Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@20:56:11 GMT

طالقانی: دولت باید برای هزینه‌های تیم ملی کمک کند

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۷۴۳۶۵

طالقانی: دولت باید برای هزینه‌های تیم ملی کمک کند

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال می‌گوید مشکلات گیت‌های ورزشگاه ‌ها به خاطر آزمایش نکردن آن‌ها بود.

به گزارش ایسنا، عبدالکاظم طالقانی در حاشیه مراسم برترین‌های لیگ هیجدهم فوتبال ایران، اظهار کرد: برگزاری مسابقات نشان داد که اگر همت کنیم، می‌توانیم به هدف خودمان برسیم. اما دلیل مشکلات این بود که وقتی ابزارهای جدیدی را استفاده می‌کنید، باید از قبل آن‌ها را آزمایش کنید اما چون لیگ قرار بود آغاز شود، فرصتی نبود که این ابزارها مورد آزمایش قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نیاز داریم آموزش‌های فرهنگی را بیشتر کنیم تا مردم ضوابط و قوانین را رعایت کنند.

او درباره وضعیت ویلموتس هم گفت: کسانی که از دولت قول داده بودند کمک کنند، هنوز نتوانستند هزینه‌های ما را پرداخت کنند و به کمک ما بیایند. باید توجه کنید تیم ملی متعلق به تمام کشور ایران است و فقط برای فدراسیون فوتبال نیست. فدراسون فوتبال کار فنی را انجام می‌دهد و دولت باید به تیم‌های ملی کمک کند. ما به دنبال این هستیم که طلب‌های خودمان را به دست بیاوریم تا مشکلات را حل کنیم.

طالقانی درباره زدوبندهایی که برای تصدی پست ریاست هیات فوتبال استان تهران انجام می‌شود هم گفت: هیچ لابی و زد و بندی وجود ندارد. همه افرادی که برای هیات فوتبال کاندید شدند تأیید شدند و الان ١٣ نفر کاندید شده‌اند که نشان می‌دهد هیچ زد و بندی در کار نبوده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم ملي فوتبال ايران مارک ویلموتس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۴۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزینه‌کرد ۷۰۰ میلیارد تومان برای آبرسانی به روستاهای کردستان

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان گفت: از ابتدای دولت سیزدهم ۷۰۰ میلیارد تومان پروژه برای ارتقای شاخص‌های آبرسانی روستایی در استان هزینه شده که موجب افزایش پنج درصدی بهره‌مندی روستاها از آب شرب سالم و پایدار شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی آبفا، محمد فرهاد اظهار کرد: در ابتدای کار دولت، شاخص بهره‌مندی آب شرب روستایی در استان ۷۶ درصد بود که با اقدامات انجام شده طی این مدت، این شاخص به ۸۱ درصد ارتقا یافته است.

وی افزود: در دولت سیزدهم تاکنون ۵۴ روستای جدید تحت پوشش خدمات شرکت در حوزه آب شرب قرار گرفته و تنش آبی در ۱۰۰ روستا نیز برطرف شده است.

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان با بیان اینکه عملیات اجرایی آبرسانی به ۳۶۸ روستای استان نیز در حال انجام است، گفت: از این تعداد ۹۹ روستا از محل اعتبارات ملی، ۸۸ روستا از محل اعتبارات استانی، ۱۲ روستا از محل اعتبارات خیرین آبرسان و ۱۶۹ روستا از محل طرح جهاد آبرسانی تأمین اعتبار شده است.

فرهاد خاطرنشان کرد: از ابتدای دولت سیزدهم ۷۰۰ میلیارد تومان پروژه برای ارتقای شاخص‌های آبرسانی روستایی در استان هزینه شده که موجب افزایش پنج درصدی بهره‌مندی روستاها از آب شرب سالم و پایدار شده است.

کد خبر 745555

دیگر خبرها

  • افزایش حق مسکن فقط با تصویب هیات دولت اجرا می‌شود
  • افزایش حق مسکن فقط با تصویب هیات دولت اجرا می شود
  • در توزیع مصوبات سفر‌های هیات دولت به فارس عدالت رعایت شده است
  • از هزینه شدن جایگاه رهبری در امور حزبی ممانعت شود
  • افتتاح بخش آی.سی.یو و سی.آرم بیمارستان طالقانی تبریز
  • پرداخت حقوق فروردین‌ماه بازنشستگان کشوری براساس مصوبه هیات دولت
  • هزینه‌های فوتبال پایه برای اولین بار در دولت سیزدهم رایگان شد
  • هزینه‌کرد ۷۰۰ میلیارد تومان برای آبرسانی به روستاهای کردستان
  • در حاشیه جلسه هیات دولت
  • مالیات بر ارزش افزوده کالا‌های اساسی به یک درصد کاهش یافت