Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@22:58:43 GMT

عملیات ساخت پست ۴۰۰ کیلوولت برق البرز آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۷۴۵۰۸

عملیات ساخت پست ۴۰۰ کیلوولت برق البرز آغاز شد

به گزارش ایرنا،  این  پروژه در زمینی به مساحت  هفت هکتار  با هدف تامین برق مشترکان مسکونی، تجاری و صنعتی منطقه احداث می شود.

با بهره برداری از این پروژه ، ظرفیت شبکه فوق توزیع برق  کلانشهر کرج و شهرک های صنعتی استان البرز از جمله بهارستان افزایش می یابد.

این پروژه در ۲ مرحله اجرا می شود که حدود ۹۴۷ میلیارد تومان اعتبار برای آن پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت توزیع برق استان البرز حدود یک میلیون و ۳۰۰ هزار مشترک در بخش خانگی ، تجاری و صنعتی دارد .

۷۴۱۰/ ۶۱۵۵

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر استان البرز برق عملیات آغاز قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۴۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث ۳۵۰۰ واحد مسکونی سازمان انرژی اتمی در بوشهر آغاز شد

عملیات اجرایی احداث سه هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی سازمان انرژی اتمی با حضور محمد اسلامی رئیس این سازمان در بوشهر آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدهادی رستمیان عصر امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_ در آئین آغاز عملیات اجرایی سه هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی سازمان انرژی اتمی در بوشهر با حضور محمد اسلامی رئیس انرژی اتمی، اظهار کرد: در یک رویکردی ارزشمند با نگاه بلند استاندار و همراهی وزارت راه و شهرسازی، ۴۴۶ هکتار از اراضی محدوده شهر بوشهر در مسیر محله‌های تنگک - عالیشهر به طرح نهضت ملی مسکن اختصاص یافت. وی افزود: در این محدوده در کنار ساخت واحدهای مسکونی، سرانه‌های مختلف فضاهای آموزشی، بهداشتی، سبز و ورزشی دیده شده است.

معاون عمرانی استاندار بوشهر ادامه داد: برای ساخت واحدهای مسکونی این منطقه نقشه‌های معماری متفاوتی دیده شده و با ظرفیت موجود برای ساخت حدود ۱۳ هزار واحد مسکونی جمعیتی ۵۰ هزار نفری در این محدوده اسکان پیدا می‌کنند.رستمیان گفت: امید است شاهد رونق و تمدنی بسیار خوب در این نقطه زیبا از مرکز استان بوشهر باشیم.

منبع: فارس

کد خبر 747058

دیگر خبرها

  • عملیات دائمی در لیتوانی پروژه‌ای هزینه‌بر برای ارتش آلمان
  • آغاز ساخت واحد‌های مسکونی نهضت ملی مسکن شهر بخ
  • آزادراه تهران_کرج_قزوین روکش آسفالت می شود 
  • بهره برداری از ۱۰ پروژه حیاتی برق گیلان برای عبور موفق از تابستان
  • انسداد ورودی بنا‌های تجاری غیرمجاز در غرب تهران
  • ورودی بناهای تجاری غیر مجاز تهران مسدود شد
  • احداث ۳۵۰۰ واحد مسکونی سازمان انرژی اتمی در بوشهر آغاز شد
  • آغاز ساخت عملیات اجرایی مرکز بهداشت امام سجاد (ع) در همدان
  • افزایش ظرفیت و بهینه‌سازی پست برق فوق توزیع شوشتر
  • آغاز ایمن سازی تکمیلی فلج اطفال در البرز