Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@19:40:02 GMT

۶۶ طرح عمرانی در سیرجان به بهره برداری می رسد

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۷۵۵۰۴

۶۶ طرح عمرانی در سیرجان به بهره برداری می رسد

به گزارش ایرنا، سرپرست فرمانداری سیرجان ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر در جمع خبرنگاران افزود:

افزون بر ۲۰ هزار نفر از مزایای طرح های قابل افتتاح در هفته دولت در شهرستان سیرجان بهره مند می شوند.

حجت الاسلام محمد محمودآبادی از افتتاح طرح های صنعتی و معدنی با اعتبار بیش از هزار میلیارد تومان در آینده ای نزدیک و با حضور مسئولان کشوری در سیرجان خبر داد و گفت: این طرح ها ظرفیت تولید صنایع معدنی و اشتغال را افزایش داده و نقش مهمی در رونق تولید و جلوگیری از خام فروشی مواد معد معدنی سنگ آهن دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی هفته دولت را یادآور پیشرفت ها و اقتدار نظام اسلامی دانست و تصریح کرد: در این هفته باید دستاوردهای نظام اسلامی را بازگو  و ۴۰ سال عزت و اقتدار را درک کرد تا به دشمنان انقلاب ثابت شود علیرغم همه تهدید، توطئه و تحریم ها بر توان خود و ظرفیت های مملکت تکیه کردیم و به اقتدار و پیشرفت رسیدیم.

سرپرست فرمانداری سیرجان با مقایسه عملکرد انقلاب در شهرستان سیرجان اظهار داشت: به برکت نظام اسلامی همه پیشرفت ها و امکانات اعم از آب آشامیدنی سالم، برق، ارتباطات و مخابرات، گاز و راه مناسب حتی در روستاهای این شهرستان ساری و جاری است و مردم این سیرجان از امکانات خطوط ریلی و فرودگاه و محورهای دوبانده بهره مند هستند و باید قدردان این استقلال و خودکفایی همراه با استفاده از امکانات رفاهی بود.

۳۰۲۹/۷۴۳۵

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایرنا سیرجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۵۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۴۶ درصدی بوستان ۵ هکتاری بانوان طُرق مشهد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، سرپرست شهرداری منطقه ۷ شهرداری مشهد گفت: یکی از طرح‌های عمرانی سطح منطقه ۷، اجرای بوستان پنج هکتاری بانوان طُرق است که نقش زیادی در ارتقای نشاط و شادابی بانوان منطقه خواهد داشت.    مجید وحدتی پور افزود: این طرح هم اکنون پیشرفت ۴۶ درصدی داشته و امسال ۳۱ میلیارد تومان اعتبار به آن تخصیص یافته است.   وی ادامه داد: شهرداری منطقه به طور جدی پیگیر تکمیل و بهره‌برداری از این طرح بود و سال گذشته نیز ۱۷ میلیارد تومان برای آن درنظر گرفته شده بود.   وحدتی پور ابراز امیدواری کرد با اهتمام مضاعف و تخصیص و تامین اعتبارات، تا پایان امسال از این طرح مهم فضای سبز منطقه، بهره برداری و گام موثری برای بانوان مشهدی برداشته شود.

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۴۶ درصدی بوستان ۵ هکتاری بانوان طُرق مشهد
  • ۱۴ همت پروژه اقتصادی و عمرانی گیلان در سفر رئیس جمهور به بهره‌برداری می‌رسد
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح آبرسانی شهر میبد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح عمرانی آبرسانی شهر میبد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • تلاش شبانه روزی برای ساخت و بهره برداری از طرح‌های عمرانی کلانشهر شیراز
  • بهره برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • بهره‌برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان تهران
  • بهره‌برداری از ۲ طرح راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان