Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار آذربایجان شرقی از افتتاح ۷۸۹ طرح با هزینه ای افزون بر ۳۴ هزار میلیارد ریال همزمان با هفته دولت در استان خبر داد. ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۲ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، محمدرضا پورمحمدی اظهار داشت : از مجموع پروژه‌های قابل افتتاح در هفته دولت تعداد 434 پروژه در مناطق روستایی و 355 پروژه در مناطق شهری اجرا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: 55 طرح قابل افتتاح استان در هفته دولت جزو طرح‌های ملی است که برای بهره‌برداری از آنها بیش از 14 هزار میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

5429 طرح استان کرمانشاه در هفته دولت افتتاح و کلنگ زنی می‌شود8 پروژه گردشگری استان سمنان در هفته دولت افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شوداستاندار ایلام: هفته دولت فرصت مناسبی برای ارائه گزارش از دستاوردهای نظام و دولت است

استاندار آذربایجان شرقی در ادامه خاطر نشان کرد: تعداد 93 پروژه توسط شهرداری‌ها، 355 پروژه توسط دهیاری‌ها و 29 پروژه با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی اجرا شده است.

پورمحمدی همچنین به افتتاح 1068 طرح در سفر اخیر رئیس جمهور به استان اشاره کرد و گفت: مجموع اعتبار هزینه شده برای این طرح‌ها که در بخش‌های مختلف انرژی، راه‌سازی، پالایشگاه، بهداشت و درمان، صنعت و تولید، امور زیربنایی و منابع آبی، کشاورزی، ارتباطات و مخابرات و توسعه روستایی بهره‌برداری شد، بیش از 100 هزار میلیارد ریال بود.

استاندار آذربایجان شرقی سه طرح ذوب مس، نفلین‌سینیت و خودروسازی را از اولویتهای مدیریت ارشد اجرایی استان برشمرد و خاطرنشان کرد : تاکنون اقدامات خوبی در این راستا انجام شده است.

پورمحمدی، معدن را یکی از مزیت‌های بزرگ استان ذکر کرد و با بیان اینکه مقدمات اجرای طرح ذوب در مجتمع مس سونگون فراهم شده است، افزود: دستگاه‌ها و تجهیزات مورد نیاز این طرح به استان منتقل شده و به زودی شاهد اجرای این طرح و تحول بزرگ ایجاد شده در توسعه صنایع معدنی و جلوگیری از خام‌فروشی محصولات معدنی خواهیم بود.

وی با بیان اینکه همواره بر گردش مالی معادن در استان تأکید کرده‌ایم، افزود: در این راستا، پس از سال‌ها و با پیگیری‌های مکرر، 4 هزار میلیارد تومان از منابع مس سونگون به بانک‌های استان انتقال یافت که قطعاً موجب تحرک اقتصادی در استان خواهد شد.

پورمحمدی همچنین از انعقاد تفاهم‌نامه اجرای طرح نفلین‌سینیت سراب با سرمایه‌گذار خارجی با اعتبار 600 میلیون یورو خبر داد و گفت: این طرح پس از سال‌ها رکود مجدداً فعال می‌شود و بهره‌برداری از آن تأثیر بسیار چشمگیری بر رونق اقتصادی و اشتغال در استان خواهد داشت.

انتهای پیام/ ع

R7887/P/S6,47/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۴۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت سرعت‌بخشی به اجرای پروژه بیمارستان ۱۰۰۰ تخت‌خوابی تبریز

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با اشاره به کند بودن روند عملیات اجرایی بیمارستان یک‌هزار تختخوابی تبریز، توجه بیشتر دولت و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به تسریع در اجرای این پروژه را خوستار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، آیت الله محمدعلی آل هاشم ظهر امروز _چهارشنبه بیست و نهم فروردین_ در دیدار با معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، اظهار کرد: سرعت بخشی به عملیات پروژه بیمارستان یک هزار تختخوابی یکی از مطالبات اصلی و مهم مردم این استان و بلکه استان‌های شمال غرب کشور است.

وی افزود: با توجه به اینکه آذربایجان شرقی به عنوان قطب درمانی شمال غرب کشور و حتی کشورهای همجوار محسوب می‌شود، انتظار می‌رود دولت و وزارت متبوع حمایت‌های کافی را در خصوص تکمیل این بیمارستان داشته باشد.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با اشاره به کند بودن روند عملیات اجرایی بیمارستان یک‌هزار تختخوابی تبریز، توجه بیشتر دولت و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به تسریع در اجرای این پروژه را خوستار شد.

آیت الله آل هاشم اضافه کرد: با وجود تمام مشکلات و کمبود تجهیزات و زیرساخت‌ها، کارهای فوق العاده‌ای در عرصه بهداشت و درمان به وقوع پیوسته است و معتقدیم امکانات کفاف این خدمت را نمی‌دهد از این رو تجهیز بیمارستان‌ها و ارائه خدمات در مناطق محروم باید مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: حضور چهره‌های متعهد و متخصص در صدر مدیریت دانشگاه علوم پزشکی تبریز باعث شده است تا مشکلی را در این دانشگاه نداشته باشیم.

کد خبر 745521

دیگر خبرها

  • پیشرفت۹۰درصدی مرحله نخست جهاد آبرسانی به روستاهای آذربایجان شرقی
  • پیشرفت ۹۰ درصدی طرح جهاد آبرسانی به روستاها در آذربایجان شرقی
  • ۵۸۰ روستای آذربایجان شرقی دارای مشکل آبی است
  • برگزاری جلسه بررسی پروژه‌های اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر مهاباد
  • آبرسانی به ۵۸۰ روستا در اولویت مدیریت آذربایجان‌شرقی
  • ضرورت سرعت‌بخشی به اجرای پروژه بیمارستان ۱۰۰۰ تخت‌خوابی تبریز
  • بهره برداری از ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در کشور
  • افتتاح ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در دولت سیزدهم
  • پل انجیرلو در مسیر ترانزیتی گرمی ـ بیله‌سوار آماده افتتاح شد
  • از رکورد ۱۵۰ درصدی ایجاد اشتغال در سمنان تا افتتاح فازهای جدید نیروگاه سیکل ترکیبی