Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@13:13:43 GMT

سفر وزیر راه و شهرسازی به لارستان لغو شد

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۷۴۴۱۵

سفر وزیر راه و شهرسازی به لارستان لغو شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمدرضا باقری‌فرد از لغو سفر وزیر راه و شهرسازی به این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: بنا بود که وزیر راه و شهرسازی در سفر به جنوب استان فارس از محور لار ـ جهرم و لار ـ بندرعباس بازدید کند، اما سفر وزیر به لارستان لغو شد.

محور لار ـ جهرم و لار ـ بندرعباس از محور‌های حادثه‌خیز شهرستان لارستان است به گونه‌ای که در عرض ۴۰ روز ۱۶ کشته داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئله در ابتدای فصل تابستان سبب واکنش‌های اعتراضی و تند مردم شده بود.

پس از واکنش‌های مردمی وزارت راه و شهرسازی تشکیل جلسه فوق العاده با حضور وزیر و مسئولان شهرستان ترتیب داد و تصمیماتی برای ساخت این محور اتخاذ شد که از جمله آن در دست گرفتن بخشی از کار زیر نظر مستقیم وزارت خانه بود.

بنا بود وزیر راه و شهرسازی فردا یکشنبه ۳ شهریورماه به شهرستان‌های جنوبی استان فارس از جمله لارستان سفر و از این محور بازدید کند.
انتهای پیام/م

لغو سفر وزیر راه و شهرسازی به لارستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزیر راه و شهرسازی هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۴۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط کشی ۴۸ کیلومتر از راه‌های شهرستان تنکابن

عادل منصور کیایی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان تنکابن گفت: عملیات خط کشی این شهرستان به طول ۴۸ کیلومتر با اعتباری بالغ بریک میلیارد و ۴۴۰ میلیون تومان با هدف ارتقای ایمنی اجرا شد.

او افزود: این اداره به منظور افزایش ایمنی محور‌ها، هدایت وسایل نقلیه و آگاهی دادن به کاربران راه بخصوص در شب با دید محدود، تفکیک باند‌های رفت و برگشت در نقاط بدون جدا کننده وسط و کاهش میزان تصادفات و سوانح رانندگی عملیات اجرای خط کشی را در سطح محور‌های این استان در دستور کار خود قرار داد.

منصور کیایی به اقدامات ایمن سازی این اداره در سطح محور‌های تحت پوشش خود اشاره کرد و گفت: اقدامات ایمن سازی از قیبل تامین روشنایی و رفع خاموشی، پاکسازی و زیبا سازی حریم راه‌ها، شانه سازی، رنگ آمیزی پایه‌های تابلو و نرده‌های پل، آشکار سازی نقاط پر تصادف، نصب انواع علائم اخطاری قوس، مسیرنما و خطر نما، تعمیر و بازسازی و نصب گاردریل، ساماندهی و افزایش اثر بخشی علایم در طول محور‌ها تنها بخشی از اقدامات ایمن سازی این اداره می‌باشد.

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان تنکابن در ادامه افزود: تنکابن دارای ۷۰۰ کیلومتر راه ارتباطی می‌باشد که پیگیر اجرای عملیات خط کشی در دیگر محور‌های این شهرستان نیز هستیم.

۱۷ و نیم کیلومتر از این خط کشی با مشارکت بخشداری‌ها و دهیاری‌ها صورت پذیرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • فروش بلیت چارتری در اربعین ممنوع می شود | دریافت اضافه نرخ بلیت در فرودگاه نجف کاهش می باید
  • خط کشی ۴۸ کیلومتر از راه‌های شهرستان تنکابن
  • فروش بلیت چارتری در اربعین ممنوع می شود | دریافت اضافه نرخ بلیت در فرودگاه نجف کاهش می‌باید
  • توسعه ناوگان حمل و نقل در اربعین/ ممنوعیت فروش بلیت چارتری نجف
  • ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای برای سفرهای اربعین توسعه می یابد
  • سلطه خُوری‌ها بر جام رمضان فوتسال لار
  • توقیف اتوبوس حامل کالای قاچاق در لارستان
  • نامه رییس سازمان محیط زیست به وزیر راه درباره بودجه فنس کشی جاده مرگ یوز
  • تکمیل بزرگراه زابل-زاهدان تا پایان ۱۴۰۳
  • اتمام ساخت بزرگراه زابل _ زاهدان تا پایان ۱۴۰۳