Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک سابق استقلال امیدوار است مسائل کوچکی و پیش پا افتاده همچون نبود مترجم، آرامش و تمرکز استقلال و استراماچونی را بر هم نزند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مجتبی جباری در حاشیه مراسم بهترین‌های لیگ برتر، درباره شکست استقلال در هفته نخست لیگ گفت: با توجه به فشارهایی که روی تیم بود، نتوانستیم نتیجه خوبی بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هافبک سابق استقلال درباره عملکرد استقلال و استراماچونی در این تیم خاطرنشان کرد: بازی نخست است و نمی‌توان روی استراتژی مربی نظر داد تا شناخت لازم را از لیگ پیدا کند. امیدوارم در بازی بعد نتایج بهتری را کسب کند.

او درباره باخت استقلال و ناراحتی استراماچونی از استقلال و نبود مترجم گفت: شرایط استقلال را متوجه نشدم اما بیشتر درباره مترجم بود. این مسائل برای ما عادی است اما برای مربی‌ای که از خارج از کشور آمده آزاردهنده است. امیدوارم شرایط بهتر شود چون حداقل انتظار از مجموعه برآورده کردن انتظارات مربی است. روی این تیم و مربی سرمایه گذاری شده است و امیدوارم مسائل کوچک تمرکز او را بر هم نزند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مجتبی جباری استراماچونی مراسم بهترین های لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۴۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فاصله ازدواج و فرزندآوری به ۳ سال رسیده است

‌به گزارش خبرگزاری مهر، صابر جباری، با عنوان این مطلب که ۵۰۰ مرکز آموزش هنگام ازدواج در سراسر کشور با خدمات رایگان فعال هستند، گفت: هم اکنون خدمات درمان ناباروری در همه مراکز دولتی کاملاً رایگان ارائه می‌شود و در همه استان‌ها حداقل یک مرکز ناباروری سطح ۳ وجود دارد.

وی افزود: علاوه بر درمان، خدمات پیشگیری از ناباروری و اصلاح سبک زندگی هم در دستور کار قرار گرفته است.

جباری ادامه داد: هنوز درصد سزارین‌ها در کشور ما بالا است که برای سلامت مادر و جنین خطرات جدی به همراه دارد.

وی افزود: به روایت آمار، کودکان ناشی از سزارین نسبت به کودکان ناشی از زایمان طبیعی خطر ابتلاء به آسم و بیماری تنفسی شأن بیشتر است.

جباری گفت: تجهیز خوابگاه‌های متأهل دانشجویی و افزایش وام ودیعه دانشجویی، کاهش نوبت شب کاری کادر درمان از جمله اقدامات وزارت بهداشت در راستای حمایت از قانون جوانی جمعیت است.

وی به اجرای منشور کرامت مادری اشاره کرد و افزود: فاصله سن ازدواج و فرزندآوری از ۴ سال به ۳ سال کاهش یافته و توصیه ما به زوجین این است که تا دو سال ابتدای ازدواج به فرزندآوری اقدام کنند.

کد خبر 6088342 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • پیرترین پدر و مادرها کدام استان زندگی می‌کنند؟
  • فاصله ازدواج و فرزندآوری به ۳ سال رسیده است
  • ناراحتی سپاهانی‌ها از موضع‌گیری جدید در آنتن
  • واکنش رئیس فدراسیون والیبال به غیبت موسوی و غفور در تیم ملی
  • لطف بزرگ مربی پرسپولیسی به دروازه‌بان استقلال
  • ناراحتی پادشاه از غیبت دیوید تیلور در المپیک؛ حسن یزدانی: زیبایی کشتی کمتر شد!
  • کجایی آقای تنومند؟ | غیبت تاثیرگذار ستاره استقلال
  • واکنش میرسلیم به ادعای تذکر رهبری به برخی مسئولان درباره گشت ارشاد /هرکسی در مقابل احکام الهی بایستد آدم فاسقی است
  • یعنی چی که می‌خواهند استراماچونی را جانشین نکونام بکنند | پرسپولیس در کمین استقلال نشسته اما آقایان به دنبال حاشیه‌اند
  • رحمتی مربی استقلال محروم شد