Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، جشنواره ورزشی فرهنگی یک روزه بیماران خاص استان سمنان در اردوگاه تفریحی دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار شد.
در این مسابقات که در رشته‌های مختلف ورزشی برگزار شد نتایج ذیل بدست آمد و از برگزیدگان با اهدا لوح قهرمانی تقدیر شد.
در رشته پتانک آقایان تیم، مهدی قوچی وعلی محمدی مقام اول و تیم علی تاجی ومحسن عر ب.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زینلی مقام دوم و تیم‌های علیرضا والی پور و سید مصطفی خزیر، و حمید رضا نادعلی و عباسعلی سلمانی عنوان سوم مشترک را کسب کردند.
در رشته پتانک خانمها، سمیه پازوکی و نسرین کریم مقام اول و دوم را کسب و سوم مشترک به رقیه عامری وآذرحسین پور رسید.
در رشته شطرنج آقایان، مصطفی امطعه، جواد عجم و آرش زاهدی عناوین اول تا سوم را کسب کرده و در قسمت بانوان مبینا عرب احمدی، زهرا معلم عناوین اول و دوم و سوم مشترک را وحیده ساغری و رقیه گرزین کسب کردند.
در رقابت‌های تنیس روی میز آقایان، حسن مقصودی، امیر مسعود دارابیان مقام اول و دوم و حسام عرب اسدی واحمددانایی فر مقام سوم مشترک را به خود اختصاص دادند.
در قسمت بانوان مسابقات تنیس روی میز خانم‌ها آرزو پارسا، فهیمه جعفری و پروانه سبزی کاری عناوین اول تا سوم را کسب کردند.
در رشته دارد و در قسمت آقایان، حسن شکری، سید محمد مطیعی و مهدی تجر اول تا سوم شدند و در قسمت بانوان فاطمه اعرابی، فاطمه سعیدی، زینب غریبی و مریم حافظی مقام‌های اول تا سوم مشترک را کسب کردند.
لازم به ذکر است این مسابقات سال گذشته نیز به میزبانی شهرستان شاهرود برگزار شد. برای مشاهده تصاویر در سایز بزرگتر روی عکس‌ها کلیک کنید

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۴۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشته‌های نوپا آینده ورزش کشور را رقم می‌زنند

نصرالله پریچهره پنجشنبه شب در مجمع عمومی و سالیانه هیأت انجمن‌های ورزشی استان کردستان اظهار داشت: فضای ورزش استان آرامش بسیار خوبی دارد که مایه توسعه این حوزه می‌شود.

سرپرست فدراسیون انجمن‌های ورزشی با اشاره به اهمیت حضور اسپانسر در هیأت‌های ورزشی بیان کرد: هیات‌ها باید مهارت جذب و نگهداری حامی مالی را کسب کنند و از آن به بهترین نحو ممکن استفاده کنند.

وی بیان کرد: امیدواریم بزودی با تایید کمیسیون حقوق ورزشی مجلس، ۱۰۰ درصد هزینه‌های ورزشی بخش خصوصی شامل معافیت مالیاتی شود.

پریچهره از افزایش اعتبارات فدراسیون انجمن‌های ورزشی در سال جاری خبر داد و گفت: آینده خوبی را برای این فدراسیون و هیات‌های زیرمجموعه آن پیش‌بینی می‌کنیم.

وی با بیان اینکه رشته‌های نوپا در این فدراسیون آینده ورزش کشور را رقم می‌زنند، افزود: استان کردستان نیز ظرفیت‌های خوبی دارد و خوشبختانه همدلی موجود در این حوزه کم‌نظیر و تاثیرگذار است.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان نیز در این مجمع گفت: بیشتر مشکلات ورزش استان بیشتر به بحث مالی و سپس به زیرساخت‌ها برمی‌گردد.

آمنه غلام‌ویسی با بیان اینکه در آیین‌نامه فدراسیون برای تامین اعتبار مالی هیات‌ها ۱۰ محل مشخص شده است بیان کرد: اداره کل ورزش و جوانان فقط یکی از این محل‌هاست و می‌طلبد از دیگر محل‌های اعتباری بهره گرفته شود.

وی اظهار کرد: اگرچه ما وظیفه داریم که خدمتگزار باشیم، اما اعتبارات پولی برای کمک به هیأت‌های ورزشی جوابگو نیست.

غلام‌ویسی در ادامه از کمک ۴۹ میلیون تومانی به هیأت انجمن‌های ورزشی استان خبر داد و گفت: و هیات‌ها به دنبال ایجاد درآمد پایدار باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • معرفی کشتی گیران طلایی در پنج وزن مسابقات بین المللی مریوان
  • رشته‌های نوپا آینده ورزش کشور را رقم می‌زنند
  • برگزاری رقابت‌های هندپلو توسط شهرداری ارومیه
  • میراث ورزشی خراسان چگونه به نام یک نفر سند خورد؟
  • رقابت‌ ۱۰ هزار نفری ورزشکاران در جام مولای عرشیان
  • شناسایی عوامل درگیری در مسابقات کشتی نونهالان مازندران
  • برگزاری جشنواره ملی ورزشی و بازی‌های بومی محلی جام بلند همتان در تکاب
  • برگزاری نخستین جلسه شورای استعدادیابی کمیته ملی پارالمپیک
  • کیک بوکسینگ در بام سبز
  • نشست مشترک آژانس‌های گردشگری شهرستان گرگان