Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-03-28@21:53:35 GMT

720 پروژه با اشتغالزایی 2100 نفر در یزد افتتاح می‌شود

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۷۳۶۵۲

720 پروژه با اشتغالزایی 2100 نفر در یزد افتتاح می‌شود

به گزارش ایکنا از یزد، محمدعلی طالبی، استاندار یزد 2 شهریورماه همزمان با آغاز هفته دولت در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه استان اظهار کرد: همزمان با هفته دولت 720 پروژه با اعتباری بالغ بر 2 هزار و 500 میلیاردتومان در استان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه این پروژه‌ها در حوزه‌های مختلف اعم از آموزشی، فرهنگی، ورزشی، عمرانی و گردشگری و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. افتتاح می‌شود افزود: با افتتاح این پروژه‌ها 2100 نفر اشتغال جدید ایجاد می‌شود.

طالبی با اشاره به برگزاری هفدهمین اجلاس بین‌المللی تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی به میزبانی استان یزد بیان کرد: افتتاحیه این اجلاس در شهرستان میبد خواهد بود و اختتامیه نیز پنج شنبه شب 7 شهریورماه با حضور اقشار مختلف مردم در محل حسینیه امیرچقماق برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در برگزاری این اجلاس همت خیران و هیئت‌های مذهبی صورت گرفت و از اعتبارات و کمک‌های دولتی استفاده نشده است.

استاندار یزد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مشکلات رسانه‌ها و گاها اختلافاتی که وجود دارد گفت: آنچه مبنای اختلاف است بزرگ و غیرقابل حل نیست و درخواست دارم در محیطی دوستانه حل شود و بنده نیز می‌توانم حضور داشته باشم تا این مسائل حل شود.

وی در خصوص ارزیابی رسانه‌ها توسط روابط‌عمومی استانداری، خانه مطبوعات و انجمن صنفی خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان گفت: اشخاص معترض اگر پیشنهاد بهتری دارند، ارائه شود تا رفع شود.

طالبی افزود: باید به سمت برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی تخصصی با اصحاب رسانه برویم به عنوان مثال نشست‌هایی با موضوعات اشتغال، آب، مسائل اجتماعی، مشکلات واحدهای تولیدی و ... برگزار شود و بنده آمادگی خود را در این زمینه برای نشست‌ها ماهانه اعلام می‌کنم.

استاندار یزد با اشاره به تقویت ارتباط رسانه‌ها با دولت و مدیران، ارزیابی و میزان پاسخگویی مدیران، اهمیت جایگاه روابط عمومی‌ها گفت: خوشبختانه در تقویت جایگاه روابط عمومی اقدامات خوبی شده و پیوست رسانه‌ای در پروژه‌های مهم دنبال خواهیم کرد.

وی ادامه داد: برای اینکه مدیران به رسانه‌ها اهمیت داده و پاسخگویی جزء برنامه‌ها باشد، در احکام صادره توجه به رسانه‌ها در حکم مدیران آورده می‌شود و به فضایی خواهد برد تا جایگاه رسانه‌ها تقویت شود و به عنوان ملاک ارزیابی قرار گیرد.

طالبی افزود: حتی در ارزیابی مدیران امسال 50 امتیاز برای شاخص‌هایی قرار داده شد که برمی‌گردد به مشارکت آنها و ارتباط با رسانه‌ها، هرچند بعضی مدیران احساس رضایت نداشتند ولی این اقدام در حال انجام است و تلاش بر این است تا مدیران برتر با دید مردم و رسانه‌ها همنوایی داشته باشد.

استاندار یزد بیان کرد: در راستای حكمرانی خوب که از شاخص‌های آن پاسخگویی و مسئولیت پذیری است، برنامه‌‌ای تدوين شده كه بخشی از آن مربوط به رسانه است و با اجرای آن شاهد تحول بزرگی در پاسخگويی مديران خواهيم بود که در این راستا سامانه گزارش دهی الکترونیک در خصوص اقدامات انجام شده به زودی در استان ایجاد می‌شود.

