Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-24@05:56:17 GMT

خط قرمز خطرناک یک سریال تلویزیونی

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۷۳۴۰۷

خط قرمز خطرناک یک سریال تلویزیونی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سریال «در کنار هم ۲» به کارگردانی داریوش جهانگیری با محوریت موضوعاتی همچون شیوه‌های فرزند پروری، بررسی خانواده‌های مستبد و سهل انگار، تشریح ویژگی‌های خانواده مستعد، اعتیاد و... در ۴۰ قسمت ٢٥ دقیقه‌ای روایت می‌شود و فصل دوم آن، داستان خانواده رستم سالاری و دو فرزندش را دربرمی‌گیرد که بنا به دلایلی در یک خانه ساکن می‌شوند و ماجراهایی میان آن‌ها شکل می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جهانگیری درباره برعهده گرفتن کارگردانی این اثر در فصل دوم بیان کرد: «کارگردانی فصل اول این سریال را من برعهده نداشتم اما بازیگران و فضای کار تقریبا مثل قبل است. با این وجود کارگردانی و سبک آن قطعا می‌تواند، تغییر کند.»

او افزود: «سعی کردم نوع کارگردانی‌ام به جنس این کار نزدیک باشد. در واقع هم به مدیوم تلویزیون پایبند باشم و هم از فرم خطی و یکدست فاصله بگیرم.»

جهانگیری درباره قاب بندی‌های سریال عنوان کرد: «در این سریال با ۲ دوربین تصویربرداری می‌کنیم و بعضی از سکانس‌ها که حسی است، نیز با سه دوربین ضبط می‌شود.»

او در پایان درباره موضوع سریال بیان کرد: «در این سریال یکی از خط قرمزها شوخی نکردن با مواد مخدر بوده است. به این ترتیب که نباید مصرف مواد مخدر یا اعتیاد یک کاراکتر نمایش داده می‌شد و پیام سریال پیشگیری از اعتیاد است که به شیوه‌ای هشدار دهنده مطرح می‌شود. البته ممکن است کاراکترها تا مرز مصرف مواد مخدر پیش بروند اما هرگز به آن دچار نخواهند شد.»

این سریال با مشارکت ستاد مبارزه با مواد مخــدر ساخته شده و کاری است از گروه خانواده شبکه دو سیما که این روزهای مراحل تصویربرداری خود را سپری می‌کند. تهیه‌کنندگی این اثر را آرزو ابوحمزه برعهده دارد.

سایر عوامل این سریال عبارتند از محمد عباس نژاد، شاهرخ باقری نژاد (نویسندگان)، قاسم سیلسپور(ناظر کاظمی)، حنانه شفیعی (کارشناس گروه تحقیق و گردآوری)، امیرحسین مدرس(مدیر برنامه ریزی)، فرشید احمدی(مدیر صدا برداری)، میثم بیدقی، علی شجاع(دستیاران کارگردان)، رضا ثامری(تصویر بردار)، نوید عبدلی(نور پرداز). 

۲۴۱۲۴۵

کد خبر 1292668

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مواد مخدر شبکه دو سیما سریال ایرانی لیگ برتر نوزدهم ایالات متحده آمریکا باشگاه پرسپولیس محمدجواد ظریف باشگاه استقلال آندره استراماچونی امانوئل مکرون استان البرز حسن روحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۳۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیچ کمپ ترک اعتیاد غیرمجازی در گلستان وجود ندارد

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد زنگانه ظهر دوشنبه در نخستین جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر سال ۱۴۰۳ اظهار کرد: با نظارت و همکاری تمامی ارکان مبارزه با مواد مخدر استان و حمایت دستگاه قضائی هیچ مرکز اقامتی ترک اعتیاد غیر مجازی در استان وجود ندارد.

وی افزود: در سال جاری شدت برخورد و کنترل با عوامل تولید و توزیع مواد مخدر بیشتر خواهد شد.

استاندار گلستان گفت: اجرای طرح‌های امید و مهرانه با هدف بازگشت به زندگی عادی بهبود یافتگان و حمایت‌های اجتماعی از خانواده آنان به عنوان یکی از ضروری‌ترین اقدامات این شورا در سال جاری بود.

وی یادآور شد: با همت خیران پروژه بهسازی و توسعه مرکز ماده ۱۶ گرگان بیش از ۵۰ درصد پیشرفت داشته است.

زنگانه با اشاره به افتتاح مرکز نگهداری معتادان متجاهر شرق استان در هفته مبارزه با مواد مخدر اظهار کرد: احداث و تجهیز این مرکز تاکنون ۶۵ درصد پیشرفت داشته که با همکاری تمام اعضای شورا به بهره برداری می‌رسد.

وی افزود: از دستگاه قضائی می‌خواهیم تا با کسانی که در امر مبارزه با مواد مخدر خلل ایجاد می‌کنند قاطعانه برخورد کند.

استاندار گلستان گفت: تنها مرکز ماده ۴۲ معتادین استان به جهت سرعت بخشیدن به احداث آن فاز بندی شده که با تقسیم کار فاز نخست آن امسال به بهره برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: علاوه بر طرح نماد (نظام مراقبت‌های اجتماعی دانش آموزان) طرح یاریگران دانش آموزی نیز در گلستان اجرا شده و دفتر مرکزی آن در گرگان افتتاح می‌شود.

کد خبر 6085381

دیگر خبرها

  • ۶۹/۲ درصد ایرانیان، تلویزیون می‌بینند | شبکه 3، آی فیلم و شبکه یک؛ به ترتیب پربازدیدترین شبکه‌های تلویزیونی
  • عکس| بازیگر «زیر آسمان شهر»، بعد از ۲۳ سال کنار همسرش
  • جزئیات 2 سریال جدید تلویزیون ؛ معمایی و کمدی (+عکس)
  • سریال‌های جدید تلویزیون را بشناسید
  • بازیگران شبکه نمایش خانگی را ستاره‌باران کردند
  • شوخی همسفران «نون خ» با مسعود فراستی +فیلم
  • هیچ کمپ ترک اعتیاد غیرمجازی در گلستان وجود ندارد
  • شبکه سه پس از «هفت سر اژدها» به مخاطبانش «بدل» می‌زند
  • بازیگر «زیر آسمان شهر»، بعد از ۲۳ سال کنار همسرش/ عکس
  • گاف عجیب در قسمت آخر «گناه فرشته»