Web Analytics Made Easy - Statcounter

قابلیت‌های گردشگری مشگین‌شهر پای قهرمانان ورزشی را نیز به این دیار و خطه سرسبز کشاند و هم‌اکنون از محدوه جغرافیایی فراتر رفته است. ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۱ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشگین‌شهر، قابلیت‌های گردشگری مشگین‌شهر پای قهرمانان ورزشی را نیز به این دیار کشاند و هم‌اکنون از محدوه جغرافیایی فراتر رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیمان یوسفی مجری و گزارشگر فوتبال در سفر به مشگین‌شهر اظهار داشت: با توجه به برخورداری این شهرستان از قابلیت‌های ویژه طبیعی، تاریخی و سازه‌های نوین کابلی از جمله طولانی‌ترین پل معلق خاورمیانه در مشکین‌شهر بسیار ذوق زده شد.

توسعه زیرساخت‌های گردشگری در کهگیلویه فراهم نیست14 پروژه گردشگری فارس در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسدزمینه شکوفایی گردشگری در اردبیل فراهم می‌شود

بازتاب سفر وی به مشکین‌شهر و گسترش آن در شبکه‌های اجتماعی توسط خبرنگاران و اهالی رسانه و نیز خودشان یک گام مهم برای معرفی مشکین شهر تلقی شد چرا که از سال 94 با راه‌اندازی پل معلق در مشکین‌شهر و سفر ستاره‌های سینما، تلویزیون و حتی قهرمانان ورزشی به مشکین شهر تبلیغات این منطقه از محدوده جغرافیایی کشور فراتر رفته و این تبلیغات به لطف رسانه‌ها و فضای اینترنتی در خارج از مرزها نیز جریان دارد.

انتهای پیام/ح

R41374/P/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۴۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 

به گزارش خبرنگار مهر، جواد واعظ شامگاه دوشنبه در حاشیه اکران فیلم آسمان غرب به‌عنوان اولین اکران آزمایشی سینما دانش قوچان اظهار کرد: سینما دانش قوچان که متعلق به اداره آموزش‌وپرورش این شهر است از دهه ۶۰ تأسیس شد و به علت برخی مشکلات در دهه ۷۰ تعطیل شد.

سرپرست آموزش‌وپرورش قوچان با اشاره به اینکه این سینما با مشارکت بخش خصوصی در دهه ۹۰ آغاز به کار مجدد کرد اما شیوع ویروس کرونا دوباره این سینما را به تعطیلی کشاند، تصریح کرد: متأسفانه وجود برخی مشکلات پس از کرونا و نبود همتی در جهت بازگشایی مجدد این سینما به سمتی کشاند تا بیش‌ازپیش مستهلک‌شده و منابع مالی و بیت‌المال هدر رود.

وی با تأکید بر اینکه نیاز شهروندان به این مکان تفریحی فرهنگی به‌ویژه قشر نوجوان و جوان اهمیت راه‌اندازی این مجموعه را با قید فوریت دوچندان کرد، افزود: در این راستا برای مدت آزمایشی یک‌ماهه تفاهم‌نامه‌ای با ستاد اکران‌های مردمی عمار بسته شد تا بتوان بر اساس حضور مردم در این بازه زمانی به سمت جذب اعتبار از طریق خیرین و نهادهای مرتبط برویم و سینمایی درخور شأن آماده‌سازی کنیم.

واعظ بابیان اینکه بهسازی و تعمیر سینما برای صندلی، پرده، صوت و … حدود ۴.۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز است، ادامه داد: امشب اکران آزمایشی فیلم آسمان غرب به‌عنوان اولین اکران برای بسیج دانشجویی برگزار و در روزهای آتی نیز برای دیگر اقشار جامعه اکران خواهد شد.

کد خبر 6085971

دیگر خبرها

  • هاشمی: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌های ورزشی در نظر گرفته‌ایم
  • وزیر ورزش و جوانان: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • وزیر ورزش: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • خبر خوش وزیر ورزش درباره سربازی ورزشکاران
  • قهرمانان واقعی شهدا هستند
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه هتل پنج ستاره ملل مشگین‌شهر
  • کشتار غیر مجاز دام در روستا‌های گردشگری اردبیل معضل جدی
  • کشتار غیرمجاز دام در روستا‌های گردشگری اردبیل معضل جدی
  • کشتار غیرمجاز دام در روستاهای گردشگری معضل جدی است
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان