Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-16@20:55:13 GMT

«مانکن» از امروز وارد شبکه نمایش خانگی شد

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۷۴۷۸۷

«مانکن» از امروز وارد شبکه نمایش خانگی شد

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، این مجموعه نمایشی قرار است در 26 قسمت هر هفته روزهای شنبه توسط موسسه تصویر دنیای هنر در شبکه نمایش خانگی توزیع شود و تماشای آنلاین آن نیز از طریق فیلیمو ، نماوا و هابینا انجام خواهد شد.

محمدرضا فروتن، مریلا زارعی، نازنین بیاتی و امیرحسین آرمان، فرزاد فرزین، حسین پاکدل، بهشاد شریفیان، نفیسه روشن، علی فرهنگی، رابعه مدنی، پانته‌آ کیقبادی، بهزاد محسنی، بهزاد خلج و با حضور الهام پاوه نژاد، رضا توکلی و همایون ارشادی و با هنرمندی لیندا کیانی و شبنم قلی خانی و معرفی محمد صادقی و عارفه معماریان در این سریال نقش آفرینی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکران افتتاحیه «مانکن» نیز شب گذشته در پردیس سینمایی کوروش با استقبال مخاطبان برگزار و حسین سهیلی زاده کارگردان این سریال گفت: بیست سال است که با ایرج محمدی همکاری دارم و قطعا او ازمن ستون تر است و من باید به او تکیه کنم.

وی با بیان اینکه سریال «مانکن» روزهای پایانی فیلمبرداری را می‌گذراند، افزود: نکنه مهم این است که در بازار فیلم های نمایش خانگی مردم نسبت به این آثار بدبین شده اند زیرا تصورمیکنند که ممکن است برخی سریال ها پایان نداشته باشد و همین موضوع موجب می شود تا بازار کار سریال های نمایش خانگی خراب شود.

کارگردان این مجموعه نمایشی تاکید کرد: ازطرف همه عوامل سریال «مانکن» قول می دهم که پایان بندی سریال را ببینید زیرا هفته آینده فیلمبرداری آن به پایان خواهد رسید و به وزارت ارشاد تحویل داده می شود.

در این مراسم افرادی همچون: مریلا زارعی، همایون ارشادی، حسین پاکدل، فرزاد فرزین، نازنین بیاتی، منوچهر هادی، امیرحسین آرمان، نگار عابدی ، رابعه مدنی، شبنم قلی خانی، سپیده خداوردی، نفیسه روشن ، لیندا کیانی، بیژن امکانیان و ... حضور داشتند.

انتهای پیام/

20 / 20 سریال «مانکن» شبکه نمایش خانگی حسین سهیلی زاده پردیس سینمایی کوروش اکران افتتاحیه «مانکن»

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: سریال مانکن شبکه نمایش خانگی حسین سهیلی زاده پردیس سینمایی کوروش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۴۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«نون.خ ۵» تا چه زمانی پخش می‌شود؟

«نون.خ ۵» از  پانزدهم فروردین هر شب ساعت ۲۲ روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود. این سریال در ۲۴ قسمت ساخته شده و تا ۹ اردیبهشت ماه پخش آن ادامه دارد.

فصل پنجم سریال «نون.خ» به دنبال موفقیت چهار فصل قبلی به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه کنندگی مهدی فرجی و با فیلمنامه‌ای نوشته امیر وفایی ساخته شده است.

سعید آقا خانی، حمیدرضا آذرنگ، سیروس میمنت، کاظم نوربخش، هدیه بازوند، ندا قاسمی، پاشا جمالی، ماشاءالله وروایی، صهبا شرافتی، مجید یاسر، سیدحسین موسوی، رضا رشیدی، سیروس سپهری، مهرنوش طوسی، افشین ملکی، علی اخوان، ماهرخ یخچال، پروانه لطفی، ساناز سماواتی، نارین ایوبی، نسرین مرادی، هدی استواری، اتنا مهیاری، سوژین حسن پور رضا خداداد بیگی و ... بازیگران سریال هستند.

«نون خ ۱» نوروز ۹۸، «نون خ ۲» اواخر فروردین ۹۹ و «نون خ ۳» نوروز ۱۴۰۰ از شبکه اول روی آنتن رفته‌اند. این مجموعه جزو سریال‌های موفق تلویزیون در فضای طنز و کمدی است و فصل چهارم آن در نوروز سال گذشته نیز با استقبال روبرو شد.

نون خ مخفف نام نقش اصلی این سریال، نورالدین خانزاده است.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • (عکس) نخستین تصویر بازیگر یاغی در یک سریال جدید
  • فرهاد آئیش هر چه دلش خواست گفت!/ به مخاطب باج نداده‌ایم
  • تعاملات میان نمایش‌خانگی و صداوسیما به خوبی پیش می‌رود
  • «بالا رو نگاه نکن» از قاب شبکه نمایش
  • تعاملات رو به رشد میان صداوسیما با شبکه نمایش‌خانگی
  • پایان سریال نون خ ۵ چه می‌شود؟
  • زمان پخش فصل سوم «سرزمین مادری» مشخص شد +فیلم
  • گلزنی مهدی طارمی پس از چهار ماه برای پورتو
  • مهدی طارمی پس از چهار ماه گلزنی کرد/ پورتو از شکست فرار کرد
  • «نون.خ ۵» تا چه زمانی پخش می‌شود؟