Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، جام جهانی تکواندوی ۲۰۱۹ از روز گذشته با حضور ۹۷ تکواندوکار از ۱۰ کشور در شهر «ووشی» چین آغاز شد و به مدت سه روز ادامه خواهد داشت.

رقابت‌های تیمی مردان امروز (شنبه) در حال برگزاری است و تیم دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان نماینده ایران به مصاف حریفان رفت و جام قهرمانی را از آن خود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم تکواندوی دانشگاه آزاد اسلامی ابتدا، قزاقستان را با نتیجه ۴۸ بر ۳۳ از پیش رو برداشت و سپس چین را با نتیجه ۶۶ بر ۵۳ مغلوب کرد و به فینال رسید.

دانشگاه‌آزاد به عنوان قهرمانی لیگ ایران به جام جهانی اعزام شده است و در فینال با حساب ۷۱ بر ۶۶ مقابل تیم قدرتمند کره‌جنوبی به پیروزی رسیدند و مقتدرانه قهرمان شدند.

حسین لطفی، امیرمحمد بخشی، سینا بهرامی، عرفان ناظمی و سعید رجبی در ترکیب این تیم قرار دارند. هدایت این نفرات برعهده سیدنعمت خلیفه به عنوان سرمربی و رضا ایمان‌زاده و علی رضایی به عنوان مربی است.

به تیم‌های اول تا سوم به ترتیب ۸۰، ۴۸ و ۲۸.۸۰ امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیکی تعلق ‌گرفت و به تیم قهرمان ۲۰ هزار دلار، نایب قهرمان ۱۰ هزار دلار و سوم نیز پنج هزار دلار اهدا ‌شد.

انتهای پیام /

167 / 167

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۳۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه فنی تیم‌های ملی تکواندو برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، در فاصله دو هفته تا اعزام تیم‌های ملی تکواندو به مسابقات قهرمانی آسیا، جلسه فنی تیم ملی در بخش کیورگی (مبارزه) با حضور مسئولان فدراسیون، اعضای کادر فنی و ملی پوشان در هر دو گروه بانوان و آقایان برگزار شد.

در این جلسه هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو مسائل فنی را برای ملی پوشان تشریح و برخی از تجربیات خود را در اختیار ملی پوشان قرار داد. همچنین دکتر اصغر رحیمی دبیرکل فدراسیون و مدیرفنی تیم‌های ملی در خصوص مسائل فنی، روحی و روانی مباحثی را مطرح کرد.

رقابت‌های تکواندو قهرمانی آسیا در سه بخش پومسه، کیوروگی و پاراتکواندو از ۲۵ الی ۳۰ اردیبهشت ماه میزبانی شهر «دانانگ» در کشور ویتنام پیگیری خواهد شد.

کد خبر 6086061

دیگر خبرها

  • مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ| فتحی قهرمان بزرگسالان شد
  • سروش مهر: نبود پیست استاندارد تنها مشکل اسکیت سواران است/ ما چیزی از قهرمانان جهان کم نداریم
  • مهمدی با برتری بر قاتل چنگیز، مدعی قهرمانی المپیک 2024 شد
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع تکواندوی آسیا
  • کشتی ایران می‌تواند در المپیک پاریس 6 مدال طلا بگیرد
  • جلسه فنی تیم‌های ملی تکواندو برگزار شد
  • راهیابی دانشجوی دانشگاه آزاد نور به اردوی تیم ملی امید بوکس
  • تخریب کلامی ستاره جهانی ورزش ایران | اول چند مسابقه قهرمان شو بعد اینطور حرف بزن!
  • بانوی دوچرخه‌سوار کازرونی قهرمان مسابقات دوچرخه‌سواری کشور شد
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا