Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی‌فقیه در گیلان گفت: دانشگاه‌ها بایستی مسیر خود را در جهت تربیت افراد کارآفرین قرار دهند تا جوانان پس از فارغ‌التحصیلی بتوانند وارد عرصه کار شوند. ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۳ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، آیت‌الله رسول فلاحتی امروز در دیدار فرماندار، مدیران شهرستان، بخشداران و شهرداران با وی به‌مناسبت هفته دولت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: آغاز هفته دولت را به تمام خدمتگزاران و مدیران و مسئولان نظام جمهوری اسلامی تبریک می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان خاطرنشان کرد: دستگاه‌های مختلف خدمات گوناگونی را به مردم ارائه می‌دهند که مردم از بعضی از این خدمات اطلاعی ندارند و از سوی دیگر مطالبات جامعه آنقدر زیاد است که کارهای انجام شده دیده نمی‌شود.

وی به تعداد بالای افراد بیکار تحصیل‌کرده در سطح کشور اشاره کرد و ابراز داشت: تعداد افراد تحصیل‌کرده بیکار در کشور ما دو برابر افراد بیکار کم سواد است و این امر مایه شرمندگی ما می‌شود و نشان‌دهنده نوعی نقص است.

امام جمعه رشت: ‌اخذ عوارض در امام‌زاده هاشم برداشته شود/این عوارض موجب سختی مردم گیلان استامام جمعه رشت: قدرت‌های استکباری در برابر نظام اسلامی ذلیل شدندامام جمعه رشت: نیروهای مسلح کشور مقتدرانه دشمن را در رسیدن به اهدافش ناکام گذاشتند‌

امام جمعه رشت با تأکید بر تربیت جوانان کارآفرین در مراکز آموزشی تصریح کرد: مراکز آموزشی و به‌ویژه دانشگاه‌ها بایستی مسیر خود را در جهت تربیت افراد کارآفرین قرار دهند تا جوانان پس از فارغ‌التحصیلی بتوانند وارد عرصه کار شوند. 

آیت‌الله فلاحتی با اشاره به پیشرفت خوب کشور در سند چشم انداز عنوان داشت: دشمنان در رابطه با مسئولان بسیار جوسازی کرده‌اند و باعث شدند که عده‌ای تمام آمارهای بیان شده توسط مسئولان را کذب بدانند در حالیکه همه این آمارها دروغ نیست. 

وی بر تلاش بیشتر مسئولان در رابطه با تسهیل فضای کسب و کار و رفع موانع تولید در جامعه تاکید کرد و گفت: فضای عرضه و تقاضا به جهت شرایط سیاسی حاکم بر کشور می‌طلبد که میزان تولید را افزایش دهیم و موانع رونق تولید را برطرف کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان افزود: تورم موجود در کشور باعث نگرانی همه مسئولان است اما باید بدانیم که این تورم یک ظرفیت است و بایستی مسئولان اقتصادی کشور تلاش کنند تا تولید کنندگان در پیچ و خم اداری از کار خود پشیمان نشوند.

رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان با بیان اینکه مسئولیت همانند یک امانت بر گردن افراد است تصریح کرد: خداوند در قرآن کریم از مردم می‌خواهد که امانت را به اهل آن بسپارند لذا مردم بایستی هنگام انتخابات به شایستگی افراد توجه کنند.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه مطالبات جامعه بسیار گسترده و فراوان است بیان داشت: نمی‌توان به تمام مطالبات جامعه پاسخ داد اما مسئولان وظیفه دارند که به حرف و دردهای مردم گوش کرده و آنها را به شکلی صحیح و شایسته راهنمایی کنند. 

امام جمعه رشت خدمت صادقانه به مردم را مایه آرامش روح و روان دانست و ابراز داشت: اگر کسی نمی‌تواند گرهی از مشکلات مردم باز کند حداقل کار ممکن این است که مشکلی به مشکلات زندگی آنها اضافه نکند. 

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان خواستار توجه و نظارت مسئولان به افراد زیرمجموعه آنان شد و خاطرنشان کرد: بسیاری از مشکلات و فسادهای موجود در جامعه به‌خاطر عدم نظارت درست بر عملکرد افراد است.

وی با بیان اینکه نظارت بر زیردستان دیگرصیانتی است گفت: مسئولان بایستی با خودصیانتی از بروز مشکلات جلوگیری کنند و بسیاری از کارها که به‌صورت عرف باید انجام شود را برای رضای خدا انجام دهند که این امر خود صیانتی و تقوای مسئولان و مدیران را می‌طلبد.

آیت‌الله فلاحتی با تاکید بر اینکه مسئولان بایستی در برخورد با مردم مهربان و خوش اخلاق باشند بیان کرد: دست مسئولانی که صادقانه و مخلصانه برای مردم کار می‌کنند را می‌بوسم و از آنها قدردانی می‌کنم.

فرماندار شهرستان رشت نیز در این دیدار با اشاره به افتتاح 615 پروژه در حوزه‌های عمران شهری و روستایی، فرهنگ و گردشگری همزمان با هفته دولت در این شهرستان عنوان کرد: این پروژه‌ها با اعتبار 373 میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

میرشمس مومنی‌زاده با بیان اینکه بهره‌برداری از این پروژه‌ها وضعیت اشتغال استان را بهبود می‌بخشد تصریح کرد: با بهره‌برداری از پروژه‌های مذکور هزار و 477 فرصت شغلی ایجاد می‌شود که 723 اشتغال موقت و 654 اشتغال دائمی است.

انتهای پیام/ ت

R7877/P/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۴۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روحانیون و ائمه جماعات ورامین با آیت الله محمودی نماینده ولی فقیه دیدار کردند

ایسنا/تهران روحانیون و ائمه جماعات با حضور در بیت آیت الله محمودی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین دیدار کردند.

آیت الله سیدمرتضی محمودی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین صبح پنجشنبه در جلسه روحانیون و ائمه جماعات شهرستان ورامین که به مناسبت ماه مبارک رمضان و ایام الله دوازدهم فروردین و روز جهانی قدس در بیت امام جمعه برگزار شد، اظهار داشت: امروز دشمنان قسم خورده این کشور، اعتقادات و باورهای ملت ایران را نشانه رفته اند و در این راستا باید روحانیون و ائمه جماعات در این عرصه به وظیفه خود عمل کنند.

امام جمعه شهرستان ورامین افزود: امروز روحانیت بیش از هر زمان دیگری نیازمند وحدت و انسجام است و در صورت همدلی روحانیون، بسیاری از توطئه های دشمنان خنثی خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین ادامه داد: دشمن به دنبال تفرقه افکنی است و از هرفرصتی استفاده می کند تا با استفاده از تفرقه، به اهداف خود برسد و در این راستا باید روحانیت به روشنگری و آگاه سازی مردم بپردازد.

وی گفت: روحانیون باید در تمام زمینه ها بویژه در حوزه عملکردی و رفتاری مراقب باشند تا اجازه سوءاستفاده به دشمن داده نشود.

وی یادآور شد: حضور روحانیون در میان مردم و پاسخ دادن به شبهات و دغدغه های آنان یک وظیفه است و باید همه به وظیفه خود عمل نمایند.

در این جلسه برخی روحانیون به بیان دغدغه های مردم پرداخته و خواستار توجه مدیران به رفع مشکلات شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • روز قدس امسال متفاوت‌تر از سال های برگزار می شود
  • انتقاد تند یک امام جمعه از داوری زنان در مسابقات فوتبال /کنایه به اعراب منطقه از تریبون نماز جمعه
  • کشور‌های عربی انباردار آمریکا هستند
  • در سال گذشته روند حرکت اکثر شاخص‌ها و نمودارها مثبت شد
  • دیدار روحانیون و ائمه جماعات با نماینده ولی فقیه در ورامین
  • روحانیون و ائمه جماعات ورامین با آیت الله محمودی نماینده ولی فقیه دیدار کردند
  • برخی مسئولان اسلامی فکر می‌کنند اما قارونی عمل می‌کنند
  • ابتکار و انجام کارهای جدید که به چشم مردم می‌آیند اولویت مسئولان باشد
  • توسعه فرهنگ کتابخوانی در احداث پارک‌های سنندج مورد توجه قرار گیرد
  •  دیدار نوروزی رئیس و هیئت‌رئیسه دانشگاه ارومیه با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه