Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-18@09:33:14 GMT

طرح حمایت از گزارشگران فساد مسکوت مانده است

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۷۳۷۴۹

طرح حمایت از گزارشگران فساد مسکوت مانده است

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در صفحه توییتر خود از مسکوت ماندن طرحی در مجلس خبر داده که پاییز سال گذشته در حمایت از مطلعین و گزارشگران فساد ارائه کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید فرید موسوی نماینده مردم تهران و رییس فراکسیون جوانان در مجلس شورای اسلامی در صفحه توییتر خود نوشته است: 

«حمایت قانونی از گزارشگران فساد جهت تقویت نظارت همگانی لازمه مبارزه اثربخش با فساد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این باور، پاییز سال گذشته طرحی با عنوان حمایت از مطلعین وگزارشگران فساد ارائه کردم که به کمیسیون قضایی مجلس ارجاع شد. متاسفانه بررسی آن تا امروز در این کمیسیون مسکوت مانده.»

کد خبر 386976

منبع: ایمنا

کلیدواژه: فرید موسوی نماینده تهران توییتر نماینده مجلس شورای اسلامی فساد شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۳۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست شورای امنیت سازمان ملل درباره فعالیت نهاد امدادرسانی برای آوارگان فلسطینی

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ وزیر خارجه الجزایر در این نشست گفت: رژیم اشغالگر اسرائیل، «آنروا» را هدف قرار می‌دهد، زیرا در پی نابودی فلسطین است.

وزیر خارجه اردن هم با بیان اینکه اسرائیل از گرسنگی به عنوان ابزار جنگی استفاده می‌کند و کارکنان سازمان‌های امدادرسان را با خونسردی به قتل می‌رساند، پایان اشغالگری و ارائه راه حل دائمی را برای حل مشکل آوارگان فلسطینی خواستار شد.

نماینده روسیه نیز از حملات رژیم صهیونیستی به کارکنان آنروا در غزه انتقاد کرد و گفت: تضعیف نقش این نهاد، پیامد‌های مخربی را برای منطقه در پی دارد.

نماینده چین هم با بیان اینکه شواهد کافی برای اثبات ادعای رژیم صهیونیستی درباره همکاری آنروا با حماس وجود ندارد، از این رژیم خواست حملات خود را به این نهاد متوقف کند.

نماینده انگلیس نیز با اشاره به خطر قحطی در غزه از رژیم اشغالگر خواست به آنروا و همه نهاد‌هایی که کمک‌های بشردوستانه ارائه میکنند، اجازه دسترسی بدون مانع به غزه را بدهد.

نماینده فرانسه هم با اشاره به ضرورت وجود آنروا برای کمک رسانی به مردم گفت: این نهاد در طول ۷۵ سال نقش مهمی برای حدود شش میلیون آواره فلسطینی در سرزمین‌های اشغالی و کشور‌های مختلف داشته است.

نماینده آمریکا با بیان اینکه کنگره این کشور ارائه کمک‌های بیشتر به آنروا را حداقل تا سال ۲۰۲۵ ممنوع کرده، اذعان کرد از آغاز تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه تا کنون، بیش از ۲۴۰ تن از کارکنان نهاد‌های کمک رسان در حین انجام وظیفه کشته شده اند.

نماینده رژیم صهیونیستی هم با بیان اینکه اسرائیل اجازه نخواهد داد آنروا مانند قبل به فعالیت خود ادامه دهد، گفت: این نهاد خواهان تشکیل کشور فلسطین از نهر تا بحر است و می‌خواهد از طریق بازگرداندن آوارگان، اسرائیل را نابود کند.

دیگر خبرها

  • ۲۲ روز مانده تا دومین مرحله انتخابات مجلس دوازدهم
  • ۲۲ روز مانده تا تعیین تکلیف ۴۵ کرسی باقیمانده مجلس دوازدهم /انتخابات مرحله دوم در کدام حوزه ها الکترونیکی است؟
  • برگزاری نشست شورای امنیت درباره فعالیت آنروا در نوار غزه
  • برگزاری نشست شورای امنیت سازمان ملل درباره فعالیت نهاد امدادرسانی برای آوارگان فلسطینی
  • افزایش ۱۵۰ میلیون تومانی قیمت پژو پارس درب کارخانه/ دلار در مرکز مبادله ثابت مانده است/ جا برای خودرو‌های وارداتی در بنادر نداریم/ واکنش رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس به واگذاری پرسپولیس به بانک‌ها
  • تغییرات دولت در بخش اول لایحه بودجه اصلاح شد/گزارش بخش دوم بودجه تا پایان هفته آینده به صحن مجلس ارائه می شود
  • صادرات سیب و پرتقال مازاد در راستای حمایت از تولید داخل امری ضروری است
  • در مجلس آینده این ۲ نماینده حضور ندارند +عکس
  • بانوان هنرمند با نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی دیدار می‌کنند
  • آخرین وضعیت نماینده ارومیه در بیمارستان