Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، محمد وکیلی  سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان پس از  پیروزی سه بر یک تیم نوجوانان ایران برابر کلمبیا گفت: بازی در ست اول خیلی سنگین بود و کلمبیا توانست ما را غافلگیر کند، اما در ست دوم و از اواسط  آن کنترل بازی را در دست گرفتیم و با شناخت بازیکنان اصلی آن‌ها و تغییر در برنامه‌ها به بازی برگشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصاف با کلمبیا اصلا راحت نبود و آن‌ها در آستانه بردن ست دوم هم بودند. همین مسئله فشار روانی زیادی روی تیم ما آورد، ولی توانستیم در ادامه فاصله را بیشتر کنیم.

او افزود: تیم کلمبیا، تیم قابل احترامی است، ولی ما نیاز داشتیم تا این بازی را ببریم. این پیروزی می‌تواند به ما کمک کند تا فردا مقابل ایتالیا بازی کنیم. باید ببینیم امروز چک و بلغارستان چه عملکردی خواهند داشت. جدول گروه ما پیچیده است. همه تیم‌ها درحال شناسایی رقبای خود در پلی آف هستند و ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم. باید طوری کار کنیم که در پلی آف موفق باشیم. به امید خدا با پیروزی برابر ایتالیا، حریف خوبی در پلی‌آف با ما دیدار می‌کند.

انتهای پیام/ 

اظهارات سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان درباره بازی مقابل کلمبیا 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون والیبال تیم ملی والیبال نوجوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۴۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نساجی چشم انتظار پیروزی پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از بازی‌های حساس هفته بیست و چهارم، صنعت نفت آبادان میزبان پرسپولیس است.

این مسابقه حساسیت دو چندانی دارد چراکه علاوه بر اهمیت برای تیم‌های بالای جدول به خصوص استقلال در کورس قهرمانی، برای تیم‌هایی که گزینه سقوط هستند نیز مهم است.

صنعت نفت آبادان یکی از تیم‌هایی است که هفته‌هاست برای بقا می‌جنگد و اکنون با ۱۶ امتیاز و تفاضل بهتر نسبت به نساجی در رده پانزدهم قرار دارد.

نساجی که فردا دیدار حساس و سختی با تراکتور دارد، در روز اول بازی‌های این هفته امیدوار است که پرسپولیس صنعت نفت را شکست دهد تا با گرفتن امتیاز از تراکتور شانس جدا شدن از قعر جدول را داشته باشد.

دیگر خبرها

  • استقلال در اندیشه پایین کشیدن پرسپولیس
  • اصلانیان: تیم‌های پایین جدول پیش باخته برابر پرسپولیس هستند
  • نساجی چشم انتظار پیروزی پرسپولیس
  • در آغاز حمله سپاه به اسرائیل چرا ابتدا از پهپادهای انتحاری استفاده شد؟
  • کلمبیا هم خواهان پیوستن به «بریکس» است
  • شلیک پرسپولیس به ۳‌هدف با یک تیر!
  • پرسپولیس می‌تواند قهرمان شود/ بازی کردن برابر صنعت نفت سخت است
  • پورعلی: در جدول چشم به جایگاه سپاهان داریم
  • دربی نصف جهان؛ سپاهان محکوم به برد
  • سپاهان محکوم به برد/ ذوب‌آهن به دنبال دومین پیروزی متوالی