Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-24@23:14:56 GMT

دریچه های فاضلاب اهواز به سرقت رفت

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۷۳۵۶۸

مدیر عامل شرکت فاضلاب اهواز از سرقت 155 دریچه فاضلاب در یک شب خبر داد.

 افشین حاتمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران بیان کرد:در شبکه فاضلاب اهواز حدود ۵۲ هزار ورودی آدم رو به چاهک وجود دارد که به واسطه در و رینگ ها دسترسی به چاهک ها  برای رفع انسداد، بازدید و شست و شوی شبکه ایجاد می شود. وی ادامه داد: تنها در یک شب حدود ۱۵۵ دریچه و رینگ فاضلاب در مناطق گلستان، کمپلو، زیتون کارگری و زیتون کارمندی در اهواز به سرقت رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حاتمی یادآور شد: سرقت دریچه ها ی فاضلاب باعث به خطر افتادن جان شهروندان می شود و باعث سقوط وسایل نقلیه و افراد در این چاهک ها می شود؛ از سویی دیگر انسداد شبکه فاضلاب، سقوط نخاله های ساختمانی به چاهک ها و افزایش احتمال پس زدگی فاضلاب را به دنبال دارد.

وی با اشاره به اینکه جنس درب و رینگ ها از چدن است گفت: سارقان آنها  را به کوره های ذوب منتقل می کنند و پس از تبدیل کردن آنها به شمش به شرکت هایی مانند صنایع فولاد می فروشند.

مدیرفاضلاب شرکت آبفای اهواز ادامه داد: در یک برهه زمانی به این درها  علاوه بر چدن، بتن نیز اضافه شد تا انگیزه سارقان برای سرقت این رینگ ها کم شود اما این امر معضلات زیادی در زمان بهره برداری ایجاد می کرد.

اهواز

وی توضیح داد: یکی دیگر از گزینه ها استفاده از در های کامپوزیتی است که البته با شرایط آب و هوایی اهواز سازگار نیست اما در صورت ادامه این روند چاره ای جز جایگزینی در و رینگ های کامپوزیتی نداریم.

حاتمی بیان کرد: هزینه خرید هر در و رینگ حدود ۶ میلیون ریال است که با استفاده از مصالح و نیز هزینه نصب به هشت میلیون ریال می رسد.

وی افزود:  شرکت آب و فاضلاب اهواز هیچ اهرمی برای مقابله با این سارقان ندارد و تنها می تواند این مساله را به مقامات انتظامی و قضایی گزارش دهد.

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000ErQ برچسب ها: سرقت ، دزدی ، اهواز

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: سرقت دزدی اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۳۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح بیش از ۸۰ درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی

رضا داودی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت : با توجه به برنامه ریزی‌های به عمل آمده، بیش از ۸۰ درصد پروژه‌های محرومیت زدایی استان تا پایان تیرماه سال جاری افتتاح می‌شوند.

وی افزود: با بهره برداری از آنها تحول شگرفی در آبرسانی روستایی استان رقم خواهد خورد و رضایت حداکثری هم استانی‌های عزیز را در پی خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و مساعدت همکاران طرح در اجرایی نمودن پروژه‌های جهاد آبرسانی تصریح کرد: در این پروژه‌ها تاکنون بیش از ۴۰۰ کیلومتر لوله گذاری اجرا شده، بیش از ۱۰ هزار مترمکعب مخزن ساخته شده و بیش از ۴۰ ایستگاه پمپاژ راه اندازی شده و یا در مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه شرف راه اندازی است.

وی ادامه داد: افتتاح این پروژه‌ها نمونه بارزی از اقدامات جهادی صورت گرفته در استان است و به همین خاطر استان کرمانشاه از جمله استان‌های پیشرو در حوزه جهاد آبرسانی در کشور محسوب می‌شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • نجات کودک بازیگوش در سازه آسانسور در شیراز
  • انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز
  • تاسیسات آب و فاضلاب ایلام خسارت دید
  • جزئیات رهاسازی حقابه ایران از افغانستان | ویدئو
  • ۳۳۱۶ هزار فقره انشعاب جدید فاضلاب در استان مرکزی واگذار شد
  • وزش باد شدید به تاسیسات آب ایلام آسیب زد
  • افتتاح بیش از ۸۰ درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی
  • جغرافیای جرایم پرتکرار در اهواز مشخص شده است
  • افزایش پایش تصویری مناطق جرم‌خیز اهواز
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان و مالخران اماکن خصوصی در اهواز