Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-25@15:26:55 GMT

تذکر آشنا درباره شیوه جدید کسب درآمدِ صداوسیما

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۷۵۲۴۷

به گزارش خبرآنلاین، حسام‌الدین آشنا، مشاور رییس‌جمهور و نماینده قوه مجریه در شورای نظارت بر صداوسیما در نامه‌ای خطاب به حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای نسبت به مدل جدید کسب درآمد صداوسیما تذکر داد و خواستار اخذ مجوز صداوسیما از نهادهای نظارتی از جمله شورای نظارت شد.
در این نامه آمده است: «سازمان صداوسیما در حوزه تبلیغات تجاری، مدل جدید کسب درآمد تحت عنوان «revenue sharing» را برگزیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تبلیغات شرکت عالیس نمونه این مدل جدید کسب درآمد است.

در این مدل، سازمان در افزایش درآمد آگهی‌دهنده شریک است. اشکال وارده به مدل جدید کسب درآمد سازمان، ایجاد شبه انحصار تبلیغاتی برای شرکت‌های تازه‌وارد بازار است.

این نوع تبلیغات با توجه به قابلیت الگویی و تعمیم‌پذیری و اثرگذاری‌شان بر سبک زندگی و سبک مصرف، باید نیاز به کسب مجوز از نهادهای نظارتی از جمله شورای نظارت را داشته باشند.

استدعا است دستور فرمایید ضمن مکاتبه با سازمان در خصوص موارد مطروحه در این نامه، کارشناسان شورای نظارت، گزارشی جامع درباره ابعاد مختلف مدل جدید کسب درآمد صداوسیما تهیه کنند.»

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۵۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ عضو جدید وارد شورای نظارت بر صدا و سیما شدند

نمایندگان جدید قوه قضائیه در شورای نظارت بر سازمان صدا وسیما منصوب و معرفی شدند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه در احکام جدیدی، حجت‌الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی و امیر قطبی را به عنوان نمایندگان قوه قضائیه در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی منصوب و معرفی کرد.

اعضای ناظر در شورای نظارت بر صدا و سیما انتخاب شدند

پیش از این حجت‌الاسلام و المسلمین محمد مصدق و محمدجواد لاریجانی به عنوان نماینده‌های قوه قضائیه در شورای نظارت بر سازمان صدا وسیما حضور داشتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ماموریت موفق رسانه ملی در روایت اول وعده صادق
  • پوشش زنده بیش از ۱۴ ساعته عملیات «وعده صادق»
  • رییس صداوسیما از پیگیری وضعیت اقتصادی توسط ساترا خبر داد
  • ساترا در حال بررسی وضعیت اقتصادی در شبکه نمایش خانگی است
  • ساترا در حال بررسی وضعیت اقتصادی در شبکه نمایش خانگی
  • جبلی خبر داد: وضعیت اقتصادی در شبکه نمایش‌خانگی در حال بررسی
  • ساترا در حال بررسی وضعیت اقتصادی در شبکه نمایش خانگی/ پوشش زنده بیش از ۱۴ ساعته عملیات «وعده صادق»
  • ساترا در حال بررسی وضعیت اقتصادی در شبکه نمایش خانگی | پوشش زنده بیش از ۱۴ ساعته عملیات «وعده صادق»
  • انتصاب نمایندگان قوه قضاییه در شورای نظارت بر صداوسیما
  • ۲ عضو جدید وارد شورای نظارت بر صدا و سیما شدند