Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@22:15:41 GMT

چرخش چشمی از اوئسکا به ساراگوسا

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۷۴۰۳۴

چرخش چشمی از اوئسکا به ساراگوسا

در حالی که به نظر می‌رسید مدافع سابق استقلال با اوئسکا قرارداد امضا خواهد کرد یک سایت اسپانیایی مدعی شد که او به رئال ساراگوسا نزدیک شده است.

به گزارش ایسنا، روز گذشته سایت ارالدوی اسپانیا مدعی شد که روزبه چشمی یکی از گزینه‌های مورد نظر باشگاه اوئسکاست. یک روز بعد روزنامه آراگون خبر از توافق این تیم با مدافع ۲۶ ایرانی داد و اعلام کرد که چمشی سه‌شنبه یا چهارشنبه به اسپانیا سفر می‌کند تا قراردادش را امضا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظر می‌رسید مقصد بعدی بازیکن سابق استقلال تیم دوم استان آراگون باشد اما چند ساعت بعد سایت "فوتبولیستاس" اعلام کرد که بازیکن آزاد ایرانی به امضای قرارداد با رئال ساراگوسا، تیم نخست این شهر خیلی نزدیک شده است.

دو تیم رئال ساراگوسا و اوئسکا در دسته دوم اسپانیا حضور دارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: روزبه چشمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۴۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای رقص جلوی بارسلونا تمرین کرده بودیم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید یکشنبه شب در دیداری حساس و مهم در چهارچوب رقابت‌های هفته سی و دوم لالیگا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان بارسلونا بود و موفق شد این تیم را از سر راه بردارد تا یک قدم دیگر به کسب عنوان قهرمانی این مسابقات نزدیک شود.

بلینگام و واسکز دو ستاره رئال در این دیدار بودند که موفق شدند دو گل مهم برای این تیم به ثمر برسانند و پس از گل ستاره انگلیسی که باعث پیروزی شاگردان کارلو آنجلوتی در وقت‌های اضافه برابر رقیب قدیمی شد بود که آنها تصمیم گرفتند شادی گل خاصی را به نمایش بگذارند.

رقص دو نفره این دو بازیکن توجه بسیاری از هواداران رئال و کاربران در شبکه‌های اجتماعی را جلب کرد و تصاویر جالبی از این حرکت در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو منتشر شد که با واکنش واسکز همراه شده است.

این بازیکن در پاسخ به سوالی در این باره به خبرنگاران گفت:« رقصیدن؟ عکس بسیار خوب و جالبی است. ما این خوشحالی پس از گل را چند باری در تمرینات انجام داده بودیم و حالا لحظه مناسبی برای رونمایی از آن بود.»

دیگر خبرها

  • وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن ماه آوریل رئال مادرید
  • چه کسی نمی‌خواست روزبه چشمی در استقلال بماند؟
  • قانون امباپه چیست: خوش‌خدمتی یا فرصت‌طلبی!‏
  • این بازیکن ۲۱ ساله رئال مادرید دل ژابی آلونسو را برد
  • بازیکن رئال که ژابی برای لورکوزن می‌خواهد
  • بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد
  • کمک دولت اسپانیا به رئال مادرید برای خرید امباپه
  • خشم ستاره رئال: نمی‌خواهم اینجا بمانم!
  • بازیکنی که در ۷سال فقط ۱۶دقیقه بازی و تمدید کرده!
  • برای رقص جلوی بارسلونا تمرین کرده بودیم