Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-23@16:45:23 GMT

ترافیک نیمه سنگین و روان در محورهای شرق استان تهران

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۷۴۹۴۸

علی سلیمانی جانشین فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران دقایقی پیش در گفت‌وگو با فارس در پردیس درباره وضعیت ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار کرد: هم اکنون تردد انواع وسایل نقلیه در دو لاین رفت و برگشت محور هراز نیمه سنگین و روان در جریان است و خودروها به مرور در حال عبور از این محور مواصلاتی کشور هستند و به همین دلیل این محور یک طرفه نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: عبور و مرور انواع وسایل نقلیه از محور فیروزکوه پرحجم و نیمه سنگین است و مسافران به سهولت در حال عبور از این محور هستند.

سلیمانی با اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شهرستان رخ نداده، بیان کرد: آمد و شد انواع وسایل نقلیه از محور امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم نیمه سنگین و روان گزارش شده و تردد در این محور مواصلاتی به دلیل گنجایش بالا، وسایل نقلیه عبوری بدون گره ترافیکی و ترافیک‌های سنگین را خواهند داشت.

جانشین فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران در خصوص انتشار خبر انسداد 3 روزه محور هراز، تاکید کرد: در صورت اعلام انسداد محورها، اطلاع‌رسانی آن از طریق رسانه‌های خبری منتشر و هم وطنان مطلع خواهند شد، اما در حوزه شرق استان تهران مشکلی وجود ندارد و اگر در حوزه مازندران مشکلی به وجود آید، با اعلام به پلیس راه این محور مسدود و تردد از محورهای جایگزین چالوس و فیروزکوه برقرار می‌شود.

وی اذعان کرد: هم وطنان با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب، رعایت فاصله طولی مناسب با خودروهای جلویی، رعایت مدیریت زمان سفر و استراحت کافی قبل و در حین مسافرت، سفری ایمن را برای خود و دیگر هموطنان ما را رقم بزنند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۴۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیز کریدورهای حمل بار مازندران به سامانه هوشمند توزین

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران با اشاره به شناسایی ۱۹ هزار تخلف اضافه تناژ بالای ۱۰ درصد مجاز در فروردین امسال، از تجهیز کریدور‌های اصلی حمل بار در استان به سامانه هوشمند توزین در حال حرکت خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، حسن جهانیان با اشاره به فعالیت سامانه‌های هوشمند توزین در حال حرکت مازندران گفت: در فروردین بیش از 179 هزار تردد وسایل نقلیه باری و بیش از 19 هزار تخلف اضافه تناژ بالای 10 درصد مجاز شناسایی شده که این میزان  تخلف معادل بیش از 10 درصد تردد وسایل نقلیه سنگین است.

وی با تاکید بر اینکه یکی از علل اصلی تخریب رویه راه‌ها و ابنیه، اضافه بار وسایل نقلیه سنگین است تصریح کرد: کنترل و شناسایی وسایل نقلیه سنگین که دارای اضافه بار غیرمجاز هستند اهمیت دارد.

جهانیان همچنین افزود: اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران کریدور‌های اصلی حمل بار در استان را به سامانه هوشمند توزین در حال حرکت مجهز کرده است.

وی گفت: مهمترین شاخصه سامانه توزین در حال حرکت WIM کنترل وزن وسایل نقلیه در حال حرکت بدون نیاز به توقف آنهاست.

این مسئول بیان کرد: این سامانه با استفاده از سنسور‌های نصب شده در سطح جاده وسایل نقلیه متخلف دارای اضافه تناژ را به صورت هوشمند شناسایی می‌کند و اطلاعات  به صورت برخط به پاسگاه پلیس راه ارسال می‌شود.

جهانیان ادامه داد: در مرحله بعد باسکول‌های ثابت پلیس راه، وسیله نقلیه خاطی را که به طور دقیق وزن شده نسبت به اعمال مقررات اقدام می‌کنند. به این ترتیب به اعمال جریمه یا تخلیه بار و معرفی راننده و شرکت متخلف به کمیسیون رسیدگی به تخلفات ناوگان باری در این اداره کل اقدام می‌شود.

وی به شناسایی تخلف سرعت وسایل نقلیه سنگین و شناسایی وسایل بدون بارنامه و مجوز حمل بار اشاره کرد و یادآور شد: با تشکیل پایگاه آماری جامع حمل و نقل بار در استان  برنامه‌ریزی انجام می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تجهیز کریدورهای حمل بار مازندران به سامانه هوشمند توزین
  • واژگونی تانکر روغن به دلیل خواب‌آلودگی راننده
  • ترافیک سنگین در آزاد راه کرج - تهران
  • پادکست | ترافیک سنگین در محورهای چالوس و تهران پردیس
  • ترافیک سنگین در محور هراز و آزادراه قزوین کرج تهران
  • ترافیک سنگین در محور هراز/ فاقد مداخلات جوی در محورهای شمالی
  • ترافیک در محور هراز سنگین است
  • ترافیک سنگین در ۳ محور برون شهری کشور
  • آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محور‌های مواصلاتی کشور
  • آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور