Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-29@05:39:29 GMT

تاسک: خروج آمریکا از برجام نتایج مثبتی نداشته است

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۷۴۴۲۳

تاسک: خروج آمریکا از برجام نتایج مثبتی نداشته است

خبرگزاری فارس: «دونالد تاسک» رئیس شورای اروپا در اظهاراتی درباره نشست گروه 7 در فرانسه تاکید کرد که یک سال بعد از نشست قبلی اعضا که در آن اختلافات زیادی وجود داشت و صداهای مختلفی از آن شنیده شد، «نشست سال 2019 در فرانسه آزمونی دشوار برای اتحاد و یکپارچگی اعضا در برابر بحرانهای جهانی است.»

براساس گزارش رویترز، تاسک که برای شرکت در این نشست به شهر «بیریتز» در فرانسه سفر کرده است افزود: «جنگ تجاری میان اعضای گروه 7 ممکن است به از بین رفتن اعتماد بین آنها منجر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا از تعرفه‌های تجاری به عنوان ابزاری سیاسی استفاده کند این موضوع می‌تواند خطری برای کل جهان باشد.»

ترامپ از زمانی که روی کار آمده است تعرفه‌های زیادی علیه کالاهای صادراتی برخی کشورها از جمله چین و حتی کشورهای اروپایی وضع کرده است.

رئیس شورای اروپا درباره مساله ایران که احتمالا یکی از موضوعاتی است که در نشست جی 7 مطرح خواهد شد نیز گفت: رهبران جی 7 باید درباره ایران متحدتر شوند؛ توافق هسته‌ای با ایران بعد از خروج آمریکا از آن و بازگرداندن تحریمها در آستانه فروپاشی قرار گرفته است.

وی افزود: رد توافق با ایران از سوی واشنگتن نتایج مثبتی با خود نیاورده است و باعث شکاف در غرب شده است.

نشست رهبران هفت کشور صنعتی جهان از امروز شنبه در شهری بیریتز فرانسه آغاز شده است. گفته میشود، مساله ایران، مسائل آب و هوایی و جنگ تجاری از دستورات مهم این نشست است.

اخبار داغ ویدئوی چالش بطری هنرپیشه معروف ساختگی از کار درآمد! +فیلم فیلم: توضیح کارگردان «گاندو» درباره سکانس حاشیه‌‌ساز هواپیما فیلم: چالش باز کردن درب بطری به صداوسیما رسید! فیلم: خودرو گرانقیمت منشا به آتش کشیده شد! فیلم: علی ضیا روی آنتن زنده ادای احمدی‌نژاد را در آورد غارت بار تریلی توسط مردم بی فرهنگ! + فیلم

منبع: فردا

کلیدواژه: تاسک خروج آمریکا از برجام فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۴۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست رمضانی رئیس جمهور با خیرین

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛ آقای رئیسی رئیس جمهور که در شب میلاد با سعادت امام حسن مجتبی(ع) میزبان جمعی از خیرین کشور بود، خیران را شریک راهبردیِ دولت دانست و گفت: دولت خود را موظف به حمایت از آنها میداند. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حجم تبادل تجاری ایران و ترکمنستان در حال افزایش است/رئیس جمهور به عشق آباد سفر می‌کند
  • رشد ۴۰ درصدی مبادلات تجاری ایران و بلاروس در سال ۲۰۲۳
  • استفاده طالبان از بالگردهای آمریکا پیام ضعف واشنگتن است
  • نشست دوجانبه مقامات طالبان و پاکستان
  • افشاگری ظریف در خصوص عدم احیای برجام در تابستان + فیلم
  • فیلم| افشاگری ظریف در خصوص عدم احیای برجام در تابستان
  • (ویدیو) افشاگری ظریف در خصوص عدم احیای برجام در تابستان
  • نشست رمضانی رئیس جمهور با خیرین
  • اسماعیل هنیه: ایران در صف مقدم حمایت از آرمان فلسطین است
  • بغداد: آمریکا به روش و زمان خروج از عراق فکر می‌کند