Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@17:50:44 GMT

۷۵ طرح عمرانی و زیربنایی در آوج به بهره برداری می رسد

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۷۳۶۱۶

۷۵ طرح عمرانی و زیربنایی در آوج به بهره برداری می رسد

نصرت الله علیرضایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:این طرح‌ها در بخش‌های مختلف عمرانی و زیربنایی بوده که ۳۳ طرح آنها توسط دهیاری‌ها و مابقی توسط دستگاه‌های اجرایی، شهرداری‌ها و بخش خصوصی در سطح شهرستان اجرا شده‌اند.

وی اضافه کرد: افتتاح ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی کوچک و متوسط و گازرسانی به سه روستای شهرستان از دیگر طرح‌های قابل بهره برداری در هفته دولت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضایی ادامه داد:تنها یک روستای بدون گاز به نام بی آب در سطح شهرستان باقی مانده است که کلنگ گازرسانی به آن در هفته دولت برزمین زده خواهد شد.

فرماندار آوج اضافه کرد: تنها روستای فاقد برق شهرستان آوج به نام روستای کاروانسرا نیز در هفته دولت برقدار می‌شود.

وی گفت: از دیگر طرح‌های مهم قابل افتتاح در این شهرستان نیز طرح پل معلق بر روی رودخانه شاهدره با ۱۵ میلیارد ریال اعتبار است که با حضور استاندار قزوین به بهره برداری می‌رسد.
این مسئول اضافه کرد: در حوزه آبخیزداری ۶ میلیارد ریال طرح، در حوزه صنعت برق ۹ طرح، در حوزه جهاد کشاورزی ۲ طرح تجمیع اراضی با ۱۳ میلیارد ریال اعتبار و در حوزه آبفای روستایی ۲ طرح در این هفته افتتاح شده و همچنین سه دستگاه مسکن نیز به مددجویان کمیته امداد تحویل داده خواهد شد.
شهرستان آوج در ۱۲۰ کیلومتری جنوب غربی قزوین واقع شده است.

۶۱۰۱

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر بخش خصوصی دستگاه های اجرایی شهرداری کمیته امداد گاز قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۳۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبرسانی به ۶ روستای گرمی خرداد ماه بهره‌برداری می‌شود

مسعود خیرجو امروز در بازدید از تاسیسات و تصفیه خانه گرمی مغان و زیرساخت‌های آبرسانی به بخش موران این شهرستان گفت: مجتمع بزرگ آبرسانی به بخش موران برای پوشش ۶۴ روستا با همکاری بسیج سازندگی سپاه در حال اجراست و سال گذشته فاز نخست آن با انتقال آب به ۱۸ روستا به سرانجام رسید و در فاز دوم، آبرسانی به ۱۷ روستا مد نظر است که ۶ روستا در خرداد ماه از نعمت آب شرب و سالم برخوردار خواهند شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل افزود: تلاش می‌کنیم فاز سوم مجتمع آبرسانی به روستاهای بخش موران شهرستان گرمی مغان را در دهه فجر امسال افتتاح کنیم تا بقیه روستاها نیز از آب شرب بهداشتی و پایدار بهره مند شوند و طرح ارتقا توان و آبدهی تصفیه خانه گرمی برای تامین هر چه بیشتر آب روستاهای تابعه نیز در حال اجراست و به بازسازی و ارتقا ظرفیت تصفیه خانه اقدام می‌شود.

او گفت: این طرح در حال حاضر حدود ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و پیش بینی می‌شود بعد از تکمیل و بهره برداری، آب شرب و بهداشتی حدود ۵۰ هزار نفر را تامین کند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • ۱۴ همت پروژه اقتصادی و عمرانی گیلان در سفر رئیس جمهور به بهره‌برداری می‌رسد
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح عمرانی آبرسانی شهر میبد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • تلاش شبانه روزی برای ساخت و بهره برداری از طرح‌های عمرانی کلانشهر شیراز
  • آبرسانی به ۶ روستای گرمی خرداد ماه بهره‌برداری می‌شود
  • بهره برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • بهره‌برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان تهران
  • بهره‌برداری از ۲ طرح راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور همزمان با هفته سلامت افتتاح می‌شود