Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: پاسخ‌گویی به نمایندگان و نظارت بیشتر در حوزه میراث و گردشگری از جمله دلایل و ضروریات تشکیل این وزارتخانه بود. ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۳ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

حجت الاسلام احمد سالک در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اصفهان با اشاره به تشکیل وزارت گردشگری اظهار داشت: طبق مصوبه مجلس و ابلاغ دولت، اجرای تشکیل وزارت میراث فرهنگی مورد توجه است، اما تصمیم اینکه اصفهان پایلوت قرار بگیرد یا خیر با دولت است و قاعدتاً وزارت‌خانه میراث در تهران تشکیل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مباحث میراث فرهنگی به صورتی بود که نمایندگان برای سئوال کردن در مورد آنها نیاز به متولی و وزیر داشتند، از این رو ضرورت وزارت میراث و گردشگری احساس می‌شد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به یکی ازدلایل تشکیل وزارت میراث فرهنگی گفت: دستگاه دولتی باید در این مورد پاسخ‌گوی نمایندگان و نظارت مجلس باشد.

وی خاطرنشان کرد: از طرفی یکی از مزیت‌های تشکیل وزارت گردشگری و میراث این است که کسی در کشور حامی این قضیه خواهد بود.

تشکیل وزارت گردشگری روند ورود مسافران خارجی به کشور را تسهیل می‌کندکدخدایی : تعرفه های رأی گیری انتخابات مجلس تایید شد/ درباره وزارت گردشگری به متن مصوبه توجه کردیمتلاش وزارت گردشگری پاکستان برای مراقبت از منابع طبیعی با جریمه سنگین متخلفان

به گزارش تسنیم، رئیس‌جمهور در حکمی علی‌اصغر مونسان را به سرپرستی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی منصوب کرد.

انتهای پیام/ ت

R41346/P/S6,51/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۵۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رای موافق مجلس به کلیات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع

نمایندگان مجلس شورای اسلامی به کلیات طرح تقویت و توسعه علوم پژوهش و نوآوری دفاعی (طرح تشکیل سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی وزارت دفاع) رای مثبت دادند.

به گزارش مشرق، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه روز یکشنبه ۲ اردیبهشت صحن مجلس در جریان بررسی گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی درباره کلیات طرح تقویت و توسعه علوم پژوهش و نوآوری دفاعی که با عنوان طرح تشکیل سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی (سپند) وزارت دفاع شناخته می‌شود، با کلیات این طرح موافقت کردند.

دیگر خبرها

  • نرم افزار «لرستان سفر» چندزبانه می‌شود
  • انتصاب مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان
  • اصفهان شناسنامه کشور در بخش میراث فرهنگی است
  • مدیرکل میراث فرهنگی استان اصفهان معرفی شد
  • «کرم‌زاده» مدیرکل میراث فرهنگی استان اصفهان شد+ سوابق
  • مدیرکل جدید میراث فرهنگی استان اصفهان معرفی شد
  • مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اصفهان منصوب شد
  • واگذاری مجموعه تاریخی ریسباف به شهرداری اصفهان
  • رای موافق مجلس به کلیات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع
  • ظرفیت های ویژه کرمانشاه در بحث گردشگری بافت تاریخی و خوراک