Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@13:16:33 GMT

توخل آب پاکی را روی دست «نیمار» ریخت

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۷۴۴۸۰

توخل آب پاکی را روی دست «نیمار» ریخت

«توماس توخل» بی‌شک از داشتن نیمار در ترکیب خود در دیدار فرداشب تیمش مقابل تولوز استقبال می‌کند اما از آنجا که شرایط مرد برزیلی مبهم است بنابراین احتمال حضور وی در بازی فردا بسیار پایین است.

بارسلونا، رئال مادرید و یوونتوس هر سه برای جذب مهاجم برزیلی تمایل دارند اما براساس اظهارات توخل، موضع باشگاه این است که تا زمان روشن نشدن وضعیت وی در ترکیب مورد استفاده قرار نگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توخل در این خصوص اظهار داشت: نیمار روز به روز بهتر و آماده‌تر می‌شود و در کنار تیم هم تمرین کرده است؛ او در تمامی جلسات تمرینی با آمادگی و هیجان بالا حضور داشته اما شرایط او با باشگاه همچنان هیچ تغییری نکرده است.

مرد آلمانی در ادامه تاکید کرد: موضع باشگاه روشن است؛ اگر شرایط و ابهامات حل نشود، نیمار بازی نخواهد کرد؛ در صورتی که شرایط او تا فردا مشخص شود بازی می‌کند در غیر این صورت نه.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نیمار پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۴۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارشاد مدیران در جلسه درس اخلاق

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ امام جمعه اراک و نماینده ولی فقیه در استان مرکزی امروز در جلسه درس اخلاق مدیران استان مرکزی، گفت: دفاع از حقوق عمومی در چارچوب مقررات موجب تحقق نظم، امنیت، جلب اعتماد عمومی و تقویت دلگرمی مردم به نظام اسلامی است که باید مورد توجه مدیران دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.

او ادامه داد: نظارت بر امور، برنامه‌محوری، حرکت در راستای مناسب وظایف، اخلاص و ایمان از اموری است که باید همواره در دستور کار مدیران قرار داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در قسمت دیگری از سخنان خود سعادت، رستگاری و پیروزی را در سایه پاکی نفس، تقوا و اجتناب از معصیت عنوان کرد و گفت: تزکیه نفس، به معنای پاکی و طهارت نفس از تمام رذائل اخلاقی و آراستگی بشر به فضائل اخلاقی بوده و خداوند متعال در آیات بسیاری به اهمیت و ضرورت آن برای رسیدن به کمال اشاره کرده است.

دیگر خبرها

  • داستان عجیب تعویض پیراهن موسیالا با مسی
  • موسیالا فاش کرد: داستان عجیب تعویض پیراهن با مسی
  • آماده سازی گسترده ارتش اسرائیل برای حمله به رفح + تصاویر/ حماس آب پاکی را روی دست کشور‌های عربی ریخت/ تبدیل شدن نوار مرزی شمال اسرائیل به شهر ارواح+ فیلم
  • آماده سازی گسترده ارتش اسرائیل برای حمله به رفح + تصاویر/ حماس آب پاکی را روی دست کشور‌های عربی ریخت
  • آماده سازی گسترده ارتش اسرائیل برای حمله به رفح+ تصاویر/ حماس آب پاکی را روی دست کشورهای عربی ریخت
  • ارشاد مدیران در جلسه درس اخلاق
  • موسیالا: از مسی تقلید می‌کردم؛ می‌خواستم ببینم آیا می‌توانم مثل او بازیکن سطح بالایی شوم یا نه
  • عکس‌| نیمار با چهره متفاوت در ورزشگاه الهلال
  • یک استقلالی آب پاکی را روی دست خطیر ریخت | افسوس برای جدایی هایی که نزدیک است
  • آخرین سنگر فرو ریخت: پشت کردن کاپیتان به تن‌هاخ