازنگری شده است، گفت: ۱۲۶ روستای شهرستان عملیات بهسازی روستایی صورت گرفته به طوری که شاخص بهسازی روستایی در این شهرستان ۶۴ درصد است.

دیگر خبرها

  • طرح‌های حوزه سلامت در شاهرود افتتاح و کلنگ زنی شدند
  • خبر خوش وزیر بهداشت برای سمنانی‌ها؛ افتتاح مرکز درمان سرطان در هفته دولت امسال
  • پست برق و پروژه فیبر نوری میامی افتتاح و کلنگ زنی شد
  • ۲ طرح بهداشت و درمان در شاهرود افتتاح و کلنگ زنی می‌شود
  • ۲ پروژه در میامی افتتاح و کلنگ زنی می‌شود
  • ۲ پروژه در دامغان افتتاح می‌شود
  • افتتاح ۱۲ پروژه بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم در کردستان
  • افتتاح ۲۸۸ پروژه کشاورزی در دولت سیزدهم
  • تحویل پروژه ۲۷۴ واحدی مسکن ملی نهاوند در هفته دولت امسال
  • تحویل پروژه ۱٠۸ واحدی مسکن دهاقان تا پایان خرداد/ کلنگ‌زنی فاز دوم نهضت ملی مسکن