Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عملیات شرح موقعیت شغلی: ارائه استراتژی های عملیات و فرایندهای لجستیکی نظارت بر حسن انجام تمامی فرآیندهای عملیات توانمند در برنامه ریزی برای پیشرفت و توسعه توانمند در بهبود فرآیند ها توانایی رهبری تیم قدرت تصمیم گیری و حل مساله دارای حداقل پنج سال سابقه در زمینه عملیات دقت و پیگیری بسیار بالا روابط عمومی بسیار قوی و توانایی مذاکره مهارت کار با مجموعه آفیس ارائه گزارش های مختلف تحلیلی و عملکردی آشنایی نسبی به یکی از زبان های انگلیسی یا عربی تجربه کار در حوزه گردشگری مزیت بسیار مهمی محسوب می گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شایستگی ها: علاقه مند به کار تیمی خلاق جزئی نگر قابل اعتماد مصمم و پیگیر تا حصول نتیجه تحصیلات: کارشناسی مدیریت، مهندسی صنایع و حوزه های مرتبط کارشناسی ارشد در مدیریت و MBA یک مزیت محسوب می گردد. کارشناس سئو شرایط اختصاصی: تسلط نسبی به اصول پایه ای سئو تسلط نسبی به آنالیتیکس تسلط نسبی به تگ منیجر تسلط نسبی به گوگل سرچ کنسول تسلط نسبی به ادوردز تسلط نسبی به ادنتورک‌ها و پلتفرم‌های تبلیغاتی آشنایی خوب به وردپرس تسلط نسبی به ICDL تسلط نسبی در گزارش نویسی شرایط عمومی :

 

رفتار حرفه ای سخت‌کوش و مسئولیت‌پذیر تا رسیدن به حصول نتیجه کامل مدیریت زمان قابلیت انجام کارهای همزمان توانایی کار در شرایط پرفشار  قابلیت برقراری ارتباط موثر با دیگران و کار گروهی روزهای کاری: شنبه الی چهارشنبه 44 ساعت در هفته متقاضیان واجد شرایط میتوانند رزومه خود را به ایمیل و یا شماره واتس آپ زیر ارسال نمایند . لطفا از تماس تلفنی خودداری نمائید واتس اپ: 09126752983 آدرس ایمیل: hr@ariamedtour.com وب سایت: ariamedtour.com

 

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۵۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادارات تهران باید تا ۱۵ خرداد امسال برچسب انرژی بگیرند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، امروز در مراسمی با حضور ۲۰۰ اداره بزرگ شهر تهران، از اداراتی که در تابستان سال ۱۴۰۲ به منظور مدیریت مصرف با شرکت توانیر همکاری داشتند، تقدیر شد.
 مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع برق نیروی تهران با بیان اینکه تهران دارای پنج هزار و ۵۲ اداره است، گفت: میزان مصرف برق این ادارات در فصل تابستان تا ۳۸۰ مگاوات ساعت برق می‌رسد که در راستای اجرای مصوبه هیئت وزیران سال گذشته، روزانه به طور متوسط مصرف برق این ادارات ۱۵۰ مگاوات ساعت، کاهش یافت. 
 مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع برق نیروی تهران اضافه کرد: امسال ادارات موظف هستند تا ۱۵ خردادماه برچسب انرژی دریافت کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

مسعود عزیزی، معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق نیروی تهران نیز درخصوص پیش بینی مصارف شهر تهران در تابستان پیش‌رو گفت:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

دیگر خبرها

  • لایروبی بند‌های تغذیه مصنوعی استان یزد برای مدیریت سیلاب
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • آماده باش اکیپ‌های مدیریت بحران شرکت آب و فاضلاب یزد
  • جذب پرستاران در مراکز درمانی اولویت وزارت بهداشت
  • استخدام ۲۱ هزار پرستار / تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • آزادراه تهران_کرج_قزوین روکش آسفالت می شود 
  • ادارات تهران باید تا ۱۵ خرداد امسال برچسب انرژی بگیرند
  • اشاعه ایران‌هراسی یا تبلیغ بازدارندگی؟
  • لزوم مدیریت مسائل فرهنگی در تفرجگا‌ها و سواحل مازندران