Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا تابش روز شنبه در مراسم تکریم و معارفه مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان بیان کرد: ۱۲۰ هزار واحد مسکونی تا پایان امسال بازسازی و تعمیر می شود که ۶۰ هزار واحد آن احداثی و ۶۰ هزار واحد دیگر تعمیری خواهد بود.

وی ادامه داد: دولت توجه ویژه‌ای به حوزه بازسازی مسکن در استان‌های گرفتار شده از سیل دارد و قرار است در این باره پنج هزار میلیارد تومان تسهیلات و ۲ هزار میلیارد تومان وام بلاعوض به بنیاد مسکن کشور اختصاص دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور تصریح کرد: در حوزه بازسازی زیرساخت‌های آسیب‌دیده روستایی نیز حدود هزار میلیارد تومان اختصاص یافته که ۴۰ درصد آن نقدا دریافت شده است.

وی ادامه داد: همچنین حدود هفت هزار میلیارد تومان نیز در حوزه سیل باید هزینه شود.

تابش بیان کرد: ۳۰ هزار واحد مسکونی روستایی تخریبی ناشی از زلزله در مناطق مختلف استان کرمانشاه ساخته و تحویل شده که بیشتر آنها به برادران و خواهران اهل سنت اختصاص یافته است.

وی با تقدیر از توجه دولت به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: هر چند که بنیاد مسکن نهادی انقلابی است اما از توجه و تلاش دولت در این بخش باید تقدیر شود که به جد این تلاش‌ها قابل تقدیر و تجلیل است.

وی به طرح‌های مهم بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حوزه سیستان و بلوچستان اشاره کرد و افزود: یکی از طرح‌های مهم بنیاد مسکن ساماندهی حاشیه شهرهای زاهدان و چابهار است که در حوزه زاهدان امیدواریم بیش از ۱۰ هزار واحد مسکونی ساماندهی شود.

رئیس سازمان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور تصریح کرد: مسئولیت‌ کار در زمینه ساماندهی حاشیه نشینی ۲ شهر یادشده را پذیرفته و مقدمات کار نیز فراهم و مصوباتی در هیات دولت در این زمینه تصویب شده است.

وی بیان کرد: بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات و ۵۰۰ میلیارد تومان به عنوان وام بلاعوض و خدمات زیربنایی درنظر گرفته شده که از این اعتبار ۲۰۰ میلیارد تومان به صورت وام بلاعوض پرداخت و ۳۰۰ میلیارد در حوزه خدمات زیربنایی هزینه خواهد شد.

تابش در زمینه ساخت واحد مسکن محرومان تصریح کرد: ساخت ۶ هزار واحد مسکن محرومان روستایی در تفاهم نامه مشترک بنیاد مسکن و برنامه بودجه تعهد شده که بخش عمده‌ای از این واحدها تا دهه فجر امسال به بهره برداری خواهد رسید.

وی در باره طرح هادی روستایی در سیستان و بلوچستان گفت: طرح هادی روستایی در مقام تهیه طرح به بالای ۹۰ درصد رسیده اما در حوزه اجرا تنها ۷۰۰ روستای این استان بهره‌مند شده‌اند.

رئیس سازمان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور ادامه داد: ما به مردم سیستان و بلوچستان بدهکار بوده و باید با همکاری یکدیگر در حوزه خدمت به این مردم تلاش کنیم.

به گزارش ایرنا در این مراسم از زحمات ملک سالاری مدیرکل سابق سازمان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان تقدیر و سیدخلیل منبتی به عنوان مدیرکل جدید این نهاد معرفی شد.

۹۹۱۴**۶۰۸۱

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر انقلاب اسلامی دهه فجر زلزله سیستان و بلوچستان مسکن قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۳۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۲ میلیون و ۵۱۸ هزار واحد مسکونی آغاز شد

دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی گفت: از تامین ۴ میلیون واحد مسکن هدف گذاری شده، عملیات اجرایی ساخت ۲ میلیون و ۵۱۸ هزار واحد آغاز شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، روح‌الله اکبری در حاشیه مراسم آغاز عملیات آماده سازی سایت 205 هکتاری سمنان که امروز پنجشنبه 30 فروردین و همزمان با سفر رئیس جمهوری به این استان برگزار شد، در جمع خبرنگاران بیان کرد: عملیات ساخت 2 میلیون و 518 هزار واحد مسکونی در کشور آغاز شده و در مراحل مختلف ساخت قرار دارد که 500 هزار واحد آن تحویل متقاضیان شده است.

وی با بیان اینکه این طرح ها در قالب مسکن شهری و روستایی است، افزود: بخشی از طرح‌های نهضت ملی مسکن که حدود 200 هزار واحد را شامل می شود در حوزه شهری به صورت خودمالکی و با حمایت دولت در دست احداث است.

دستیار ویژه وزیر راه و شهر سازی با اشاره به اینکه 260 هزار واحد مسکونی نیز در بافت فرسوده در دست احداث است، گفت: بخشی دیگر تعهد دولت، در حوزه بهسازی و نوسازی روستایی قرار دارد که تا کنون عملیات احداث 490 هزار واحد مسکونی آغاز شده است.

وی با بیان اینکه برای واگذاری اراضی به منظور ساخت مسکن در روستاها تا کنون 400 هزار قطعه زمین شناسایی شده، اظهار کرد: از این تعداد 80 هزار قطعه واگذاری به متقاضیان انجام شده است.

دستیار ویژه وزیر راه و شهر سازی گفت: عملیات ساخت در حوزه شهری در اراضی دولتی با اجاره 99 ساله به متقاضیان عرضه می شود که 400 هزار قطعه زمین در قالب گروه ساخت، ساخت انفرادی و طرح جوانی جمعیت به متقاضیان تحویل داده شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۲۵ هزار واحد نوسازی شده در بافت‌های فرسوده تکمیل شدند
  • آماده‌سازی بزرگ‌ترین پروژه نهصت ملی مسکن در اشتهارد
  • ۱۸۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان در البرز احداث می‌شود
  • ساخت ۲ میلیون و ۵۱۸ هزار واحد مسکونی آغاز شد
  • مقاوم سازی ۷۵ درصد از واحد‌های مسکونی روستایی لرستان
  • واگذاری ۴ هزار واحد مسکونی بنیاد مسکن قم تا پایان امسال
  • آغاز ساخت ۷هزار و ۵۴۲ واحد مسکونی در قم از سال ۱۴۰۰
  • تحویل ۴ هزار واحد مسکونی بنیاد مسکن قم تا پایان سال
  • ۷۵۰ واحد مسکونی در روستاهای استان بوشهر افتتاح می‌شود
  • ساخت و تعمیر ۲۶۰ واحد مسکونی محرومان در لرستان