Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،آیت الله مصطفی علما نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت : در ۴۰ سال گذشته دشمنان مزاحمت‌های فراوانی برای ما ایجاد کردند، اما امروز ایران اسلامی توانسته به عنوان یک قدرت بزرگ در دنیا مطرح باشد.

او گفت : امروز کشور ما به برکت ولایت فقیه با همه مزاحمت دشمنان خوب اداره شده، با این وجود مقام معظم رهبری هرگز به شرایط موجود قانع نبوده اند، زیرا برای اینکه انقلابی بمانیم باید زنده بوده و حرکت رو به رشدی داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ادامه با بیان اینکه باید از وابستگی بیرون بیاییم، گفت: هرچه که ما را وابسته می‌کند باید از آن فاصله بگیریم که یکی از این وابستگی‌ها نفت است که امام (ره) از همان روز اول می‌گفتند باید از وابستگی از نفت خارج شویم.

او در ادامه با اشاره به تاکیدات همیشگی امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران مبنی بر اینکه خدمتگزار مردم هستم، افزود: باید روحیه خدمت‌گزاری نصب‌العین مدیران باشد.

آیت الله علما گفت: مقام معظم رهبری نیز همواره از خدمتگزاری به مردم به عنوان یک فرصت یاد می‌کنند که مدیران باید از این فرصت نهایت استفاده را ببرند.

او با تاکید بر اینکه باید روی سلامت مسئولین کار شود، افزود: اگر نام رجایی و باهنر تا امروز زنده مانده به خاطر سلامت این بزرگواران بوده است، لذا مدیران باید سلامت را به زیر مجموعه‌های خود تعلیم کنند، چرا که سلامت نظام را نگه می‌دارد.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در ادامه با تاکید بر اینکه اقتصاد و تولید در کشور دو امر مهم هستند، افزود: برای حل مشکلات موجود باید این دو بخش را تقویت کنیم.

آیت الله علما با اشاره به تحریم‌های دشمنان گفت: هدف دشمنان از تحمیل تحریم‌ها به ما وارد آمدن فشار اقتصادی به کشور برای جلوگیری از پیشرفت ما بوده که خوشبختانه نتوانسته و نمی‌توانند به این هدفشان برسند .

 

 

انتهای پیام/د

در ۴۰ سال گذشته دشمنان مزاحمت‌های فراوانی برای ما ایجاد کردند

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قرآن کریم ائمه اطهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۳۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدون عرفان حرکت انقلابی خشک و شکننده می‌شود

ایسنا/فارس نماینده ولی فقیه در استان فارس با تأکید بر ضرورت مدنظر قرار دادن عرفان در حرکات انقلابی گفت: بدون عرفان حرکت انقلابی خشک و شکننده می‌شود.

آیت‌الله لطف‌الله دژکام امروز، ۲۶ فروردین‌ماه در اختتامیه جشنواره کتابخوانی رضوی در استان فارس گفت: جشنواره کتابخوانی رضوی در طول چند سال گذشته مایه خیر و برکت بوده و سبب آشنایی نسل جوان و نوجوان با کتاب شده است.

وی افزود: این جشنواره به خوبی در استان برگزار شده و در طول چند سال گذشته عناوینی در سطح ملی داشته‌ایم. جا دارد که استان فارس از نظر کتاب و کتابخوانی رتبه خوبی در بین سایر استان‌های کشور داشته باشد.

آیت‌الله دژکام با اشاره به جایگاه مردم فارس و شیراز در حوزه وقف و به ویژه عرصه کتاب و کتابخوانی گفت: مردم فارس در این زمینه‌ها اقدامات استثنایی انجام داده‌اند و این استان با مقام‌های ارزشمند در عرصه کارهای خیرخواهانه و کتابخوانی به عنوان یک قله فرهنگی در کشور می‌درخشد.

امام جمعه شیراز اضافه کرد: ادامه مسیر انقلاب اسلامی با نگاهی که جمع عرفان و دیگر مراتب علمی است، امکان‌پذیر است و باید طراوت عرفان را در تمام حرکت‌های انقلابی دمید. بدون عرفان حرکات انقلابی خشک و شکننده می‌شود و تداوم نمی‌یابد.

وی با بیان اینکه بنیانگذار جمهوری اسلامی هم با همه فقاهت عارف مسلک بود، اظهار کرد: بسیاری از فرقه‌های عرفان در بیان سلسله خود، به امام رضا (ع) و فرزندان ایشان منتسب می‌شوند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پایش۸۲ درصدی جامعه هدف آذربایجان غربی در طرح پایش ملی سلامت
  • افزایش حجم تخلیه و بارگیری کالا در بندر امام خمینی
  • کسب رتبه دوم همدان در احداث خوابگاه‌های دانشجویی کشور
  • کمک ۳۱۰ میلیارد ریالی خیرین به حساب ۱۰۰ امام (ره)
  • ارتش مقتدر مایه آرامش خاطر مردم و حراس دشمنان است
  • برگزاری تجمع اصناف و بازاریان در مسجد امام خمینی بازار تهران
  • رژیم صهیونیستی نمی‌تواند مسلمانان را ناتوان کند
  • حقیقت پور: ضربه بعدی ایران به اسرائیل غیرقابل محاسبه است /آمریکا حتماً در مسیر عبور موشک‌ها و پهپادها، مزاحمت‌های الکترونیکی ایجاد کرده است
  • ۴۵ پرواز ورودی و خروجی فرودگاه امام باطل شد
  • بدون عرفان حرکت انقلابی خشک و شکننده می‌شود