Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-19@21:24:57 GMT

تو خونه اش کاندید میشد، کسی بهش رای نمیداد

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۷۳۵۴۲

تو خونه اش کاندید میشد، کسی بهش رای نمیداد

پردیس احمدیه در صفحه شخصی خود صحنه ای اعتراضی از فیلم سرکوب را منتشر کرد.

پردیس احمدیه که این روزها فیلم سرکوب را بر پرده سینماها دارد، در اینستاگرام خود، سکانسی اعتراضی از این فیلم را منتشر کرده است:

تو خونه اش کاندید میشد، کسی بهش رای نمیداد. بعد میگفت نماینده مدرمم. سکانسی اعتراضی از سرکوب رضا گوران.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیلم سینمایی سرکوب با اینکه همچنان با کمبود سانس و سالن های سینمایی دست و پنجه نرم میکند، اما همچنان مورد استقبال مخاطبان قرار میگیرد و با خفظ کف فروش خود به اکرانش در سینماهای کشور ادامه میدهد.

در سرکوب، باران کوثری، سارا بهرامی، الهام کردا ، پردیس احمدیه و رویا افشار با حضور جمشید هاشم پور ایفای نقش میکنند. فیلم رضا گوران که چهار هفته از اکران آن میگذرد، در آستانه یک میلیاردی شدن است.

کد خبر 387006

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اینستاگرام پیام اینستاگرامی هنرمندان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۳۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دور دوم انتخابات مجلس در پردیس برگزار می‌شود

فرماندار شهرستان پردیس از برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی با ۹۰ شعبه اخذ رای در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، جلسه ستاد انتخابات شهرستان به ریاست محسن قضاتلو فرماندار و رئیس هیئت اجرایی برگزاری انتخابات پردیس و با حضور معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرماندار، بخشداران و مدیران واحدهای فرمانداری در سالن جلسات این فرمانداری برگزار و پیرامون نحوه برگزاری انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در پردیس مباحث مختلفی مطرح شد.

فرماندار شهرستان پردیس در این نشست با اشاره به اینکه انتخابات دور دوم در شهرستان به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد، اظهار کرد: در جلسه هیأت اجرایی که هفته گذشته برگزار شد، جانمایی و تعیین شعب اخذ رأی در دستور کار قرار گرفت و مقرر شد، شهرستان پردیس با ۹۰ شعبه اخذ رأی انتخابات را برگزار کرده و برنامه‌ریزی‌ها باید بر این اساس صورت بگیرد.

در ادامه دبیر ستاد انتخابات به بیان اولویت‌ها و موارد مهم پرداخته و رؤسای کمیته‌ها نیز موارد خود از جمله آسیب شناسی و نقاط ضعف و قوت دوره گذشته را مطرح کردند.

منبع: فارس

کد خبر 745660

دیگر خبرها

  • فعال سیاسی: به وقت جنگ به فکر اتحاد داخلی باشید نه سرکوب بخاطر حجاب
  • گوگل کارمندان معترض به همکاری با اسرائیل را اخراج کرد!
  • حرکت جنجالی گوگل/ اخراج کارمندان معترض به همکاری با اسرائیل
  • گوگل ۲۸ کارمند خود را پس از اعتراض به همکاری با دولت اسرائیل اخراج کرد
  • دور دوم انتخابات مجلس در پردیس برگزار می‌شود
  • تجمع اعتراضی مقابل سفارت اردن در تهران
  • محله‌ای در تهران که با سیب‌هایش معروف شد
  • سرکوب مزد در سنوات گذشته باید جبران شود/ حداقل مزد ۱۵میلیون تومان
  • کارآفرین اردبیلی مهمان برنامه «کار خونه»
  • محله‌ای که با سیب‌هایش معروف شد | همه نامداران دره گلاب