Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش مهر، حسین میرزایی با اعلام تمدید زمان ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره بین‌المللی فارابی، گفت: تمامی پژوهشـگران حوزه علـوم‌ انسـانی و اسـلامی، دانشگاه‌ها، موسسات پژوهشی و ناشران تنها تا پایان روز دوشنبه پانزدهم مهر ماه ۱۳۹۸ فرصت دارند آثار خود را شامل کتاب پژوهشی، گـزارش نهایی پژوهش،  رساله دکتری و پایان‌نامه کارشناسی‌ارشد» که از ابتدای فروردین ۱۳۹۵ تا پایان اسفند ۱۳۹۷ انجام شده است، در سایت جشنواره به نشانی WWW.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

FARABIAWARD.IR ثبت کنند.

 رئیس دبیرخانه یازدهمین جشنوراه بین‌المللی فارابی افزود: آثار علمی در این جشنواره در ۱۵ گروه علمی «اخلاق، ادیان و عرفان»، «تاریخ، جغرافیا و باستان‌ شناسی»، «حقوق»، «زبان، ادبیات و زبان شناسی»، «علوم اجتماعی و علوم ارتباطات»، «علوم اقتصادی، مدیریت و علوم مالی»، «علوم تربیتی، روانشناسی و علوم ورزشی»، «علوم سیاسی، روابط بین‌الملل و مطالعات منطقه‌ای»، «علوم قرآنی، تفسیر و حدیث»، «فقه و اصول»، «فلسفه، منطق و کلام»، «فناوری اطلاعات، اطلاع‌ رسانی و کتابداری»، «مطالعات انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره)»، «مطالعات هنر و زیبایی شناسی» و «مطالعات میان رشته‌ای» دریافت می‌شوند. بخش بین‌الملل جشنواره نیز آثار مربوط به حوزه ایران‌شناسی و اسلام‌شناسی را دریافت می‌کند.

جشنواره بین‌المللی فارابی توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، کمیسیون ملی یونسکو، آیسسکو، بنیاد ملی نخبگان و پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری هر ساله برگزار می‌شود.

کد خبر 452639 برچسب‌ها جشنواره فارابی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: جشنواره فارابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۵۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آثار خود با موضوع «وعده صادق» را در ۴ محور ارسال کنید

عملیات وعده صادق، نماد بغض فروخفته مردم ایران در برابر رژیم کودک‌کش اشغالگر و تجاوزات پانزده ساله آن به کشور بود. بی‌شک ثبت تجربه این نماد اقتدار و غرور ملی، واکنش و حس و حال مردم نسبت به آن اهمیت بالایی دارد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، جشنواره مردمی فیلم عمار با هدف گردآوری و بازتاب واکنش‌های مردم ایران در حمایت از تنبیه مقتدرانه رژیم صهیونیستی، فراخوان سراسری « وعده صادق» را در 4 محور برگزار می‌کند.

شما می‌توانید در قالب‌های زیر تولید محتوا کرده و از طریق راه‌های ارتباطی به دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم عمار ارسال نمایید. و همچنین محتواهایی را که در فضای مجازی دیده اید؛ برای ما بازارسال کنید.

محورها:

محتوای ویدئویی

فیلم موبایلی (خاطره‌گویی، مصاحبه مردمی، واکنش‌های مردمی و...)، بازتولید محتوای ویدئویی (پاسخ طنز به تهدید اسرائیل، گزارش از عملیات وعده صادق و...)

محتوای صوتی

 خاطره‌گویی، مصاحبه مردمی، سرود، پادکست و...

محتوای تصویری و گرافیکی

نقاشی، عکس (واکنش‌های مردمی و...)، عکس نوشت، کاریکاتور، پوستر و...

محتوای متنی

دل‌نوشته، شعر، شعار (توییت، پلاکارد و...)، متن خبری و...

مهلت ارسال آثار 31 اردیبهشت‌ماه 1403

راه‌های ارتباط با دبیرخانه و ارسال آثار:

– پیام‌رسان روبیکا و سایر پیام‌رسان‌های ایرانی (بله، ایتا و شاد)

– نشانی: تهران، بلوار کشاورز، خیابان ۱۶ آذر، پلاک ۶۰، حسینیه هنر، کد پستی: ۱۴۱۷۹۷۳۶۵۱

– تلفن دبیرخانه: ۰۲۱۴۲۷۹۵۳۰۰

– تارنمای جشنواره و مرجع اطلاع رسانی‌ها       Ammarfilm.ir

– نام کاربری در پیامرسان روبیکا، بله، ایتا و شاد @Ammarfilm_1389

 

دیگر خبرها

  • فراخوان ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب» منتشر شد
  • ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب» فراخوان داد
  • فراخوان مقاله اولین کنفرانس بین المللی انقلاب علوم انسانی اسلامی
  • پایان هشتمین جشنواره سفیران سلامت دانش آموزی در خراسان رضوی
  • ارسال ۱۵۰۰ اثر به دبیر خانه جشنواره شعر رضوی
  • ارسال ۳۴۲ اثر به دبیرخانه جشنواره تئاتر فتح خرمشهر
  • شرکت ۲۸ کشور دنیا در جشنواره بین‌المللی پوپک
  • ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره تولیدات فضای مجازی همدان 
  • ۳۵۰ اثر به جشنواره خوشنویسی رضوی ارسال شد
  • آثار خود با موضوع «وعده صادق» را در ۴ محور ارسال کنید