Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@05:54:39 GMT

گل‌محمدی: جذب «امید ابراهیمی» فقط در حد یک صحبت بود

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۷۴۴۷۷

گل‌محمدی: جذب «امید ابراهیمی» فقط در حد یک صحبت بود

یحیی گل‌محمدی در حاشیه مراسم انتخاب برترین‌های فوتبال ایران در جمع خبرنگاران؛ اظهار داشت: اولویت ابراهیمی ماندن در لیگ قطر است و بعد از صحبتی هم که داشتیم، دیگر خبری نشد.

وی درباره شرایط تیم شهر خودرو، گفت: شرایط تیم از بیرون که نگاه می‌کنید، خوب است. اما در داخل در بحث امکانات، همکاری‌های لازم انجام نمی شود و به شخصه انتظار داشتم مسئولان مشهد حداقل یک زمین تمرین خوب در اختیارمان قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

گل‌محمدی اضافه کرد: زمین تمرین داریم اما در حدی نیست که جوابگو باشد و باید به فکر زمین‌های تمرین بهتر باشیم.

سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو درباره امکان انتخابش به عنوان بهترین مربی فصل گذشته نیز گفت: یک افتخار بزرگ است و هیچ مربی بدش نمی‌آید اما مربیان بزرگ دیگری هم هستند که هر کدام می‌توانند انتخاب شوند.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال ایران لیگ برتر فوتبال ایران شهر خودرو مشهد یحیی گل محمدی سازمان لیگ فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۴۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک بزرگ به پرسپولیس در روزهای حساس لیگ

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پرسپولیس در هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف صنعت نفت آبادان در ورزشگاه تختی این شهر رفته است و خیلی زود توانست با درخشش دانیال اسماعیلی‌فر و امید عالیشاه دروازه این تیم را باز کند.

با این حال امید عالیشاه چند دقیقه بعد از دادن پاس گل به دانیال اسماعیلی فر به دلیل مصدومیت روی زمین افتاد و با باز کردن بازوبند کاپیتانی نشان داد دیگر نمی‌تواند به بازی ادامه دهد و بازیکنان پرسپولیس از نیمکت خواستند او را تعویض کنند.

به همین دلیل وحید امیری کاپیتان دوم پرسپولیس از دقیقه ۱۱ وارد زمین شد. باید دید میزان مصدومیت امید عالیشاه چقدر است. عالیشاه از زمین مسابقه با برانکارد بیرون برده شد و به نظر می‌رسد آسیب دیدگی جدی‌ای دارد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896819

دیگر خبرها

  • توافق اولیه تراکتور با سرمربی سابق یک تیم‌ملی اروپایی
  • نکته مثبت شخصیت اوسمار از زبان پیشکسوت پرسپولیس
  • دیدار علی دایی با دختر توان‌یاب هوادار پرسپولیس
  • نصرتی: دوست داریم سهمیه آسیا بگیریم
  • امید عالیشاه مصدوم شد
  • شوک دوباره به پرسپولیس؛ یک ستاره دیگر مصدوم شد
  • شوک به پرسپولیس: کاپیتان مصدوم شد
  • شوک بزرگ به پرسپولیس در روزهای حساس لیگ
  • زنده شدن خاطرات تلخ سرخ‌ها با دیدن این قاب
  • قاب غمگین ورزشگاه پرسپولیس: بازیکن و مربی آسمانی