Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، مراسم تحویل ۱۱۰ باب منزل به مردم محروم و سیل زده عین ۲ اهواز امشب شنبه ۲ شهریورماه بعد از نماز مغرب و عشاء به همراه جشن بزرگ عید سعید غدیرخم برگزار می‌شود.

براساس این گزارش، این مراسم با حضور حجت‌الاسلام سید ناصرالدین نوری زاده رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد، سردار شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان، حجت‌الاسلام موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان، حجت‌الاسلام دسمی تولیت حوزه علمیه بقیه الله (عج) تهران حضور خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است، این مراسم روز شنبه ۲ شهریورماه بعد از نماز مغرب و عشاء در عین ۲، خیابان دهیاری، مسجد صاحب الزمان (عج) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

20 / 20 مردم محروم و سیل زده مراسم تحویل ۱۱۰ باب منزل " عین ۲ اهواز" جشن بزرگ عید سعید غدیر حجت‌الاسلام سید ناصرالدین نوری زاده حجت‌الاسلام سید ناصرالدین نوری زاده

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: عین ۲ اهواز جشن بزرگ عید سعید غدیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۳۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داشتن برنامه عالمانه برای اقتصاد دریامحور ضروری است

به گزارش خبرنگار مهر، یوسف نوری ظهر سه شنبه در مراسم تودیع و معارفه استاندار مازندران با بیان اینکه در الگوی پیشرفت برنامه‌هایی برای مازندران داریم، گفت: دیار علویان در اندیشه‌های مقام معظم رهبری، به گونه‌ای دیگر تصویر شده است و معظم له مردم استان را دوست دارند.

وی با عنوان اینکه دیار علویان برگرفته از نهضت حضرت سیدالشهدا است، گفت: وجود سلسله جلیله روحانیت و لشکر همیشه پیروز سپاه کربلا از جمله ظرفیت‌های مهم استان به شمار می‌روند.

وی با تقدیر از عملیات سپاه پاسداران گفت: عملیات وعده صادق ضریب امنیت ما را در دنیا تغییر داد و باید به ارواح مطهر شهیدان درود فرستاد.

استاندار جدید مازندران با بیان اینکه مازندران بیشترین محافل قرآنی را در کشور دارد، گفت: همچنین این استان در بخش‌های مختلف استان رتبه برتر را در کشور دارا است.

نوری با تاکید باید باید خدمات صورت گرفته بعد از انقلاب اسلامی رابرای مردم بازگو کنیم، گفت: دانشگاه‌های مازندران در رتبه بندی تایمز، رتبه‌های عالی در جهان دارد.

استاندار مازندران تصریح کرد: باید برای اقتصاد دریامحور، جمعیت، نهضت ملی مسکن وغیره برنامه عالمانه داشته باشیم.

در این مراسم از تلاش‌های سید محمود حسینی پور استاندار سابق مازندران تقدیر شد.

کد خبر 6086405

دیگر خبرها

  • داشتن برنامه عالمانه برای اقتصاد دریامحور ضروری است
  • مراسم معارفه استاندار مازندران آغاز شد
  • آماده‌باش مدیریت بحران استان
  • تحویل زباله خشک از درب منزل و ارائه پول به ازای آن
  • مراسم رسمی استقبال از حجت‌الاسلام رییسی در پاکستان
  • ۷ هزار و ۱۷۹ قطعه‌زمین در روستا‌های مهاباد آماده تحویل به متقاضیان مسکن است
  • پرسپولیس در یک جام دیگر هم مدعی است
  • در این محله با قمه و قداره به شاه حمله شد
  • معرفی رییس کل جدید دادگستری استان
  • تصاویری از سعید جلیلی، محسن رضایی و وزیر رئیسی در مراسم ترحیم معاون اول احمدی نژاد /لاریجانی هم آمد