Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-16@07:54:31 GMT

2 نماینده مجلس زندانی آزاد شدند/ 10 میلیارد وثیقه

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۷۳۵۶۳

2 نماینده مجلس زندانی آزاد شدند/ 10 میلیارد وثیقه

یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی از آزاد شدن دو نماینده بازداشت شده خبر داد.

یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: از اولین ساعات اداری امروز(شنبه) فرایند تودیع وثیقه در اداره ثبت اسناد و دادسرا برای دو نماینده بازداشت شده در ارتباط با پرونده سایپا طی شد و این افراد نهایتا بعدازظهر امروز از زندان اوین آزاد شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، وثیقه تعیین شده برای هر یک از این دو نماینده ۱۰ میلیارد تومان بوده است که با تودیع این وثیقه، تا تعیین تکلیف پرونده آزاد شدند.

به گزارش ایسنا، محمد عزیزی و فریدون احمدی چهارشنبه گذشته در ارتباط با پرونده‌ای در خصوص فروش محصولات شرکت سایپا بازداشت و به زندان اوین منتقل شدند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: نماینده مجلس زندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۳۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت موقت همسر و دختر احمدرضا عابدزاده!

همسر و دختر احمدرضا عابدزاده دروازه بان پیشکسوت فوتبال که دقایقی پیش در طرح عفاف و حجاب بازداشت شده بود، آزاد شدند.

به گزارش فارس، یک منبع آگاه در گفتگو با خبرنگاران با تایید این خبر گفت: خانم لطیفیان همسر و نگار عابدزاده دختر احمدرضا عابدزاده بعدازظهر امروز به دلیل کشف حجاب در یکی از خیابان‌های شمال شهر تهران مورد تذکر ماموران طرح عفاف و حجاب قرار گرفتند. این دو نفر به دلیل ایجاد تنش و درگیری با ماموران بازداشت شدند، اما بررسی‌های خبرنگار ما حاکی از آن است که این خانم‌ها پس از بازداشت موقت آزاد شدند.

طرح عفاف و حجاب موسوم به طرح نور از امروز شنبه ۲۵ فروردین ماه در معابر و اماکن عمومی سراسر کشور به مرحله اجرا گذاشته شده و با بدحجابی برخورد قانونی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • آزادی ۴ زندانی نیازمند با گلریزان مردم و خیران کوهپایه
  • ۸۰۵ زندانی جرائم غیر عمد در کهگیلویه وبویراحمد آزاد شدند
  • زوج همدانی ۲ زندانی را آزاد کردند
  • رژیم صهیونیستی ۱۵۰ اسیر فلسطینی را آزاد کرد+ تصاویر
  • ۴۰ زندانی جرایم مالی غیرعمد در زنجان آزاد شدند
  • بازداشت موقت همسر و دختر احمدرضا عابدزاده سر حجاب!
  • قربان بهزادیان‌نژاد بازداشت شد
  • حکم یک سال زندان قربان بهزادیان‌نژاد اجرا شد
  • بازداشت موقت همسر و دختر احمدرضا عابدزاده!
  • جزئیات مجازات بی حجابی به روایت یک نماینده مجلس