Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@22:27:17 GMT

پشت پرده عکس جنجالی آقای نخست وزیر چه بود؟

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۷۳۵۲۰

پشت پرده عکس جنجالی آقای نخست وزیر چه بود؟

‍‍‍‍‍‍

دریافت 998 KB

مجله مهر:این اولین بار نیست که رسانه ها با تصاویر و قاب هایشان واقعیت ها را آن طور که دوست دارند نشان می‌دهند. دو روز پیش تصویر عجیبی از دیدار بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس با مکرون؛ رئیس جمهور فرانسه در کاخ الیزه منتشر شد که توجه رسانه های دنیا را به خودش جلب کرد.خیلی های این برخورد جانسون را با توجه به پیشینه‌اش در بروز رفتارهای غیرمتعارف، دور از انتظار نمی‌دانستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طرز نشستن غیرعادی آقای نخست وزیر در این عکس باعث شد بسیاری در توصیف زبان بدن او تیتر بزنند:بی نزاکتی بوریس جانسون! اما شب گذشته فیلم این اتفاق در رسانه های دنیا به انتشار رسید که از واقعیت اصلی این تصویر پرده برمی‌داشت. ماجرا از این قرار بود؛ که مکرون در کاخ به بوریس می‌گوید میز عسلی در الیزه همان عملکرد میز کار را دارد. بعد از شنیدن این تعریف بوریس جانسون ناگهان در واکنش به حرف‌های مکرون پایش را روی میز عسلی می‌گذارد تا حرف او را به شوخی تایید کند. 

کد خبر 4700524

منبع: مهر

کلیدواژه: بوریس جانسون انگلیس بریتانیا مطبوعات ایران صفحه اول روزنامه ها دکه روزنامه کیوسک مطبوعاتی صفحه اول روزنامه های ورزشی صفحه اول روزنامه های اقتصادی عید غدیر خم شهید اینفوگرافیک فضای مجازی رادیو مهر غدیر خم بازیگر سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۳۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ خوش‌آمدگویی نخست وزیر پاکستان به رئیسی به زبان فارسی

محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان به زبان فارسی از سید ابراهیم رئیسی خوش‌آمد گویی کرد.

دریافت 1 MB

دیگر خبرها