Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@02:49:15 GMT

انتقاد وزیر صنعت از صدور بخشنامه‌های تکراری مدیران

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۷۴۱۵۶

انتقاد وزیر صنعت از صدور بخشنامه‌های تکراری مدیران

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، رضا رحمانی در بخشنامه‌ای به معاونان وزارتخانه، روسای سازمان‌های صمت استانی، مدیران عامل و روسای سازمان‌ها، شرکت‌ها، صندوق‌ها، و موسسات وابسته این وزارتخانه بر لحاظ کردن نظرات اتاق و شورای گفتگو و تشکل‌های مرتبط در تدوین قوانین و رویه‌های اجرایی تأکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی کاهش صدور بخشنامه‌های مکرر و حرکت به سمت ایجاد ثبات در فضای حوزه صنعت معدن و تجارت را سیاست کاری خود معرفی کرده است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت تصریح کرده است که در هنگام بررسی موضوعات مربوط به محیط کسب و کار، تدوین و اصلاح مقررات، آیین‌نامه‌ها، بخشنامه‌ها و رویه‌های اجرایی، ضمن دریافت نظرات اتاق و شورای گفتگو و تشکل‌های مرتبط، در ابتدا هماهنگی لازم را با معاونت طرح و برنامه به عنوان مسئول بهبود مستمر محیط کسب و کار وزارتخانه به عمل آورده تا پس از تائید، اقدامات بعدی انجام شود.

این بخشنامه پیرو نامه معاون هماهنگی، نظارت اقتصادی و زیربنایی معاون اول رییس‌جمهور، منضم به نامه رییس‌ دفتر معاون اول رییس‌جمهور و نامه دفتر مقام معظم‌رهبری، با موضوع "مطالبات بخش خصوصی و راهکارهای اجرایی در جهت تسهیل امر اقتصادی نظام" و همچنین بند (۳) مصوبات هشتاد و ششمین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی در خصوص مواد (۲) و (۳) قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار، بوده است.

کد خبر 4700708

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت صنعت معدن و تجارت رضا رحمانی بخشنامه قیمت دلار بازار سهام بورس تولید نفت قیمت نفت بانک مرکزی ایران وزارت جهاد کشاورزی دلار جنگ تجاری قیمت سکه بهار آزادی وزارت صنعت معدن و تجارت قیمت یورو سازمان بنادر و دریانوردی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۴۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) انتقاد شدید رئیس دانشکده روانشناسی تهران از مدیران تلویزیون

رضا پورحسین در گفت‌وگو با اکبر نبوی در برنامه قاف با مقایسه دو رویکرد مدیران صداوسیما، گفت: «محسن مهاجرانی و داود میرباقری بر سر چندهمسری مختار ساعت‌ها گفت‌وگو کردند که چگونه این موضوع در سریال باشد؛ آن‌ها هر دوشان همدیگر را در می‌دانستند و تنها چیزی که مطرح نمی‌شد "پول" بود، اما وقتی سطح مدیران تلویزیون دیالوگ‌های فرهنگی نباشد، پای پول وسط می‌آید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • قصه تکراری عیسی مقابل صنعت نفت (عکس)
  • قول وزیر صنعت برای کمک به صنعتگران
  • افتتاح یک واحد تولید باطری در گرمسار با حضور وزیر صمت
  • تأکید وزیر صمت بر حمایت از صادرکنندگان
  • انتقاد استاندار گلستان از صدور مجوز برای تاسیس یا توسعه کارخانه ید
  • همایش بزرگ سرمایه گذاران استان سمنان آغاز به‌کار کرد
  • انتقاد استاندار گلستان از صدور مجوز برای تاسیس یا توسعه کارخانه ید در گلستان
  • (ویدیو) انتقاد شدید رئیس دانشکده روانشناسی تهران از مدیران تلویزیون
  • سايه دانشگاه فرهنگيان بر سر آموزش و پرورش
  • وزیر صمت به سمنان سفر می‌کند/ افتتاح ۴ پروژه اقتصادی