Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر،  همزمان با اولین روز از هفته دولت ظهر امروز شنبه با حضور علی آشتاب مدیر کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی لرستان و آذرخش مدیر کل فنی و حرفه ای استان دو مرکز مشاوره شغلی و کاریابی غیر دولتی در شهرستان خرم آباد به بهره برداری رسید.

در آئین افتتاح این دو مرکز مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان با تبریک فرا رسیدن هفته دولت با اشاره به برخی از وظایف مهم مراکز کاریابی ها گفت: شناسایی بازار کار، ثبت نام از کارجو، شناسایی فرصت های شغلی، ارایه خدمات مشاوره و راهنمایی شغلی به جویندگان کار و کارفرمایان، معرفی و بکارگماری کارجویان واجد شرایط در واحدهای پذیرنده و حفظ و نگهداری اطلاعات شغلی و هویتی جویندگان کار از اصلی ترین وظایف این مراکز  است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی آشتاب افزود: موسسه‌ها باید توانمندی و پتانسیل‌ها را شناسایی و بانک اطلاعاتی از بیکاران داشته باشند و همچنین باید با شناخت درست از نیروی کار و بازار کار؛ بتوانند بین آنها توازن برقرار کنند.

وی پیروزی انقلاب اسلامی ایران و تداوم انقلاب شکوهمند اسلامی را مرهون خون شهدا دانست و هفته دولت را فرصتی مناسب برای بیان کارآمدی نظام و دولت آن هم در شرایط هجمه کنونی و برنامه گسترده بدخواهان مردم ایران خواند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان اظهار داشت: با بهره برداری از این دو مرکز کاریابی غیر دولتی، تعداد این مراکز در استان به ۱۷ مرکز مشاوره شغلی و کاریابی غیر دولتی خواهد رسید.

کد خبر 4700712

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان خرم آباد هفته دولت هفته دولت بوشهر قزوین شیراز شهرکرد ایلام عید غدیر خم گرگان یاسوج خطبه های نماز جمعه کهگیلویه و بویراحمد سانحه تصادف اربعین حسینی استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۴۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست مدیران مراکز مشاوره ومراکزبهداشت ودرمان کشور درزاهدان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، این نشست هم اندیشی  به مدت سه روز در تلار امام رضا برگزار میشود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ابر دولت در قطب مرکز داده پیام راه اندازی می‌شود
  • امنیت شغلی در گرو تداوم چرخ تولید کارخانجات است
  • ابر دولت در مرکز داده پیام راه‌اندازی می‌شود
  • مرکز دولتی درمان سوءمصرف مواد بیمارستان امام حسین (ع) افتتاح شد
  • ‍ بازدید مدیر کل از نحوه فعالیت مراکز نیکوکاری درخدمت رسانی به نیازمندان خراسان شمالی
  • آمادگی ۳۵ مرکز خرید تضمینی گندم و کلزا در لرستان
  • نشست مدیران مراکز مشاوره ومراکزبهداشت ودرمان کشور درزاهدان
  • بیش از ۱۰۰ هزار دانشجو در مراکز آموزش عالی سیستان و بلوچستان مشغول به تحصیل هستند
  • به کارگیری ۵۲۱ نفر از کارجویان ثبت‌نام شده در سامانه جستجوی شغلی توسط مراکز کاریابی
  • فعالیت ۴۲ مرکز مشاوره در لرستان