Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید احمد مرتضوی‌فرد در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: با تلاش نیروهای جمعیت هلال احمر ۱۲ نفر از کوهنوردان که مسیر را گم کرده‌ بودند، پیدا شدند.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه یکی از کوهنوردان به داخل دره سقوط کرده و در میان سنگ‌های رودخانه گیر کرده است که تلاش‌ها برای بیرون آوردن آن فرد، ادامه دارد.

به گزارش ایسنا، تیم ۱۳ نفره کوهنوردی از استان اصفهان و چهارمحال و بختیاری در منطقه تنگ زندان شهرستان کیارروز پنجشنبه مفقود شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دره تنگ زندان در منطقه حفاظت شده سبزکوه یکی از مرتفع‌ترین و خشن‌ترین کوه‌های چهارمحال و بختیاری بین شهرستان‌های اردل، لردگان و بروجن قرار دارد.

عکس مربوط به یک عملیات امداد و نجات کوهنوردان توسط هلال‌ احمر است. کد خبر 452604 برچسب‌ها کوه نوردی هلال احمر

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: کوه نوردی هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۳۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جسد جوان مفقود شده در یاسوج پیدا شد

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یاسوج از پیدا شدن جسد جوان مفقود شده در یاسوج خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، محمد رستمی، امروز_ چهارشنبه، بیست‌ونهم فروردین_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جسد جوان ۳۲ ساله‌ای که در شهر یاسوج مفقود شده بود، پیدا شد.

وی افزود: جسد این جوان در منطقه بالای آبشار شهر یاسوج پیدا شد و علت مرگ مشخص نیست.

مدیرعامل آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یاسوج گفت: عملیات جست‌وجوی این جوان از روز گذشته شروع شد و نیروهای جست‌وجوگر با کمک آتش‌نشانی، هلال احمر و نیروهای مردمی ساعاتی پیش موفق شدند جسد این جوان را پیدا کنند.

به گزارش ایمنا، روز گذشته خانواده این جوان ۳۲ ساله با سازمان آتش‌نشانی تماس برقرار کردند و گفته‌اند که فرزندمان تماس گرفته و گفته است که حالم خوب نیست.

این فرد با مادر و برادرش صحبت و اذعان کرده که حالش خوب نیست، فرد گمشده ابتدا به خانواده‌اش گفته که در تنگ گنجه‌ای است و بعد گوشی او را ردیابی کرده و متوجه رد گوشی وی در منطقه ابوذرها شدند و نیروهای جست‌وجو به منطقه اعزام شدند.

کد خبر 745449

دیگر خبرها

  • جنازه ۳ جوان مفقود شده در سبلان پیدا شد
  • آمادگی کامل جمعیت هلال‌احمر سراوان جهت امدادرسانی
  • نجات كليه افراد مفقود شده در اثر سیلاب‌های جنوب کرمان
  • ٣ مفقودی سیل جنوب کرمان پیدا شدند
  • نجات ۲ کوهنورد در ارتفاعات ساران و بولان
  • جسد جوان مفقود شده در یاسوج پیدا شد
  • نیروهای هلال احمر یک مفقود شده سیل عنبرآباد را پیدا کردند
  • مفقود شدن ۳ زن در کرمان | اعزام ۳ تیم هلال احمر برای امداد و نجات
  • بهره مندی بیش از ۱۸۵هزار نفر از خدمات نوروزی جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری
  • آماده‌باش نیروهای امدادی هلال‌احمر شهرستان خاش