Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،سید افشین صفوی معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه در همایش توسعه گلخانه‌ها و کشت گیاهان دارویی در روانسر گفت : ۵۲ هکتار فضای گلخانه‌ای در استان وجود دارد که ۲۸ هکتار آن فعال است و یکی از بهترین گلخانه‌های استان در شهرستان روانسر قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت : شرایط برای کشت کاهو، کلم و توت فرنگی در شهرستان روانسر بسیار مناسب است.

معاون سازمان جهاد کشاورزی کرمانشاه افزود: توسعه گلخانه‌ها از اولویت‌های وزارت جهاد کشاورزی است و دولت هم تسهیلات ویژه‌ای برای متقاضیان این بخش پرداحت می‌کند.

فرماندار روانسر گفت: این شهرستان ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های فراوانی در بخش کشاورزی دارد و در سطح استان و کشور حرف‌هایی برای گفتن دارد.

سعدی مصطفی زاده با بیان اینکه با ایجاد انگیزه و بهاء دادن به نتایج مطلوبی می‌رسیم، افزود: وظیفه مسئولین این است که شرایط را برای کشاورزان تسهیل کنند تا اقتصاد پویایی داشته باشم.

او گفت: توجه به بخش کشاورزی منجر به رونق تولید، توسعه پایدار، اشتغال پایدار و امنیت پایدار می‌شود.

مدیر جهاد کشاورزی روانسر گفت: روانسر یکی از شهرستان‌های پیشرو و پیشگام در بخش کشاورزی است و تلاش داریم با کمترین امکانات بیشترین بهره را بگیریم.

سیامک الیاس پور افزود: منابع انسانی کارآمدی در این شهرستان وجود دارد که می‌توانند در بخش کشاورزی افتخارآفرینی کنند.

 

 

انتهای پیام/د

۵۲ هکتار فضای گلخانه‌ای در استان وجود دارد

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری تسهیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۴۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پرشور برنامه های انقلابی در اسلامشهر اهمیت فراوانی دارد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی در دیدار با حجت الاسلام محمدباقر برقراری طی سخنانی با اشاره به در پیش بودن ایام دهه کرامت اظهار داشت: متولیان امر در اسلامشهر از همه ظرفیت‌های موجود فرهنگی و تبلیغی برای بزرگداشت دهه کرامت استفاده کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: اسلامشهر از جمله شهرهای مهم و پرجمعیت استان تهران محسوب شده و بزرگداشت ایام الله و برنامه‌های انقلاب در این شهرستان با توجه به نزدیکی به پایتخت و اهمیت سیاسی و فرهنگی آن، بسیار مهم و ضروری است.

وی مردمی سازی برنامه‌ها و استفاده از ظرفیت‌های مردمی را از مهمترین رسالت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دانست.

کد خبر 6088724

دیگر خبرها

  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی شهرستان چهار باغ  
  • اجرای پرشور برنامه های انقلابی در اسلامشهر اهمیت فراوانی دارد
  • تعیین تکلیف نهضت ملی مسکن در شهرستان کیار تا ماه آینده
  • تاکید مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی بر اهمیت استعداد یابی
  • اجرای طرح ایجاد باغچه‌های خانگی کاشت سبزیجات سالم در شهرستان کرمان
  • سرمایه گذاری دو هزار میلیاردی درشهرستان گرمه
  • بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده
  • استقبال از احداث گلخانه‌های کوچک مقیاس و خانگی در استان گلستان
  • توسعه مزارع نوآور بهره‌ور راهکاری برای ایجاد تحول در کشاورزی
  • طرح هادی مهم‌ترین ابزار مدیریت توسعه روستایی است