Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-28@16:13:08 GMT

ایران قهرمان مسابقات بین المللی کاراته شد

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۷۵۶۷۶

ایران قهرمان مسابقات بین المللی کاراته شد

در این مسابقات که با حضور بیش از ۸۰۰ کاراته کا در ۲ بخش آقایان و بانوان در سرسرای قمر بنی هاشم کرمانشاه برگزار شد، در بخش بانوان و پس از تیم ایران، تیم‌های عراق و نیجریه به ترتیب دوم و سوم شدند.

در بخش آقایان هم پس از کشورمان، تیم‌های عراق و جمهوری آذربایجان مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

در این مسابقات ۴۷۰ کاراته خانم و ۴۰۰ کاراته کای آقا از کشور‌های ایران، نیجریه، عراق، تایلند، عمان و آذربایجان با یکدیگر به رقابت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از مجموع ورزشکاران شرکت کننده خانم و آقا، حدود ۷۰ نفر آن‌ها را ورزشکاران خارجی تشکیل می‌دادند.

همچنین در بخش داخلی این مسابقات نیز و در قسمت بانوان تیم‌های کرمانشاه، تهران و اسلام آبادغرب به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

در بخش اقایان نیز تیم کرمانشاه قهرمان شد، تهران در جایگاه دوم ایستاد و کرمان هم مقام سوم را به خود اختصاص داد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: کاراته کرمانشاه ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۵۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکیم: پایان مأموریت ائتلاف بین‌المللی در خاک عراق را خواستاریم

 به نقل از دفتر رسانه‌ای جریان حکمت عراق در ایران، سیدعمار حکیم، رهبر جریان حکمت ملی عراق، در دیدار با محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان، تحولات سیاسی عراق و منطقه و همچنین راه‌های تقویت روابط دو کشور و دو ملت را بررسی کرد.

در این دیدار که در سفر رهبر جریان حکمت ملی عراق به عربستان انجام شد، حکیم بر اهمیت ادامه گسترش روابط کشور‌های عربی و اسلامی با عراق تأکید کرد.

طرفین همچنین بر تقویت اشتراکات میان کشور‌های منطقه تأکید و خاطر نشان کردند که ثبات عراق بازتاب مثبت بر امنیت منطقه داشته است.

رهبر جریان حکمت ملی عراق همچنین استفاده از فرصت‌هایی را خواستار شد که عراق در عرصه‌های سازندگی و توسعه عرضه می‌کند و از عربستان خواست که در نهضت سازندگی عراق مشارکت داشته باشد.وی همچنین بهره‌برداری از قطع‌نامه شورای امنیت برای توقف جنگ در غزه و امدادرسانی به آوارگان و بازسازی نوار غزه را خواستار شد.

حکیم در ادامه بر اهمیت تداوم گفتگو‌ها میان نیرو‌های منطقه‌ای و نیز بر تمایل عراق به پایان یافتن مأموریت ائتلاف بین‌المللی مبارزه با داعش تأکید کرد. وی گفت: عراق در پی انتقال به مرحله روابط دوجانبه با برخی کشور‌های عضو ائتلاف بر اساس منافع مشترک و احترام به حاکمیت ارضی این کشور است.

رهبر جریان حکمت ملی عراق همچنین مبادله تجربه‌ها در جوامع عربی و اسلامی در موضوع مبارزه با چالش‌های زیست‌محیطی و نیز افکار بیگانه را خواستار شد و بر اهمیت گفت‌وگوی اجتماعی و دینی برای ایجاد رویکرد مشترک در مواجهه با این افکار تأکید کرد.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • از رویایی نیمه تمام تا شیرینی طلای جهان و تلخی بازماندن از مسابقات آسیایی
  • امروز؛ شهرداری گرگان میزبان الشرطه عراق در نیمه نهایی
  • پینگ پنگ باز ایران نایب قهرمان کانتندر جهانی لبنان شد
  • امیررضا معصومی را به جای امیرحسین زارع به مسابقات قهرمانی آسیا ببرید
  • رضوان موتو مجومرد قهرمان مسابقات والیبال آزاد جام رمضان
  • رقابت ستاره ها و بزرگان پیاده روی کشور در همدان 
  • ترکیب کاملا روس بحرین برای مسابقات کشتی قهرمانی آسیا/قهرمان جهان به بیشکک می‌آید
  • قهرمان المپیک آسیب دید و اردوی تیم ملی را ترک کرد
  • بازدید قائم مقام مدیر عامل بانک ملی ایران از شعبه فرودگاه امام(ره)
  • حکیم: پایان مأموریت ائتلاف بین‌المللی در خاک عراق را خواستاریم