Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه با بیان اینکه ریشه و بنیان سبک مدیریت جهادی را شهید رجایی گذاشت، گفت : سبک مدیریتی شهید رجایی که چیزی جز مدیریت جهادی نبود، می‌تواند کشور را از چالش‌های پیش روی نجات دهد.

او گفت : صرفه‌جویی، حفاظت و حراست از بیت المال و رسیدگی به محرومین سبک مدیریتی شهید رجایی بود که امروز و در شرایط تحریم‌ها نیز این نوع مدیریت جهادی می‌تواند گره گشای مشکلات کشور باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کرمانشاه در ادامه با اشاره به تلاش خوب مجموعه مدیران استان از دهه فجر سال گذشته با وجود تمامی سختی‌های ناشی از تحریم‌ها گفت: ماحصل این تلاش‌ها از ۲۲ بهمن تاکنون هزینه کرد ۷۵۴ میلیارد تومانی در پروژه‌ها و ایجاد اشتغال برای ۵۶۹۵ در حوزه‌های عمرانی و اقتصادی بوده است.

بازوند افزود: در مجموع در هفته دولت امسال پروژه‌هایی با اعتبار ۹۶۵ میلیارد تومان در استان افتتاح و یا کلنگ زنی خواهد شد که می‌تواند تحرک جدی را در حوزه اشتغال استان به همراه داشته باشند.

استاندار کرمانشاه در ادامه با اشاره به تهیه سند اقتصاد مقاومتی، اشتغال و رونق تولید در استان افزود: سند‌های اشتغال و رونق تولید در واقع به نوعی زیر مجموعه سند اقتصاد مقاومتی هستند، با این تفاوت که سند رونق تولید را بخش خصوصی با محوریت اتاق بازرگانی و دانشگاه رازی کرمانشاه تهیه کرده‌اند.

او با اشاره به ورود بخش خصوصی به حوزه تهیه سند رونق تولید استان، افزود: این سند به تصویب رسیده و قرار است به عنوان الگویی برای دیگر استان‌ها با محوریت بخش خصوصی مطرح شود.

استاندار کرمانشاه گفت: اگر به دنبال رشد اقتصاد کشور هستیم باید به موضوع رونق تولید توجه ویژه داشته باشیم، چرا که برای حل معضل اشتغال، مبارزه با فقر و ... باید رونق تولید شکل بگیرد که البته شکل گیری رونق تولید به ابزار و الزاماتی نیاز دارد و برای تحقق رونق تولید دولت باید موانع را از سر راه سرمایه گذاران بردارد.

او گفت: دولت باید از یک سو موانعی که تحت عنوان بروکراسی اداری است را از سر راه سرمایه گذاران برداشته و افکار عمومی نیز از دیگر سو از سرمایه‌گذاران حمایت کنند.

استاندار کرمانشاه با اشاره نقدینگی بالای موجود در جامعه، افزود: این هنر مدیران است که چقدر از این نقدینگی را به سرمایه گذاری تبدیل کنند.

بازوند در ادامه اشاره‌ای هم به رسمی شدن مرز‌های شوشمی، شیخ صله و سومار در استان کرمانشاه داشت و افزود: رسمی شدن این مرز‌ها یک نقطه قوت برای استان بود.

او با بیان اینکه در حال حاضر شاهد شمارش معکوس برای بازگشایی مرز خسروی هستیم، گفت: بازگشایی مرز خسروی از مطالبات جدی مردم کرمانشاه بود که در آستانه تحقق است.

 

 

انتهای پیام/د

سبک مدیریتی شهید رجایی چیزی جز مدیریت جهادی نبود

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری تسهیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۴۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه نماینده ولی فقیه در مازندران از انتصاب وزیر سابق به استانداری

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از مازندران، آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی، نماینده ولی فقیه در استان مازندران ۴ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در مراسم تودیع و معارفه استاندار مازندران، از لزوم رفع مشکلات موجود در استان مازندران، سخن گفت.

