Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه بسیاری از مسئولان ما هنوز روی حجاب حساس نیستند و می‌گویند اولویت ما حجاب نیست، گفت: بدحجابی امروز یک خطر برای ما محسوب می‌شود و نباید در مقابل آن غافل باشیم.

به گزارش تسنیم، آیت‌الله سید ابوالحسن مهدوی در تبیین بیانیه گام دوم انقلاب با اشاره به موضوع عنوان شده از سوی رهبر انقلاب پیرامون سبک زندگی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب تاکید می‌کنند که تلاش غرب برای ترویج سبک زندگی غربی ضررهای بسیاری به کشور ما زده که مقابله با آن جهادی هوشمندانه می‌طلبد که در این راستا نیز چشم امید به جوانان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: غربی‌ها به این نتیجه رسیده‌اند که اگر بخواهند انقلاب ما را به شکست برسانند تا ملت ایران دیگر در مقابل منافع آمریکا ایستادگی نکند این است که باید سبک زندگی مردم را تغییر دهند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه دشمن به دنبال تغییر سبک زندگی ملت ایران آن هم به شکل دلخواه غربی‌هاست، گفت: از جمله شاخصه‌های سبک زندگی بحث حجاب است، امروز معضلات زیادی در کشور ما وجود دارد اما از بزرگترین آنها مسئله بی حجابی و بدحجابی است زیرا انقلاب ما را دچار ضرر می‌کند.

وی افزود: بسیاری از مسئولان ما هنوز روی حجاب حساس نیستند و می‌گویند اولویت ما حجاب نیست، نفوذ فکر دشمن در کشور عامل اضمحلال است که باید در مقابل آن ایستاد.

آیت‌الله مهدوی با اشاره به تصمیمات دشمن برای ایجاد تهاجم فرهنگی در ایران گفت: آنها بر مسئله حجاب تاکید دارند و تصمیمی که سال‌ها پیش گرفته بودند را امروز عملی کرده‌اند.

وی با بیان تفاوت‌هایی میان ملت مسلمان ایران و کشور آندلس که براثر تهاجم فرهنگی دچار فروپاشی شد، تصریح کرد: از جمله این تفاوت‌ها وجود ولایت فقیه و روحانیت شیعه است که کشور ما را حفظ کرده است، بدحجابی امروز یک خطر برای ما محسوب می‌شود و نباید در مقابل آن غافل باشیم.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: حجاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۵۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش معنادار وزیر روحانی به تذکر دفتر رهبری به مسئولان بخاطر رفتار بی قاعده در حجاب

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سیدعباس صالحی، مدیر مسئول روزنامه اطلاعات، به توئیت مهدی فضائلی که از تذکر گرفتن برخی مسئولان به خاطر اقدامات نامناسب در برخورد با بی حجابان خبر داده بود، واکنش نشان داد و نوشت:

گویا تذکرات غیرعلنی نتایج ملموسی نداشته‌ است. این تذکر علنی را هم دریافت کرده اند.

باید منتظر بود گه چگونه به این تذکر علنی هم عمل خواهند داشت.

ظاهرا فهم این نکته که در شرایط ویژه کشور نباید این گونه بی گدار به آب زد، سخت نبود و نیست. مواظب نفوذ و رخنه درونی دشمن باشیم.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897162

دیگر خبرها

  • محمد مهاجری : آقای وزیر کشور برای رهبری هزینه نتراشید
  • محمد مهاجری: آقای وزیر کشور برای رهبری هزینه نتراشید
  • واکنش معنادار وزیر روحانی به تذکر دفتر رهبری به مسئولان بخاطر رفتار بی قاعده در حجاب
  • محمد مهاجری: آقای وزیر کشور برای رهبری هزینه نتراشید/گمان کرده‌اید اگر اسم گشت ارشاد را به طرح‌نور تبدیل کنید قضیه تغییر ماهیت می دهد؟
  • عضو دفتر رهبری: برخی مسئولان به دلیل اقدامات نامناسب در برخورد با بی حجابی تذکر گرفتند
  • برخی مسئولان به دلیل کار‌های بی‌قاعده در حوزه حجاب تذکر گرفتند
  • تذکر مهم دفتر رهبری به برخی مسئولان بخاطر کارهای بی قاعده در حوزه حجاب
  • پیام تسلیت منتخب مردم استان در ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به مناسبت عروج محمد کیانی
  • عضو مجلس خبرگان رهبری: عملیات وعده صادق مایه عزت و افتخار امت اسلامی شد
  • عضو خبرگان رهبری: عملیات وعده صادق مایه عزت و افتخار امت اسلامی شد