وی با اشاره به ساماندهی وضعیت اتباع خارجی گفت: با توجه به اینکه طرحی برای مهمانشهر از سوی شهرداری ارائه شد ولی دو نکته قابل توجه است که ایجاد مهمانشر جزو سیاست‌های نظام نیست و نکته دوم شهرداری طرح‌هایی را تهیه کنند تا با کمک هم بخشی از این مشکلات رفع شود و این طور نباشد که مسئولیت به گردن یک ارگان باشد و برای ساماندهی همکاری بین بخشی دستگاه‌های مختلف لازم است.

احمد ترحمی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد نیز در این نشست ضمن تبریک هفته دولت و سپاسگزاری خدمات رسانه‌ها گفت: آنچه در این حوزه در حال اجراست توسط استاندار به صورت کلی اشاره شد و باید یادآور شد که استاندار و معاونان تمام وقت و تمام قد در خدمت مردم هستند و حتی در حال حاضر فرمانداری‌های ما نیز برای روز تعطیل مرخصی می‌گیرند.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوم اسفنذماه بیان کرد: در این راستا چهار اصل اساسی که ملاک عمل قرار دارد سلامت انتخابات، برگزاری انتخابات بر اساس مر قانون، امنیت انتخابات و مشارکت حداکثری مردم است و امیدواریم در این زمینه شاهد مشارکت حداکثری مردم باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری ایکنا ایکنا یزد استاندار یزد محمدعلی طالبی نشست خبری اجلاس پیرغلامان حسینی رسانه ها پاسخگویی مدیران هفته دولت اتباع خارجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۳۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیستان و بلوچستان ظرفیت خوبی در حوزه مشارکت مردمی دارد

 به گزارش روابط عمومی استانداری، رضا شریفی معاون سیاسی و اجتماعی استاندار در حاشیه نشست شورای اداری استان که به صورت ویدیو کنفرانس به ریاست رئیس جمهور و معاونین وی و با حضور معاونین استاندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد، بر تقویت اعتماد و امید در بین مردم تاکید کرد و افزود: عملکرد مدیران و مسئولان استان باید به گونه‌ای باشد که اعتماد و امید را در بین مردم تقویت کند.

 وی افزود: تلاش‌های مسئولان و مدیران استانی در موضوعات مهم اخیر؛ انتخابات و مدیریت سیل جای قدردانی دارد.

وی ادامه داد: شعار جهش تولید با مشارکت مردم تکلیف هر یک از دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌ها و سازمان‌ها را مشخص می‌کند که به چه شکل باید هم در بحث جهش تولید و هم در راستای افزایش مشارکت عمل کنند.

معاون استاندار افزود: استان سیستان و بلوچستان ظرفیت خوبی در حوزه مشارکت دارد و این مهم را به صورت عینی در انتخابات و همچنین در موضوع سیل اخیر مشاهده کردیم.

وی تصریح کرد: اعتماد و رضایت عمومی در استان سیستان و بلوچستان بالاست، انشالله در سال جدید بتوانیم آنطور که شایسته مردم است خدمتگزار آنها باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • چه پروژه‌ هایی در سال ۱۴۰۲ برای تهرانی ها افتتاح شد؟
  • مؤسسه نان و ارزاق بهشتی جهت کمک به نیازمندان افتتاح شد
  • افتتاح مؤسسه «نان و ارزاق بهشتی» برای کمک به نیازمندان با مشارکت سازمان ثبت اسناد
  • ارائه طرح های کاربردی در راستای تحقق شعار سال
  • دستور استاندار کردستان به مدیران جهت اجرای شعار سال در استان
  • وظیفه مدیران، ارائه خدمات بهینه به جامعه
  • تورم استان قم در ماه‌های آخر سال گذشته کاهش چشمگیری داشته‌است
  • سهم تجاری بابل در کریدور شمال-جنوب مشخص شود
  • استاندار قم: تورم سالانه استان قم ۶ درصد کاهش یافت
  • سیستان و بلوچستان ظرفیت خوبی در حوزه مشارکت مردمی دارد