محمدی لائینی ضمن ابراز تاسف در عمر کوتاه تصدی عنوان استاندار مازندران در دوره‌های مختلف، بیان کرد: دوست داشتیم که استاندار سابق همچنان در مدت باقیمانده از دولت سیزدهم مدیریت استان را داشته باشد و این بلای تزلزل و کم‌عمری مدیریت استانداری مازندران را شاهد نباشیم اما متاسفانه همچنان شاهد عمر متوسط دو سال و خورده‌ای استانداران هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران به انتصاب استاندار غیر بومی گلایه و تشریح کرد: وصف یوسف نوری، استاندار جدید مازندران را هم شنیدیم؛ گرچه هم‌شهری و استانی ما نیستند، شاید انتظارات بعضاً به جهت احترام به استان، در انتخاب نیرویی از استان بود در وضعیتی که شعار ما انتخاب دو وزیر کشاورزی و ورزش از استان مازندران باشد.

وی تصریح کرد: مسائل ناسیونالیستی برای ما اولویت اول نیست، آن صلاح و سداد، تدبیر، مدیریت، عقلانیت، تدین و تعهد برای ما مهم‌تر است‌، گاهی یک غیربومی موفق‌تر است.

وی ضمن تاکید بر لزوم قدردانی از نظام در جهت ارائه خدمات فراوان به استان مازندران با وجود خلأ‌های موجود اشاره کرد و گفت: باید به خلأهای موجود توجه شود تا در صدد رفع آنان برآییم.

آیت‌الله لائینی به بیان برخی از مشکلات موجود در استان پرداخت و افزود: وجود مشکلاتی در بخش‌های مختلف کشاورزی، صادرات، صنایع، گردشگری و دامداری موجب جلوگیری از رشد مناسب استان شده است.

وی با اشاره به مشکلات موجود در آزادسازی سواحل، ادامه داد: اجرایی نشدن آزادسازی سواحل، مشکلاتی داشت و آزادسازی سواحل هم مشکلاتی را ایجاد کرده است؛ همچنین تجربه جمعیت دوبرابری استان در تعطیلات موجب بروز مشکلاتی در زمینه تردد، حمل و نقل، کمبود آب، سهمیه آرد، تجاوز به زمین، ویلاسازی غیرمجاز و موارد دیگر می‌شود که باید چاره‌ای اندیشیده شود.

وی، وجود مشکلاتی در زمینه منابع طبیعی و آب منطقه‌ای استان را یادآور شد و به استاندار جدید مازندران، پیشنهاد کرد: احداث خط ریل قطار محلی در مسیر رامسر به ساری و احداث اتوبان برای پوشش ساحل ۴۸۰ کیلومتری، مشکلات پیرامون حمل و نقل و ساحل را پوشش می‌دهد که انشالله استاندار جدید در کنار استفاده از تجربیات استاندار سابق، ادامه خدمات را به صورت بهتر، بیشتر و با رشد تصاعدی، دنبال خواهد کرد.

خبرنگار: علی حسن‌نیا

انتهای پیام/

کد خبر: 1228242 برچسب‌ها کشاورزی استانی ایسکانیوز وزارت کشور ایسکانیوز

دیگر خبرها

  • شرکت چدن خوسف، نقش بسزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • شرکت چدن خوسف، نقش به‌سزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • گلایه نماینده ولی فقیه در مازندران از انتصاب وزیر سابق به استانداری
  • اقتصاد فوتبال ایران رونق می‌گیرد؟
  • ۳۵۹ دشت کشور در چالش بحران فرونشست | حفر ۱۱۷هزار حلقه چاه در دشت‌های با نرخ فرونشست
  • کارگران رکن اصلی جهش تولید و رونق اقتصادی هستند
  • بیش از ۳۸ کشور هدف بازار صادراتی تولیدات خراسان شمالی هستند
  • چالش تولید زعفران در سرزمین طلای سرخ
  • لزوم مدیریت علمی آب موجود در بستر دریاچه ارومیه
  • ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به دنبال اثرگذاری در تولید است