Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-24@14:03:09 GMT

قاتل فراری پس از ۳ سال در بوشهر دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۷۳۹۶۴

آفتاب‌‌نیوز :

سردار خلیل واعظی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با اشاره به برقراری امنیت پایدار در استان اظهار داشت: امنیت و احساس امنیت در استان بوشهر به صورت مستمر برقرار پایدار است که این مهم با همکاری و مشارکت مردم محقق شده است.

وی، با بیان اینکه کشف جرایم و دستگیری مجرمان در اولویت برنامه‌ها است گفت: کشف جرم و شناسایی مجرمان در اولویت برنامه‌ها است و در این راستا تلاش ماموران انتظامی ستودنی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به شناسایی قاتل فراری گفت: فردی که 3 سال قبل با همدستی دوست خود با شلیک گلوله فرد دیگری را به قتل رسانده و سپس متواری شده بود، شناسایی و دستگیر شد.

سردار واعظی با بیان اینکه این اتفاق در سال 1395 در چغادک اتفاق افتاد گفت: تیرماه سال 95 فردی با هویت معلوم در جمعه بازار شهر چغادک مورد اصابت گلوله 2 نفر ناشناس قرار گرفته و فوت می‌کند و ضارب یا ضاربان نیز از محل متواری می‌شوند.

رئیس پلیس استان بوشهر از شناسایی قاتل و همدستانش خبر داد و تصریح کرد: تیمی مجرب از کارآگاهان دایره عملیات ویژه پلیس اگاهی پس از سه سال اقدام اطلاعاتی، علمی و پلیسی فرد قاتل به همراه همدستش را شناسایی کردند.

وی بیان کرد: متهمان پس از شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی ضربتی در بلوار اصلی شهر چغادک دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر خاطر نشان کرد: در این رابطه اسلحه بکار رفته در حادثه کشف و به همراه قاتل و همدست وی تحویل مرجع قضائی شد.

سردار واعظی، با تاکید بر اطلاع رسانی موارد ناامنی به پلیس گفت: مردم برای حفظ امنیت جامعه باید در سریع‌ترین زمان ممکن ناامنی را به پلیس اطلاع دهند و پلیس نیز در اسرع وقت نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام می‌کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

منبع: آفتاب

کلیدواژه: بوشهر قاتل فراری پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۳۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل فراری حادثه قتل در مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، عتباتی افزود: دو روز گذشته در پی درگیری خانوادگی در مهاباد یک فقره قتل به وقوع پیوست که در اثر آن یک نفر به قتل رسید و عامل قتل متواری شده بود.

او اضافه کرد: با پیگیری و دستور مقام قضایی و هماهنگی مطلوب با نیروی انتظامی و پلیس آگاهی قاتل در یکی از شهر‌های اطراف شناسایی و دستگیر و با قرار قانونی بازپرس روانه زندان شد.

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل فراری جوان محلاتی
  • جزئیات پرونده‌های قاچاق دختران و خانه فساد؛ پروژه کینگ، چَتِر بِیت و رافائل/ باندهای قاچاق دختران چگونه متلاشی شد؟
  • کشف جسد زن ۵۹ ساله در تالش
  • قاتل ایلامی متواری بعد از پنج ماه دستگیر شد
  • قاتل فراری در مرکز شهر ایلام دستگیر شد
  • قاتل فراری قتل در مرکز شهر ایلام دستگیر شد
  • دستگیری قاتل فراری پس از ۵ روز در بردسکن 
  • دستگیری قاتل فراری حادثه قتل در مهاباد
  • قاتل فراری در شوش دستگیر شد
  • دستگیری قاتل فراری در شوش