Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

مراسم انتخاب برترین‌های لیگ هجدهم که قرار بود از ساعت 17 امروز در هتل اسپناس پلاس برگزار شود، در شرایطی که ساعت از 18 گذشته هنوز آغاز نشده است.

* در شرایطی که مراسم آغاز نشده بود، اوج بی‌نظمی را در بیرون از سالن برگزاری همایش شاهد بودیم و بازار سلفی‌بگیرها با چهره‌های مشهور فوتبال داغ بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* حضور آرایشگر فوتبالیست‌ها در این مراسم عجیب به نظر می‌رسید و مشخص نبود شخصی که در صفحه اینستاگرام خود اصلاح موی سر بازیکنان را تبلیغ می‌کند، چگونه در این مراسم حضور دارد و توسط چه کسی دعوت شده است.

* پیشکسوتانی مانند محمدرضا زادمهر، مهدی مناجاتی، بهزاد داداش‌زاده و... در این مراسم حضور دارند.

* وحید جعفری نماینده شرکت آل‌اشپورت در این مراسم حاضر است. او در مورد البسه استقلال و پرسپولیس توضیحاتی را به خبرنگاران ارائه کرد.

* بازیکنان و میهمانان دعوت‌شده به این مراسم از روی فرش قرمز خود را به سالن برگزاری این مراسم رساندند.

* مسئولان شرکت دربی استار که توپ‌های لیگ برتر را وارد کرده‌اند بابت انتقادهای بازیکنان به این توپ‌ها، توضیحاتی را به اهالی فوتبال در حاشیه این مراسم ارائه کردند.

* در شرایطی که سازمان لیگ طی هفته اول مسابقات اجازه فیلمبرداری به خبرنگاران را نمی‌داد، امروز خبرنگاران رسانه‌های گروهی بدون مشکل اقدام به فیلمبرداری از حاشیه مراسم برترین‌های لیگ هجدهم کردند.

* سید جلال حسینی کاپیتان پرسپولیس به محض رویارویی با فرکی برخورد گرمی با سرمربی پیکان داشت. وی همچنین بعد از دیدن علیرضا فغانی در کنار او و سایر میهمانان عکس یادگاری گرفت.

* فرهاد حمیداوی مالک باشگاه شهرخودرو به همراه یحیی گل‌محمدی وارد هتل اسپیناس شد.

* در شرایطی که گابریل کالدرون فصل گذشته در لیگ ایران حضور نداشت، اما وی به این مراسم دعوت شده و در هتل اسپیناس حضور دارد.

* اتفاق عجیب دیگر اختصاص صندلی برای بازیکنان تیم سپاهان است. قرار است زردپوشان اصفهان از ساعت 20:15 به مصاف تیم عبدالله ویسی بروند، اما نام برخی از بازیکنان این تیم مثل مهدی کیانی، مرتضی منصوری، کی‌روش استنلی و پیام نیازمند روی صندلی‌ها حک شده است.

* وحید هاشمیان مربی تیم ملی هم در این مراسم حضور دارد و با موسی سلامت عکس یادگاری انداخت.

* علیرضا بیرانوند به همراه همسر و 2 فرزندش در مراسم امروز شرکت کرده است.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ا

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۵۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از هندبالیست قمی به اردوی تیم ملی جوانان

علی ساده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: اردوی آماده سازی تیم ملی هندبال پسران ایران در حال برگزاری است که یکی از هندبالیست‌های قمی نیز در آن حضور پیدا کرده است.

رییس هیات هندبال استان قم افزود: پنجمین اردوی تیم ملی هندبال جوانان پسر ایران از امروز تا هفتم اردیبهشت ماه در تهران برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: نیما باقری هندبالیست جوان و آینده دار استان قم نیز در پنجمین اردوی تیم ملی جوانان کشور با حضور سرمربی مصری حضور پیدا خواهد کرد.

ساده با بیان اینکه سرمربی تیم ملی هندبال پسران جوان ایران ۲۱ بازیکن را به اردوی آماده سازی دعوت کرده است گفت: سروش غفاری به عنوان سرپرست، شریف مؤمن حجازی به عنوان سرمربی، حمید ربانی کیا به

عنوان مربی، محمد جمالی به عنوان بدنساز، رضا سرسنگی به عنوان ماساژور و مهدی کیانی به عنوان آنالیزور کادر فنی تیم ملی هندبال جوانان کشورمان را تشکیل می‌دهند.

کد خبر 6084457

دیگر خبرها

  • عکس| دردناک‌ترین سلفی جهان
  • حضور ۵ بانوی ووشو کار سپاهانی در رقابت‌های جام جهانی
  • سرپرست سپاهان به کمیته اخلاق دعوت شد
  • اتفاق ویژه در رختکن تیم ملی به افتخار کاپیتان
  • برگزاری مراسم بزرگداشت شاعر معاصر زنده یاد استاد علی نظمی تبریزی
  • حضور دو بانوی فوتبالیست همدانی در تاجیکستان
  • دعوت از پاراتکواندو کار بانوی قمی به تیم ملی
  • دعوت یک گلستانی به اردوی تیم ملی سپک تاکرا
  • حضور قهرمانان استان در رقابت های بین‌المللی
  • دعوت از هندبالیست قمی به اردوی تیم ملی جوانان