Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیکو خصلت گفت: در شرایط فعلی مصلحت این است که کار به صورت اجماعی پیش رود. به شرط اجماع و اقبال قاطبه اعضای شورا در انتخابات هیئت رئیسه ورود خواهم کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعیدنیکوخصلت، عضو شورای شهر تبریز در گفت‌وگو با  آناج، با اشاره به حضورش در انتخابات هیئت رئیسه اظهار داشت: برای رسیدن به نتیجه مناسب باید هماهنگی و اتاق فکر مناسبی شکل گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: برخی از همکاران ما در شورای شهر حضور دارند که هم برای تصدی ریاست شورا واجب‌تر و در اولویت هستند و باید از تجربه های مدیریتی آنان در جهت پیشبرد مدیریت شهری و سیاست گذاری کلان شهری استفاده کرد.

عضو شورای شهر افزود: در شرایط فعلی مصلحت این است که کار به صورت اجماعی پیش رود. به شرط اجماع و اقبال قاطبه اعضای شورا در انتخابات هیئت رئیسه ورود خواهم کرد.

نیکوخصلت تصریح کرد: اعضای شورای شهر اگر به اجماع درباره یک نفر برسند در انتخابات شرکت خواهم کرد وگرنه به دنبال رای ناپلئونی نخواهم بود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۳۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات پرحاشیه کشتی تایید شد

به گزارش "ورزش سه"، فدراسیون کشتی با اعلام این خبر در سایت خود نوشته است: "رئیس برکنار شده هیئت کشتی استان تهران که تاکنون بیش از 10 شکایت از فدراسیون کشتی داشته و اکثر آن ها نیز از طرف دادگاه رد شده است، در یکی از شکایت های خود به قانونی بودن مجمع انتخابات هیئت کشتی استان تهران اعتراض داشت که بر اساس رأی صادر شده از شعبه 45 دیوان عدالت اداری، این شکایت رد و انتخابات قانونی اعلام شد."
بدین ترتیب این انتخابات پرحاشیه به تایید رسیده و رییس فعلی آن می تواند به کار خود ادامه دهد.

از سوی دیگر البته برخی از کاندیداهای انتخابات فدراسیون کشتی برای ابطال انتخابات سال گذشته هم به دادگاه شکایت کرده بودند که هنوز سرنوشت نهایی آن اتفاقات هم مشخص نیست.

دیگر خبرها

  • انتخاب اعضای هیئت رئیسه فدراسیون سه گانه
  • از هزینه شدن جایگاه رهبری در امور حزبی ممانعت شود
  • اسبقیان: سوم اردیبهشت مالکان استقلال و پرسپولیس مشخص می‌شود/ به دنبال حضور هیئت مدیره نیستیم
  • درخواست از بیت رهبری درپی تکرار یک ادعای عجیب درباره ریاست مجلس آینده
  • انتخابات هیئت کشتی استان تهران قانونی اعلام شد
  • انتخابات پرحاشیه کشتی تایید شد
  • با برنامه ریزی دنبال کار جدیدی در دانشگاه خواهم بود
  • جنگ لیست‌ها در مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم
  • کمیته شورای امنیت درباره عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل به اجماع نرسید
  • احترام نظامی به جایگاه هیئت رئیسه مجلس