Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس بابایی عصر شنبه به خبرنگاران در سمنان اظهارداشت: دختران کاراته‌کای شهرداری سمنان در این رقابت‌ها ۱۰ طلا و ۲ نقره از آن خود کردند.

وی بیان کرد: رقابت های قهرمانی کشور سبک شوتوکان تن شین کان روز پنجشنبه سی و یکم مرداد ۹۸ درملارد استان البرز برگزار شد.

وی با بیان اینکه این رقابت‌ها در تمام رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان،بزرگسالان و امید برگزار شد، تصریح کرد: مهدیه فولادیان در رده سنی خردسالان در وزن منفی ۲۵ کیلوگرم، الینا صفاجو در رده سنی نونهالان در وزن منفی ۴۵ کیلوگرم، سپیده پاکدامن در رده سنی خردسالان در وزن منفی ۲۰ کیلوگرم، ساغر جندقی در رده سنی نونهالان در وزن منفی ۳۵ کیلوگرم و ستایش صفری در رده سنی بزرگسالان در وزن مثبت ۵۵ کیلوگرم مدال طلای این رقابت‌ها را کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: سایدا شاهورانی در رده سنی نونهالان، فاطمه سادات سیادتی در رده سنی نونهالان در وزن منفی ۳۰ کیلوگرم، ثنا محمدزاده در رده سنی نونهالان در وزن منفی ۳۵ کیلوگرم، مبینا علیپور در رده سنی نوجوانان در وزن منفی ۵۰ کیلوگرم و آوا محمدی در رده سنی خردسالان منفی ۳۰ کیلوگرم بر سکوی قهرمانی این رقابت‌ها ایستادند.

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان خاطرنشان کرد: ۲ مدال نقره این رقابت‌ها را کوثر جندقی در رده سنی امید و وزن منفی ۶۱ کیلوگرم و آناهیتا جعفری در رده سنی نونهالان و در وزن منفی ۳۰ کیلوگرم به دست آوردند.

۹۸۹۱/۶۱۰۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری سمنان سمنان ورزش بانوان کاراته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۵۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی نمایندگان مریوان در رقابت‌های فوتسال نونهالان و نوجوانان

به گزارش خبرنگار مهر؛ مسابقات فوتسال لیگ برتر استان کردستان در رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان از روز ۲۷ فروردین ماه به مدت چهار روز به صورت گروهی در سالن مجموعه ورزشی کارگران شهرستان مریوان برگزار شد.

این رقابت‌ها در رده سنی نونهالان با حضور چهار تیم ستارگان مریوان، شاهو کامیاران، آبی پوشان قروه و انجمن پیام آوران همیاری دلبران طی روزهای ۲۷ و ۲۸ فروردین ماه و در رده سنی نوجوانان با حضور چهار تیم ستارگان مریوان، هیئت فوتبال سروآباد، به‌هز سنندج و آبی پوشان قروه طی روزهای ۲۹ و ۳۰ فروردین ماه برگزار شد.

در پایان مسابقات رده نونهالان تیم میزبان با شکست تمامی رقبا با کسب ۹ امتیاز با اقتدار قهرمان شد، شاهو کامیاران با ۶ امتیاز دوم شد و آبی پوشان قروه با کسب ۳ امتیاز به مقام سوم رسید.

ستارگان مریوان با کسب عنوان قهرمانی نماینده استان در لیگ مناطق فوتسالان نونهالان کشور در فصل جدید خواهد بود.

همچنین در رده سنی نوجوانان تیم ستارگان مریوان با نتیجه ۲ بر ۱ آبی پوشان قروه و ۱۰ بر ۲ هیأت فوتبال سروآباد را شکست داد و یک روز پیش از پایان مسابقات قهرمانی خود را مسجل کرد.

کد خبر 6081689

دیگر خبرها

  • آغاز مسابقات کشتی قهرمانی نونهالان خراسان جنوبی، انتخابیه کشوری در قاینات
  • درخشش کاراته کاهای کرمانی در رقابت های قهرمانی کشور
  • کاراته کای نوجوان لرستانی به اردوی تیم ملی دعوت شد
  • مسابقات قهرمانی نونهالان خراسان جنوبی در قاینات آغاز شد
  • آغاز مسابقات قهرمانی نونهالان خراسان جنوبی، انتخابیه کشوری در قاینات
  • نایب قهرمانی تیم کوراش بانوان نهاوند در رقابت‌های کشوری
  • قهرمانی نمایندگان مریوان در رقابت‌های فوتسال نونهالان و نوجوانان
  • برگزاری رقابت‌های کشتی خردسالان و نونهالان آذربایجان شرقی در شهر تبریز
  • مدال نقره قهرمانی کشوری بر گردن کاراته کار قمی
  • کاراته کار قمی به مدال نقره رقابت‌های قهرمانی کشور رسید