Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-03-28@14:34:41 GMT

رئیس‌جمهوری افغانستان به عربستان سفر می‌کند

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۷۳۸۱۳

خرداد؛رئیس‌جمهوری افغانستان امروز -شنبه- عازم عربستان سعودی می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، «محمد اشرف غنی» رئیس‌جمهوری اسلامی افغانستان بعدازظهر امروز در راس هیاتی عالی‌رتبه، در قالب سفری رسمی عازم عربستان سعودی می‌شود.

وی در جریان این سفر ضمن ادای حج عمره، با «سلمان بن عبدالعزیز» پادشاه عربستان و شمار دیگری از مقام‌های دولتی عربستان سعودی، دیدارهای جداگانه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برچسب ها: رئیس‌جمهوری افغانستان ، عربستان

منبع: خرداد

کلیدواژه: رئیس جمهوری افغانستان عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۳۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمهوری اسلامی ایران همیشه در کنار مردم افغانستان بوده است

مجید صادقی دولت ابادی سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در جلال اباد در مراسم افطاری که برای مسئولان بلند پایه طالبان در ولایات ننگرهار و نورستان در ساختمان سرکنسولگری برگزار شده بود گفت: جمهوری اسلامی ایران همیشه در کنار مردم افغانستان بوده و پایبند به عملی کردن تعهداتی که برای همکاری با مردم حوزه شرق افغانستان نموده است می باشد.

"مولوی عبدالهادی احمد" نماینده وزارت امور خارجه طالبان در حوزه شرق ضمن قدردانی از مسئولان سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در جلال اباد گفت: فضای خوب همکاری های مشترک را با ادارات حکومتی این حوزه ایجاد نموده است و سعی می نماید تا این مناسبات استحکام بیشتر یابد.

 "عبدالسلام وزیر وال" رییس امور ورزشی ولایت ننگرهار و "محمد اصف زهیر" آمر جوانان این ولایت نیز از همکاری های جمهوری اسلامی ایران با مردم این ولایات ابراز قدردانی کردند.

 انها همچنین درمورد تجاوز رژیم صهیونیستی به مردم بی دفاع فلسطین گفتند: جامعه جهانی در حق دفاع از حقوق مشروع مردم فلسطین هیچ پاسخی ندارد و در جلوگیری از حملات رژیم استکباری اسرائیل ناکام شده است.

 آنها افزودند: در ماه مبارک رمضان حملات وحشیانه اسرائیل بر مردم غزه و قتل عام مسلمانان شامل زنان وکودکان هیچگونه توجیهی ندارد و باید هر چه زودتر متوقف شده تا راه برای فرستادن کمک های بشری و عمرانی برای مردم غزه هموار شود.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • بازداشت افراد مرتبط با داعش و وهابیت در افغانستان
  • جمهوری اسلامی ایران همیشه در کنار مردم افغانستان بوده است
  • امیرعبداللهیان عازم عشق‌آباد شد
  • (عکس) «گوی اژدها»؛ یک شهربازی عجیب در عربستان سعودی!
  • فراز و فرودهای مناسبات عراق و عربستان/ رویکرد اقتصادی همگرایانه
  • تساوی تاریخی تاجیکستان با عربستان در جشن نوروز
  • فیلم| ساره، اولین ربات انسان‌نمای عربستان با پوشش زنانه
  • دیدار «سید عمار حکیم» با ولیعهد سعودی
  • رئیس دفتر سیاسی حماس امروز به تهران می آید | دیدار اسماعیل هنیه با امیر عبداللهیان
  • (ویدئو) ساره، اولین ربات انسان‌نمای عربستان با پوشش زنانه