Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@08:09:51 GMT

حسینی: نباید به رنکینگ اول آسیا بودن راضی باشیم

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۷۴۱۳۴

حسینی: نباید به رنکینگ اول آسیا بودن راضی باشیم

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران می‌گوید برای حفظ کیفیت این تیم باید اردوهای بین‌المللی برگزار شود.

به گزارش ایسنا، پیمان حسینی، دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران اظهار کرد: هر ساله این مراسم برگزار می‌شود و من سال قبل در مراسم نبودم. مطمئنا سال آینده هم در این مراسم حضور ندارم چون در آلانیا اسپور بازی می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سال قبل در تیم شهریار ساری بازی کردم و به همین خاطر الان در مراسم حضور دارم. این مسائل باعث می‌شود لیگ ما پررنگ‌تر بشود.

او درباره شرایط فوتبال ساحلی هم بیان کرد: در حال حاضر شرایط تیم ملی ما خیلی خوب است و برای المپیک ورزش‌های ساحلی و جام بین قاره‌ای امارات آماده می‌شویم. یک تورنمنت هم با تیم آلانیا اسپور در پیش‌رو دارم.

حسینی درباره رقیبان آسیایی تیم ملی هم بیان کرد: نباید به رنکینگ اول آسیا بودن راضی باشیم. همه تیم‌ها در حال کار کردن هستند. اگر به رتبه‌مان دلخوش باشیم کشورهای دیگر از ما رد می‌شوند. امسال هم در بازی‌های آسیایی با خیال راحت گفتیم قهرمان آسیا هستیم و نه اردو می‌خواهیم و نه تمرین. خیلی از اردوهای ما لغو شد. شکست در این مسابقات درس خوبی برای ما بود. ما نیاز به اردوهای بین‌المللی داریم تا کیفیت ما حفظ شویم. مسلما فدراسیون برنامه‌های خوبی برای ما دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پیمان حسینی تيم ملي فوتبال ساحلی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۴۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسرائیل بازی روانی با ایران را شروع کرده است + فیلم

علی عبدی کارشناس مسائل منطقه گفت:  رژیم صهیونیستی در حال انجام  بازی روانی با ماست و اگر هوشیاری لازم را نداشته باشیم، این بازی روانی را می‌بازیم.

وی افزود: اسرائیل رژیمی جنایتکار است که از هیچ اقدامی فروگذار نیست بنابراین باید همه تمهیدات لازم از جمله پدافند هوایی را در نظر داشته باشیم تا غافلگیر نشویم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • کیفیت دربی اصفهان راضی‌کننده نبود/ باتوجه به فاصله کم بازی‌ها به ریکاوری ذهنی نیازمندیم
  • افزایش شور و نشاط اجتماعی در سطح جامعه اعتیاد را کاهش می‌دهد
  • محدودیت‌های ترافیکی ۲۹ فروردین ماه روز ارتش
  • سرمربی پورتو روی این چهار اسم خط کشید!
  • والیبال ساحلی ایران نایب قهرمان آسیا شد!
  • اسرائیل بازی روانی با ایران را شروع کرده است + فیلم
  • چتربازی به سبک و سیاق رضا عطاران
  • تنیس روی میز قهرمانی جهان| نوشاد عالمیان حریف نفر ۱۷ دنیا نشد
  • شکست نوشاد عالمیان مقابل نفر ۱۷ جهان
  • شکست نوشاد عالمیان مقابل رقیب همیشگی