Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-19@15:54:05 GMT

نمایشگاه عکس نگاه‌بانان خورشید افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۷۵۰۰۵

نمایشگاه عکس نگاه‌بانان خورشید افتتاح شد

نخستین نمایشگاه عکس نگاه‌بانان خورشید عصر امروز با حضور فرمانده مرزبانی خراسان رضوی و جمعی از مرزبانان سرزمین خورشید، در نگارخانه تالار شهر مشهد افتتاح شد.

به گزارش قدس آنلاین ، سردار جان نثار عصر امروز در مراسم افتتاحیه اولین نمایشگاه عکس گروهی «نگاه بانان خورشید» در ساختمان نگارخانه شهر اظهار داشت:  برگزاری نمایشگاه عکس نشان از همت و توجه ویژه به مرزهای سرزمین خورشید است که امیداورم برگزاری این نمایشگاه‌ها به الگویی برای کشور تبدیل شود، در این نمایشگاه صحنه‌های جالبی را مشاهده کردم که دلنشین بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار جان نثار افزود: مرزبانی کاری شبانه روزی است، مأموریت ما این است با چشمان بیدار از مرزهای سرزمین خورشید نگاه بانی و حفاظت کنیم. در حال حاضر نیز امنیت پایداری را در مرزها مشاهده می‌کنیم و اجازه هیچ گونه تعرضی به مرزها را نمی‌دهیم.

مجتبی بیهقی، معاون اجتماعی فرماندهی مرزبانی خراسان رضوی نیز در این مراسم با اشاره به اینکه مرزها نماد حاکمیت ملی یک کشور محسوب می شوند، گفت: حساسیت یک کشور به حفاظت از مرزها و نگهبانی از آن‌ها است و در این راستا مرزبانی تمام همت خود را بکار می‌گیرد.

وی مرزبانی را چشم بیدار نظام و حاکمیت در حفاظت از منافع ملی و مصالح یک کشور دانست و گفت: این نمایشگاه، حاصل تلاش 3 روزه جمعی از عکاسان برتر خراسان رضوی به دعوت فرماندهی استان است که از فعالیت‌های مرزبانی تایباد و درگز ثبت شده است.

وی با اشاره به مستندسازی صورت گرفته از ایفای وظیفه مرزبانان خاطرنشان کرد: مرزبانی مأموریت‌های متعددی مانند مبارزه با مواد مخدر، کالای قاچاق، دستگیری کسانی که قصد ورود غیرقانونی به کشور داشته باشند و پست کنترل‌های معابر رسمی را دارد که همه این ها با اقتدار موجود در مرزها، به بهترین شکل در حال عملیاتی شدن است.

منبع : تسنیم

انتهای پیام

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۵۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف تریاک در مرز سراوان

  سردار رضا شجاعی  گفت: مرزبانان هنگ مرزی سروان با کار گسترده اطلاعاتی به سرنخ‌هایی از قاچاق محموله سنگین موادمخدر از مناطق مرزی به عمق کشور در حوزه استحفاظی این شهرستان دست یافتند.

 وی افزود: در پی کسب این خبر چند تیم پوششی و عملیاتی وارد عمل شدند و با کنترل نامحسوس محل عبور قاچاقچیان، خودروی متعلق به اعضای این باند را در حال جابه جایی محموله سنگین مواد مخدر در یکی از مسیرهای فرعی شناسایی و تحت نظر گرفتند.

سردار شجاعی اظهار کرد: سوداگران مرگ که قصد داشتند در فرصتی مناسب، مواد مخدر را از نقطه صفر مرزی به داخل کشور منتقل کنند طی عملیاتی ضربتی و غافگیرانه مرزداران علیه قاچاقچیان، موفق شدند خودروی آنها را توقیف کنند.

 فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: مرزبانان جان بر کف در این عملیات ضمن توقیف یک دستگاه خودرو، دو قبضه سلاح، مقدار  ۳۰۰ کیلوگرم مواد مخدر شامل؛  ۲۹۸ کیلوگرم تریاک و ۲ کیلوگرم هروئین را کشف کردند.

 وی در پایان  ضمن تقدیر و تشکر از همکاری نهادهای امنیتی ابراز امیدواری کرد که در آینده‌ای نزدیک با اقدامات صحیح و به موقع مجموعه مرزبانی و همکاری دستگاه‌های متولی شاهد ریشه کن شدن این بلای خانمان‌سوز در سطح کشور خواهیم بود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • کشف تریاک در مرز سراوان
  • خاک افغانستان علیه هیچ کشوری استفاده نخواهد شد
  • انسداد مرزها در استان خراسان رضوی
  • گالری گردی آخر هفته در نمایشگاه‌های جدید تهران
  • نمایشگاه هنرهای تجسمی بناهای تاریخی ایران افتتاح شد
  • افتتاح نمایشگاه گروهی عکس بازگشت
  • افتتاح نمایشگاه «در آستان بقیع» در حرم مطهر رضوی
  • فرمانده مرزبانی: مرزهای کشور را به صورت پهپادی و تصویری پایش می‌کنیم
  • فرمانده مرزبانی : کنترل مرزهای کشور هوشمند و به صورت پهپادی و تصویری انجام می شود
  • هنر هنرمند باید در خدمت بشریت باشد/ نمایش ۴ تابلو درباره فجایع غزه در ونیز