Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@05:32:01 GMT

فضاهای اختصاصی ورزش بانوان در قم افزایش می یابد

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۷۴۰۳۶

فضاهای اختصاصی ورزش بانوان در قم افزایش می یابد

رسول منعم روز شنبه در دیدار مسئولان ورزش قم و ژاله فرامرزیان معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان با استاندار قم ادامه داد: برخی فضای ورزشی موجود استان نیازمند نوسازی و تجهیز هستند ضمن اینکه نیازمند تعریف اماکن ورزشی جدید در قم هستیم.

وی با اشاره به ضرورت فعال سازی مجدد تکمیل مجموعه ورزشی ۴ هزار و۵۰۰ نفره پردیسان قم افزود: روند احداث این طرح از سال ۹۳ شروع شده ولی چند سالی است که به دلیل پیشرفت زیر ۵۰ درصد از اولویت تخصیص اعتبارات ملی خارج شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منعم، ادامه داد: ۵۰ میلیارد ریال توسط استانداری برای فعال سازی مجدد این طرح از منابع استانی تخصیص و قول ۱۰۰ میلیارد ریال توسط سازمان تجهیز و نوسازی اماکن ورزشی برای این طرح داده شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان قم اظهار داشت: با توجه به ضرورت بهره برداری از این مجموعه ورزشی انتظار داریم روند بهره برداری از این طرح تسریع و تسهیل شود.

وی ادامه داد: تسهیل، جذب و تخصیص منابع ورزشی وزارت ورزش و جوانان به استان ها در یکسال اخیر بهبود یافته است.

منعم با اشاره به وجود انسجام و همدلی میان مجموعه مدیریت استان گفت: امروز با اتحاد و همدلی میان مجموعه مدیریت استان هر برنامه ای برای توسعه ورزش در این استان قابل اجراست.

حضور در نشست شورای اداری اداره کل ورزش و جوانان، بازدید از مجموعه ورزشی ۴۵۰۰ نفره پردیسان و همچنین افتاح ۳ طرح ورزشی از جمله برنامه های ژاله فرامرزیان معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان در قم است.

۷۴۰۴/ ۶۱۳۳/

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر اداره کل ورزش و جوانان شورای اداری قم مدیرکل ورزش و جوانان وزارت ورزش و جوانان قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۴۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرانه فضای ورزشی دانش آموزی ۳۳ درصد افزایش یافت

به گزارش خبرنگار مهر، صادق ستاری فرد عصر چهارشنبه در حاشیه بازدید از روند اجرای طرح شهید سلیمانی در گفت و گو با خبرنگاران در رابطه با اجرای این طرح در سطح کشور گفت: در اجرای این طرح ۵۰ درصد به تعداد فضاهای ورزشی آموزش و پرورش اضافه شده و ۲۸۰۰ فضای ورزشی درون مدرسه‌ای ایجاد شده است.

وی ادامه داد: این امر موجب شد تا سرانه ورزشی ۳۳ درصد افزایش یابد تا در سرانه از سه دهم مترمربع به چهاردهم متر مربع دست یابیم، ارتقای سرانه فضای ورزش دانش آموزی کشور به یک متر مربع تا پایان برنامه هفتم توسعه یکی از هدف گذاری‌های این طرح است.

ستاری فرد گفت: استمرار نهضت ملی احداث فضاهای ورزشی را برای سال ١٤٠٣ برنامه ریزی کرده‌ایم که تحقق این مهم زمینه کیفیت بخشی به ورزش دانش آموزی را فراهم می‌سازد، اعتبارات خوبی نیز در این راستا پیش بینی شده است.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش در خصوص عملکرد استان آذربایجان غربی در زمینه اجرای طرح شهید سلیمانی گفت: طبق ارزیابی‌های صورت گرفته در سال ١٤٠٢، استان آذربایجان غربی جزو استان‌های برتر در زمینه اجرای طرح شهید سلیمانی بوده و عملکرد بسیار خوبی را در این زمینه داشته است.

وی به ظرفیت‌های مهم استان آذربایجان غربی در زمینه ورزش دانش آموزی اشاره کرد و گفت: مجموعه ورزشی- فرهنگی چند منطوره شهید رجایی استان آذربایجان غربی جزو مجموعه‌های بی نظیر در ورزش دانش آموزی کشور است که با توجه به این ظرفیت موجود، امیدواریم میزبانی‌های مهم کشوری و حتی بین المللی ورزش‌های دانش آموزی را در این مجموعه شاهد باشیم.

کد خبر 6081349

دیگر خبرها

  • باید آگاهی‌های جوانان در جنگ ترکیبی و هیبریدی افزایش یابد
  • سرانه فضاهای آموزشی کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت
  • سرانه فضای ورزشی دانش آموزی ۳۳ درصد افزایش یافت
  • فضای ورزش آذربایجان غربی به ١٠٧ هزار مترمربع افزایش یافت
  • تخصیص ۲۰ میلیارد تومان برای تجهیز هیئت‌های ورزشی بوشهر
  • ۶۷ مجموعه ورزشی در تهران بازسازی و فعال شدند | جزییات ساخت سه دهکده جدید ورزشی در شهر
  • اعلام مخالفت شورای اسلامی شهر نیشابور با تغییر کاربری اراضی مجموعه ورزشی انقلاب
  • ­استان تهران صاحب سالن اختصاصی شمشیربازی شد
  • رشته سوارکاری به مجموعه ورزش باشگاه صنعت مس رفسنجان اضافه می‌شود
  • سوارکاری به مجموعه ورزش باشگاه صنعت مس رفسنجان اضافه می شود